اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

 اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز یکشنبه ۲۰تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد.

 

 

 

 

۱۶:۰۰به نظر می‌رسد که ایلان ماسک، به تدریج نفوذ خود را در بازار کریپتو از دست می‌دهد که می‌توان از تاثیرهای اندک اخیر متوجه شد.همین چند ماه پیش، تنها یک توییت از ایلان ماسک کافی بود تا درمورد بیتکوین، دوج‌کوین و یا هر ارز دیگری منتشر شود تا قیمت‌ها به سرعت رشد کنند.مثلا ، دوج‌کوین پس از اینکه ایلان ماسک در ماه فوریه (اسفند) درمورد آن گفت، ۵۰٪ افزایش یافت. در نمونه ای دیگر ، ماسک با یک توییت موجب افزایش ۷۶٪ آن شد. در ژانویه (بهمن)، پس از اینکه ماسک “بیتکوین” را به بیوگرافی توییتر خود اضافه کرد، ۱۸٪ جهش داشت.او از اعتبار افتاده است؟با این حال ، “اعتبار کریپتوئیِ” مدیر عامل تسلا اخیراً به سرعت در حال کاهش است. شاید مهمترین مورد آن، هنگامی بود که ابتدا پذیرش بیتکوین برای تسلا را عمومی کرد ولی بعدها به دلیل عوامل زیست محیطی آن را منع کرد، همچنین ماسک دربرنامه Saturday Night Live آمد و دوج‌کوین را یک شوخی نامید.با توجه به این اتفاقات و دیگر پیشامدها ، توییت‌های اخیر ماسک که به رمزارزها اشاره می کند، تأثیر مهمی بر قیمت آنها نداشته است.به عنوان مثال، در تاریخ ۲ جولای (۱۱ تیر) ، او یک توییت ارسال کرد که مردی را نشان می دهد که فقط روی نرخ ارز دوج‌کوین تمرکز می‌کند. پس از آن ، قیمت دوج خیلی تحت تأثیر قرار نگرفت.الکساندرا کلارک، تاجر فروش در GlobalBlock، روز جمعه به Business Insider گفت: “به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران دیگر گوش نمی‌دهند و سرانجام می‌فهمند که توییت‌های یک مرد نباید عامل تعیین کننده‌ای برای خرید یا فروش دارایی‌های خود باشد.”

۱۴:۰۰ معاون اول رییس جمهور اعلام کرد فعالیت ماینرهای مجاز باید متوقف شود و در صورت ادامه فعالیت مجوز آنها باطل گردد.اسحاق جهانگیری عصر سه شنبه پس از جلسه بررسی خاموشی‌های اخیر و تصمیم گیری در خصوص نحوه مدیریت مصرف برق در کشور در جمع خبرنگاران تأکید کرد طبق مصوبه قبلی هیئت دولت باید فعالیت ماینرهای مجاز متوقف شود.جهانگیری در خصوص فعالیت استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز در کشور خاطرنشان کرد:”مقرر شد با هماهنگی شورای تأمین استان‌ها، کارگروهی در این زمینه تشکیل شود و وزارت نیرو با تحلیل میزان برق مصرفی واحدها، وزارت اطلاعات با فعالیت گسترده و همچنین وزارت ارتباطات با ابزارهای تشخیصی مختص به خود این واحدهای غیرمجاز را شناسایی کنند و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آورند.””با کمک دستگاه‌های مسئول و نیروی انتظامی در هفته‌های اخیر ۳۶۴۶ مرکز غیرمجاز که در آنها ۱۹۶ هزار و ۲۳۳ دستگاه ماینر وجود داشت جمع‌آوری شد، برق مصرفی این مراکز غیرمجاز ۵۷۰ مگاوات بوده و برق مراکز مجاز ۵۲۱ مگاوات است.””به صورت مستمر بررسی‌ها و نظارت‌ ها ادامه دارد و بلافاصله بعد از اعلام رئیس جمهور، تا آخر تابستان ماینرها قرار است خاموش شوند. شب گذشته جلسه مفصلی در این زمینه برگزار شد و دادستان کل کشور به همه مراکز اعلام کردند که دستگاه‌های جمع آوری شده نیز تا پایان تابستان نگهداری شده و تحویل داده نشود.”

