اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال 

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال 

امروز سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

 

۱۸:۰۰پروژه کریپتویcoumpundاعلام کرده است که قرار است یک خزانه ی خاص ایجاد کند که به موسسات و تجارت های بزرگ اجازه میدهد به راحتی از خدمات این defi استفاده کنند .

۱۷:۵۰ به گزارش خبر گزاری cointelegraph :دولت چین علاوه بر اخراج ماینر های بیت کوین ، سراغ ارز های دیگر رفت و در نتیجه BTCChina بسته شد. چین همچنین تجارت مشتقات رمزنگاری شده برای کاربران صرافی Huobi را ممنوع کرده است.

۱۷:۳۰پس از مرگ پر حرف‌وحدیث جان مک‌آفی، توکن WHACKD که بر بستر اتریوم کار می‌کند با جهشی سرسام‌آور همراه شد.رشد ۷۳۳ درصدی این توکن در حالی اتفاق افتاد که تنها چند روز پیش این ارز دیجیتال کمتر از ۰.۰۱ دلار معامله می‌شد و حالا در محدوده ۰.۰۷ دلاری قرار دارد.همزمان با این رشد، سر و کله یک وب‌سایت مرموز هم در اینترنت پیدا شده است و ادعا می‌کند که برنامه‌های افشای اطلاعات مک‌آفی حدود ۲۷ روز دیگر شروع می‌شود.

۱۷:۱۴ریچی سود یک سرمایه گذار هندی گفت :”من ترجیح می دهم پول خود را در کریپتو بگذارم تا طلا. Crypto شفاف تر از طلا است و در بازه زمانی کوتاه تری بازده بالاتری دارد. ”

۱۶:۳۹شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Chainalysis گزارش داد که جمعیت هند در سال ۲۰۲۱ سرمایه گذاری گسترده ای را در رمزنگاری آغاز کرده اند. براساس داده ها ، سرمایه گذاری های سال گذشته ۲۰۰ میلیون دلار بوده است ، در حالی که این تعداد به ۴۰ میلیارد دلار رسیده است ، حتی اگر هنوز اواسط سال ۲۰۲۱ باشد. آمارهای اخیر نظر رایج مبنی بر اینکه ارزهای رمزپایه را می توان به عنوان جایگزینی طلا یا ذخیره ارزش ارزیابی کرد ، تأیید می کنند. Chainalysis یادآوری کرد که سرخپوستان با این فلز گرانبها وسواس دارند و خانوارهای این کشور بیش از ۲۵۰۰۰ تن نگهداری می کنند.

۱۶:۱۵اتریوم با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط پلت فرم تجزیه و تحلیل ارز رمزنگاری شده برای اولین بار ، از نظر ادرس های فعال بیت کوین پیشی می گرفت در اوایل امروز ، اتر در صرافی Bitstamp به بالاترین قیمت هفته ای $ ۲،۱۳۵ رسید.اتر در آستانه بروزرسانی مورد انتظار EIP-1559 که انتظار می رود طی هفته های آینده اجرا شود ، افزایش ادرس های فعال را شاهد است.در این بین ، آدرس های فعال Bitcoin در پایین ترین سطح از ماه فوریه تا کنون قرار گرفته است.جفت ارز ETH / BTC یعنی (اتریوم به بیتکوین) طی ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۷ درصد افزایش یافته است.جیم کرامر ، مجری برنامه CNBC پس از خارج شدن از بیت کوین و اعلام کردن اینکه فقط ۱۰ هزار دلار آن را خریداری می کند ، گفت که خرید Ethereum را ادامه خواهد داد.

۱۳:۰۰سومین فرد ثروتمند مکزیکی یعنی  Ricardo   Salinas ده درصد از پرتفوی خودش را از بیت کوین تشکیل میدهد .همچنین او کمی قبل گفته که بانک او در حال کاربر این است که اولین بانک پذیرنده بیت کویندر مکزیک باشد .