۱۳:۵۰اداره نظارت بر موسسات پولی غیر بانکی بانک مرکزی درخواست فیلتر ۱۴ صرافی رمز ارز را به کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه داد.در نامه‌ای که اوایل خرداد ماه به کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ارسال شده، دلیل این درخواست فعالیت غیرقانونی و بدون مجوز صرافی‌ها اعلام شده است.این نامه در شرایطی از سوی اداره نظارت بر موسسات پولی غیربانکی بانک مرکزی برای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ارسال شده که کارگروه مبادلات رمزارز به دستور شورای عالی فضای مجازی و با ابلاغ معاون اول ریاست‌جمهوری به منظور ساماندهی بازار مبادلات رمز ارز و برنامه‌ریزی برای ساماندهی صرافی‌های رمز ارزی تشکیل شده است.در شرایط فعلی از لیست شرکت‌هایی که در خواست فیلتر آنها به کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام شده فقط یکی از صرافی‌ها فیلتر شده با این حال، این نامه همچنان روی میز کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه وجود دارد.

۱۳:۳۶تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر از کاربران صرافی کریپتولند برای بازپس‌گیری دارایی‌های خود در سامانه حسابرسی ثبت نام کرده‌اند.با گذشت بیش از ۵۰ روز از بازداشت سینا استوی مدیر عامل صرافی کریپتولند به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور، کاربرانی که در سامانه حسابرسی این صرافی ثبت‌نام کرده‌اند تاکنون پول یا رمز ارزی دریافت نکرده‌اند.بازپرس پرونده کریپتولند در پاسخ به یک سری شایعات مبنی بر اینکه دارایی ارزی و ریالی کم است و به اندازه کاربران صرافی نیست، با رد شایعات مذکور اعلام کرد:”چون در حال حاضر در حال جمع‌آوری دارایی شخص سینا استوی هستیم و از آنجایی که یک سری از دارایی‌ها، دارایی در گردش است شناسایی و برآورد قیمت آن‌ها زمان بر است و کاربران باید کمی صبور باشند. تا زمانی که ما دارایی مدیرعامل کریپتولند را برآورد قیمتی به دست نیاوریم، نمی‌توانیم اعلام کنیم که دارایی این فرد کم یا زیاد است.””براساس لیستی که تهیه شده، پرداخت دارایی‌ها براساس سه اولویت پرداخت می‌شود. جزئیات پرداخت برای این لیست‌ها اعلام نشده است. هرچند اولویت احتمالا از مبالغ پایین شروع می‌شود تا مبالغ بالا را در بر بگیرد.”بازپرس پرونده و سایر عوامل رسیدگی‌کننده بار‌ها در برابر جمعی از کاربران صراحتا اعلام کرده‌اند تمامی دارایی‌های کاربران موجود بوده و کاربران نگرانی در این خصوص نداشته باشند. حال امکان عوض کردن این حرف و اعلام اینکه موجودی ممکن است کافی نباشد برای کاربران قابل قبول نیست و مسئولین مرتبط در صورت درست بودن شایعات باید پاسخگو باشند. همچنین بازپرس پرونده اخیرا نیز اعلام کرده کاربران نگران نباشند و به شایعات توجه نکنند.

۱۳:۱۲هم‌زمان با شدت‌گرفتن تحقیقات نهادهای نظارتی کشورهای مختلف درمورد بایننس، مدیرعامل این صرافی گفته است صنعت ارزهای دیجیتال از زمان راه‌اندازی بایننس در ۴ سال گذشته تاکنون تحولات زیادی را پشت سر گذاشته، اما هنوز نیازمند اطمینان نظارتی بیشتری است.ژائو روز سه‌شنبه با انتشار نامه‌ای سرگشاده تأکید کرد که صنعت ارزهای دیجیتال طی چهار سالی که از راه‌اندازی بایننس می‌گذرد، به شکل گسترده‌ای تکامل یافته است اما همچنان بی‌اعتمادی نهادهای نظارتی نسبت به ارزهای دیجیتال در سطح بالایی قرار دارد.ژائو با بیان این‌که صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در بسیاری از کشورها فاقد چارچوب‌های نظارتی مشخص است، خاطرنشان کرد که وجود مقررات بیشتر درواقع نشانه‌ای مثبت از بلوغ یک صنعت است. مدیرعامل بایننس گفت که وجود مقررات روشن باعث می‌شود افراد بیشتری برای مشارکت در ارزهای دیجیتال احساس امنیت کنند و این مسئله پایه‌های پذیرش این صنعت را فراهم می‌کند.ژائو بار دیگر بر تعهد بایننس برای همکاری با نهادهای نظارتی و رویکرد این شرکت برای مدیریت محبوبیت روزافزون پلتفرم خود تاکید کرد و از استخدام نیرو و به‌کارگیری سیستم‌ها و فرآیندهای بیشتر برای محافظت از کاربران، به‌عنوان راهکارهایی برای مدیریت فعالیت‌های این صرافی یاد کرد.یادآور شد که این شرکت از سال ۲۰۲۰ تیم انطباق قوانین بین‌المللی و هیئت مشاوران خود را بیش از پنج برابر کرده است که انتصاباتی از نهادهای نظارتی جهانی مانند گروه ویژه اقدام مالی (FATF) را نیز در بر می‌گیرد. ژائو خاطرنشان کرد که بایننس فعالانه سیاست‌های مبارزه با پول‌شویی را در پلتفرم خود پیاده‌سازی می‌کند و با شرکت سایفرتریس (CipherTrace) که در حوزه ارزهای دیجیتال فعال است، برای اطمینان از افزایش امنیت کاربران خود همکاری می‌کند.

۱۲:۳۵مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد بازارهای کالایی در خبرگزاری بلومبرگ، در توییت اخیر خود عنوان کرده است که در نیمه دوم سال جاری میلادی، بازار صعودی بیت کوین آغاز می‌شود و این ارز دیجیتال به سمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار حرکت می‌کند.وی همچنین بیان کرده است که مزیت‌های اصلی بیت کوین که سبب رشد بیشتر آن خواهند شد، فناوری پیشرفته و خاصیت ضدتورمی آن هستند.در این توییت همچنین آمده است که سرمایه گذاران به طور جدی در افت های قیمتی بیت کوین میخرند.در حالی که بیت کوین در اواخر ماه ژوئن بین ۳۰،۰۰۰ تا ۳۱،۱۰۰ $ معامله می شد، بیش از ۳۱۴ سرمایه گذار ۲۴۱،۰۰۰ بیت کوین خریداری کردند.

۱۲:۲۲مردی بعد از ۱۲ ماه تلاش برای پیدا کردن ۳۷۸ میلیون دلار ثروت بیت کوین خود در زباله های دفن شده ناکام ماند. به گزارش The Sun ، یک مرد انگلیس قصد دارد ۴۰۰٫۰۰۰ تن زباله را در محل دفن زباله ۲۰۰ متر مربع جستجو کند تا هارد دیسک خود را که حاوی ۲۷۵ میلیون پوند (حدود ۳۷۸ میلیون دلار) بیت کوین است ، پیدا کند.جیمز هاولز از سال ۲۰۱۳ به شدت به دنبال سرمایه ارز های خود است.اما تلاش وی بی فایده بوده است.شورای شهر نیوپورت به دلیل خسارت های زیست محیطی با درخواست وی مخالفت کرد.شورای شهر حتی پیشنهاد ۲۵٪ سرمایه او را رد کرد.