۱۲:۵۱سیاست‌های تازه گوگل موانع بر سر راه ارائه تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال در سرویس‌های گوگل را حذف می‌کند؛ این یعنی، کسب‌وکارهای حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند در صورت نبود مغایرت با سیاست‌های تازه، در گوگل و سرویس‌های آن تبلیغ کنند.به گزارش کوین تلگراف، گوگل روز چهارشنبه در اقدامی غافلگیرکننده، قانون ممنوعیت تبلیغات صرافی ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌های وابسته به خود را برداشت. این محدودیت‌ها ۳ سال پیش توسط گوگل وضع شده بود.

۱۲:۴۳صرافی کوین بیس با همکاری اپل‌پی امکان استفاده از کارت نقدی ویزای خود را در گوشی‌های آیفون برای کاربران آمریکایی فراهم می‌کند. شایان ذکر است که امکان استفاده از کارت‌های نقدی کوین بیس در سرویس گوگل پی هم از این پس در اختیار کاربران خواهد بود.

۱۲:۱۹علیرضا هادی، مدیرکل دفتر امور طرح‌های وزارت صمت، اظهار داشت که کشورهای خارجی به‌صورت مستقیم در استخراج رمزارز در ایران فعالیت ندارند، اینها در قالب بنگاه‌های ایرانی هستند که سرمایه‌گذاری خارجی دارند. او در ادامه صراحتاً اعلام کرد که هیچ شرکت خارجی از این وزارتخانه مجوز نگرفته است.به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از ایلنا، علیرضا هادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد روند صدور مجوز رمزارز با توجه به ممنوعیت استخراج رمزارز تا شهریورماه اظهار کرد :ما تابع دستور برای توقف فعالیت‌ها هستیم. مجوزهای ما جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری هستند؛ وقتی بنگاهی پروانه بهره‌برداری کسب می‌کند مجوز فعالیت دارد اما الان که بنا به مصالح کشور دستوری آمده که بنگاه‌های دارای مجوز هم اجازه فعالیت نداشته باشد، پس این بنگاه هم باید کار خود را متوقف کند.

۱۲:۱۱طبق داده های Chainalysis ، سرمایه گذاری های رمزنگاری هند از یک کل دارایی ۲۰۰ میلیون دلاری در سال گذشته به ۴۰ میلیارد دلار در سال جاری رسیده است. استرابل گفت ،محدودیت های ارزهای رمز پایه به تغییر قیمت طلا  کمک می کند.

۱۱:۵۷بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت معاملات طلا و نقره در امروز در ایالات متحده مقداری بالاتر رفت. سقوط بازده خزانه داری آمریکا در این روز اندکی جبران ریسک پذیری ناچیز در بازار و نمودارهای فنی کوتاه مدت نزولی بوده است تا قیمت فلزات را بیش از حد بدون تغییر نگه دارد. معاملات آتی طلای اوت (شهریور) ۳٫۳۰ دلار با ۱٫۷۸۱٫۱۰ دلار و نقره سپتامبر (مهر) با ۰٫۱۲۹ دلار افزایش با ۲۶٫۲۵ دلار در هر اونس افزایش یافت .فیل استرابل، استراتژیست ارشد بازار Blue Line Futures ، گفت: طلا تا پایان سال طول می کشد تا به ۲۰۰۰ دلار در هر اونس برسد.

۱۱:۴۳یکی از مقامات ارشد بانک مرکزی آمریکا از استیبل کوین ها (ارزهای دیجیتالی با ارزش ثابت) گفت  که این ارزها یک ریسک بر سر ثبات نظام مالی هستند.اریک روزنگرین- مدیر دفتر منطقه ای بانک مرکزی آمریکا در بوستون به طور ویژه از استیبل کوین تتر به عنوان یکی از چالش های بر سر راه ثبات مالی آمریکا نام برده که زیر نظر بانک مرکزی قرار گرفته است. به گفته وی، استیبل کوین ها باعث اخلال در بازار هستند.

۱۱:۲۰به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سی‌ان‌بی‌سی نوشت: ارزش بیتکوین در ادامه روند صعودی خود وارد کانال ۳۴ هزار دلاری شد.

۱۱:۱۵مرجع راهبردی امور مالی انگلستان (FCA) گفته است که بخش Binance Markets Limited از صرافی بایننس نمی‌تواند در کشور انگلستان، اوراق مشتقه ارائه دهد. اما بایننس گفت مشکلی وجود ندارد زیرا این موضوع در فعالیت آنها خللی ایجاد نمی‌کند.بایننس نمی‌تواند در انگلستان اوراق مشتقه ارائه دهدطبق اطلاعیه رسمی FCA، ارائه اوراق مشتقه برای بایننس به شدت ممنوع است زیرا از جانب FCA به عنوان محصولات قانونگذاری‌شده در نظر گرفته می‌شود.بدین ترتیب، طبق قانون انگلستان، هر شرکتی مثل بایننس که بخواهد اوراق مشتقه نظیر قراردادهای آتی، تبادل‌ها، قراردادهای آپشن یا حق اختیار یا سهام توکنی‌شده ارائه دهد باید ثبت شود و مجوزهای مربوطه را داشته باشد.بایننس هم‌‌چنین موظف است در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت خود اعلام کند بایننس مجوز انجام هیچگونه فعالیت قانونی در انگلستان ندارد.هرچند، FCA اذعان داشته است که این محدودیت فقط بر روی محصولات اوراق مشتقه اعمال می‌شود و معاملات نقدی رمزارزها خارج از حیطه قانونی آنها است.اگرچه این اطلاعیه در نگاه اول بسیار نگران‌کننده به نظر می‌رسد اما شرایط فعالیت‌های کنونی بایننس را تغییر آنچنانی نمی‌دهد.ایننس در کشور انگلستان اوراق مشتقه ارائه نمی‌دهد. با توجه به اینکه بایننس یک شرکت بین‌المللی است و خارج از انگلستان قرار دارد، قوانین این کشور بر تمام شرکت‌های Binance Group اعمال نمی‌شود.هم‌چنین این نکته قابل ذکر است که مشتریان بایننس هم‌چنان می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند و این موضوع را به خاطر داشته باشند که نهادهای انگلستان هنگام وقوع هرگونه اتفاقی، تعهدی به محافظت از آنها ندارد.بنابراین جای نگرانی وجود ندارد و به نظر میرسد تریدرها از این بابت مطلعند و ترسی در مارکت دیده نشد.

۱۰:۵۵لارک دیویس (Lark Davis)، تحلیلگر برجسته ارز دیجیتال ،مدعی شد که بیت کوین بالغ بر ۱۵ برابر رشد خواهد کرد تا با طلا رقابت کند. قابل توجه است که آقای دیویس این را در پاسخ به توییت ریکاردو سالیناس پلیئگو(Ricardo Salinas Pliego) ، میلیاردر مکزیکی گفت:بیت کوین طلایی جدید است، طلای عصر اینترنت…میلیاردر مکزیکی و مدیر گروه شرکت‌های سالیناس، از قصد خود برای پذیرش بیت کوین در بانکش خبر داده است. او ضمن تأکید بر استفاده از بیت کوین در توییتر خود نوشت بانک آزتک در تلاش است تا به اولین بانک پذیرنده این ارز دیجیتال در مکزیک تبدیل شود. آقای پلیئگو معتقد است که بیت کوین طلای جدید است ،قابل حمل تر است و انتقال آن آسان تر است.