۱۲:۰۰به گزارش El Sol de México، استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، بنیانگذار اپل ، در جریان رویداد Jalisco Talent Land Digital 2021 ، بیت کوین را “شگفت انگیزترین معجزه ریاضی” خواند.وی همچنین معتقد است که این ارز رمزپایه شاخص از طلا گرانبها تر است. زیرا طلا به اندازه کافی کمیاب نیست:”ما مدام طلا را پیدا می کنیم. روزی آن را در کارخانه ها تولید خواهیم کرد.”وزنیاک سالهاست که طرفدار سرسخت بیت کوین است. در ژوئن ۲۰۱۸(خرداد ۱۳۹۷) ، او گفت که دوست دارد این پول به یک واحد پول واحد جهانی تبدیل شود.در ماه دسامبر(آذر ۱۳۹۹) ، او شرکت ارز رمزنگاری شده خود را به نام Efforce راه اندازی کرد.

۱۱:۴۵طبق قانون جدید، از این به بعد ۹ درصد مالیات خرید طلا فقط به سود و اجرت طلا تعلق می‌گیرد و اصل قیمت طلا از این مالیات معاف است‌.طبق قانون قبلی باید ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از اصل طلا گرفته می شد و این مساله هزینه مضاعفی را بر دوش خریدار طلا می گذاشت که رغبت وی را نسبت به انجام معامله طلا در بازار کاسته و طلاساز یا فروشنده طلا را نیز متضرر می‌سازد.در چند ماه اخیر قیمت طلا در بازه قیمتی بالای یک میلیون تومان دوره باثباتی را تجربه می کرد، با این تصمیم گفته می شود می توان از طلای ساخته شده و زیورآلات به عنوان کالای سرمایه ای استفاده کنندو در واقع ضمن کمک به چرخه تولید، نیازی به خرید طلای آب شده و سکه غیربانکی نیست.

۱۱:۲۵دانشجویان یک دانشگاه کره جنوبی می توانند هنگام استفاده از توالت یک ارز دیجیتال به نام Ggool کسب کنند. فضولات آن ها به انرژی تجدیدپذیر تبدیل می شود تا برق ساختمان را تأمین کند.پروفسور چو جائه وون(Cho Jae-weon) در موسسه ملی علوم و فناوری اولسان یک توالت سازگار با محیط زیست به نام بی وی (BeeVi) -ترکیبی از Bee(زنبور عسل) و vision(چشم انداز) – طراحی کرد. توالت به آزمایشگاه متصل می شود که از فضولات برای تولید بیوگاز و کود استفاده می کند.این انرژی برای دستگاه هایی در ساختمان مانند اجاق گاز و دیگ بخار تامین برق میکند.فضولات برای دانش آموزان ۱۰ Ggool در روز به همراه دارد ، صرف نظر از اینکه چقدر آنها به این سیستم کمک کنند… Ggool که به معنی عسل در زبان کره ای است، تنها می تواند در یک بازار در محوطه دانشگاه برای خرید کالاهای روزمره مورد استفاده قرار گیرد. دانش آموزان یک کد QR را اسکن میکنند تا با Ggool پرداخت کننداین Ggool رمزارز نیست و نمی تواند جایی خارج از سیستم فاضلاب این دانشگاه کره جنوبی خریداری یا استخراج شود.

۱۱:۱۰به گزارش کالین وو (Colin Wu) یکی از بلاگرهای عرصه رمزارزها، در تاریخ ۸ جولای، بسیاری از کاربران بایننس متوجه شدند که وبسایت این صرافی در کشور چین مسدود شده است. برنامه موبایلی این صرافی نیز از دسترس خارج شده است.و باید از VPN استفاده کنند تا بتوانند وارد حساب کاربری خود شوند.رقبای بایننس نظیر هیوبی و OKEx هم‌چنان در کشور چین در دسترس هستند.از اوایل ماه ژوئن، جستجوی کلمه بایننس و سایر صرافی‌های محبوب رمزارزها توسط ارائه‌دهندگان اینترنت در کشور چین مسدود شده و در لیست سیاه قرار گرفته‌اند.ممنوعیت دسترسی به بایننس بخشی از اقدامات کشور چین در زمینه سرکوبی عرصه رمزارزها است که شامل از بین بردن کل صنعت استخراج بیت کوین در ماه گذشته نیز می‌شود.بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزها از لحاظ حجم معاملات ابتدا فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرد، اما سپس به دلیل ممنوعیت استفاده و دسترسی به رمزارزها در سال ۲۰۱۷ مجبور شد فعالیت خود را به کشور دیگری منتقل کند.بایننس همچنین با سختگیری‌های شدید قانونی در سراسر جهان مواجه است. چندین بانک بریتانیایی از اوایل هفته پرداخت به این پلتفرم معاملاتی را مسدود کرده‌اند.

۱۱:۰۱کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده آمریکا (FTC) از ژوئن ۲۰۲۰(خرداد۹۹) ۷۶۰ شکایت مشتری از صرافی بایننس دریافت کرده است.اف سی ای، شکایات را در وب سایت فناوری Gizmodo به اشتراک گذاشت. قابل توجه ترین شکایت مربوط به مشتریان کلان بود که قادر به دریافت پول خود از بایننس نبودند. قابل ذکر است ، این حساب ها به دلیل “فعالیت مشکوک” محدود شده بودند اما حتی با تأیید هویت نمی توانند برداشت انجام دهند.شکایت مشهور دیگر مربوط به مشتریانی بود که در هنگام تلاش برای تماس با سیستم پشتیبانی بایننس، در معرض کلاهبرداری قرار گرفتند.برای جلوگیری از کلاهبرداری، بایننس مشتریان خود را به استفاده از chatbot در وب سایت خود ترغیب می کند.سخنگوی بایننس ، لیلی لی (Lily Lee)گفت:”اگر افراد هنگام استفاده از خدمات ما با مشکلی مواجه شدند ، می توانند از طریق Binance Live Chat با ما تماس بگیرند. ربات هوش مصنوعی راه حل هایی را براساس اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان پیشنهاد می دهد. “قابل ذکر است که بایننس از بخش خدمات مشتری از طریق ایمیل برخوردار نیست.جالب اینجاست که برخی از شکایات نیز از افرادی ناشی می شود که اصلاً هیچ وقت با بایننس تعامل نداشته اند. با این حال، شکایت در این خط احتمالاً تحت کلاهبرداری قرار خواهد گرفت.به گفته مدیرعامل صرافی بایننس چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) ، این شرکت در تلاش است تیم مربوط به شناسایی مقررات و رویه‌های قانونی را دو برابر کند. همچنین ژائو اظهار داشت که تیم انطباق بین المللی بایننس و هیئت مشاوره از سال گذشته ۵۰۰ درصد رشد کرده است.

۱۰:۴۱در اوایل ماه می پس از آنکه ماسک اعلام کرد شرکت تسلا دیگر بیتکوین را به عنوان روش پرداخت نمی‌پذیرد، محبوبیتش در بین طرفداران بیتکوین کاهش یافت. ماسک برخلاف ماه می دیگر بر بازار رمز ارزها تاثیرگذار نیست. اما باید به خاطر داشته باشیم که ماسک کیست و چه کاری از دست او برمی‌آید. بیتکوین هم‌چنان در تیررس او قرار دارد.سه هفته قبل، اعلام کرد پس از تحقق اهداف انرژی پاک در عرصه بیتکوین، این شرکت نیز مجددا به پذیرش این رمز ارز می‌پردازد. گویا آینده بیتکوین با ایلان ماسک گره خورده است.در حال حاضر، تاثیر ایلان ماسک بر بیتکوین به حداقل رسیده است، اما دلایل متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرایط تغییر خواهد کرد. یادمان باشد که ماسک در زمینه بازی با شرایط موجود عملکرد عالی دارد.در یک رابطه ناسالم، کلافگی همواره وجود دارد. ماسک نیز با خود کلافگی به همراه می‌آورد و می‌توان گفت که وی به کلافگی بشریت و به ویژه افراد حاضر در جامعه بیتکوین ادامه می‌‌دهد. فرد بسیار باهوشی نظیر ایلان ماسک مستعد اغراق و وعده‌های دروغین است که در مورد وعده های ایلان برای ماشین های تسلا میتوان دروغ را مشاهده کرد.یک کارآفرین فعال، نه یک مخترع
ماسک مخترع نیست. وی یک کارآفرین فعال است که هر کاری می‌کند و هر حرفی می‌زند تا علاقه مردم