۱۰:۳۹با وجود مشکلات قانونی، مارکت کریپتو در هند رشد قابل توجهی داشت با وجود عدم اطمینان در مورد شرایط قانونی ارز‌های دیجیتال در هند، سرمایه‌گذاری کریپتو در این کشور ۱۹۹۰۰ درصد طی سال اخیر رشد کرده است.طبق دیتا منتشر توسط چین‌آنالیسیس حجم ارزش سرمایه‌گذاری شده در هند از ۲۰۰ مسلیون دلار در سال گذشته به ۳۸.۸ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده.این رشد بدون وقفه نیز نبوده. در ماه مارچ سال جاری با مشاکل قانونی ایحاد شده توسط دیوان عالی این کشور و تحدید‌های بی‌پایان قانون گذاران در رابطه با ارز‌های دیجیتال، شاهد کاهش سرمایه در این کشور بوده‌ایم.با این احوال یکی از بنیان‌گذاران صرافی هندی (ZebPay) از علاقه افراد بین ۱۸ تا ۳۵ سال به کریپتو گفت:آنها سرمایه‌گذاری در کریپتو را بسیار ساده تر از طلا می‌بینند‌ … شما آنلاین می‌شوید و کریپتو می‌خوارید و مثل طلا نیاز به تائید و ثبت نیست.

۱۰:۲۱رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب مشهور «پدر پولدار، پدر بی‌پول» بار دیگر در توییتر خود از بزرگ‌ترین سقوط بازارهای مالی در تاریخ خبر داده و توصیه کرده است که برای مصون ماندن از آن مردم باید طلا، نقره و بیت کوین بخرند. وی در توییت خود اینگونه نوشته است:«بهترین زمان آمادگی برای یک سقوط پیش از آن است. بزرگ‌ترین سقوط بازارهای مالی تاریخ در راه است. خبر خوب آن است که بهترین زمان برای پولدارشدن، هنگام وقوع سقوط در بازارهای مالی است. خبر بد آن است که سقوط بعدی طولانی خواهد بود. تا می‌توانید طلا، نقره و بیت کوین بیشتری بخرید. مراقب باشد.»هفته گذشته کیوساکی با انتشار توییتی اعلام کرد که انتظار دارد بیت کوین به سطح ۲۴۰۰۰ دلار برسد ، بعداً در یک ویدیوی YouTube هدف خود را به ۲۸۰۰۰ دلار تغییر داد و گفت که وی بیت کوین بیشتری خریداری خواهد کرد.

۱۰:۰۰قیمت سیف دالر (SDO) ، یک استیبل کوین حوزه دیفای مبتنی بر بلاکچین پلی گان (MATIC) ، به دلیل آنچه که امروز به نظر می رسد یک حمله هکری عظیم چند میلیون دلاری است، به صفر دلار رسید.در حالی که هنوز جزئیات کمی در دسترس است ، گزارشات Polygonscan نشان می دهد که امروز ۲۰۲ میلیون USDC و ۴۶ میلیون دار USDT در کل به ارزش ۲۴۸ میلیون دلاربه طور ناگهانی از قرارداد هوشمند SDO تخلیه شده اند.در نتیجه ، طبق اطلاعات وب سایت خود پروتکل ، قیمت سیف دالر که استیبل کوینی است که قرار بود همیشه برابر با ۱ دلار باشد به صفر رسیده است.این حمله همچنین در یک کانال تلگرامی به نام “اطلاعیه های سیف دالر امروز تأیید شد ، توسعه دهندگان از کاربران می خواهند که تمام عملیات خود را با SDO متوقف کنند و به ظاهر قول می دهند که در آینده طرح جبران خسارت را ارائه دهند.“سیف دالر مورد حمله قرار گرفته است. ما فعالیت های سیف دالر را متوقف کرده و موضوع را بررسی کرده ایم. لطفاً تمام معاملات مربوط به SDO را متوقف کنید. ما پس از بررسی های لازم ، برنامه جبران خسارت برای تأمین کنندگان نقدینگی را اعلام خواهیم کرد. “

Bookmark(1)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *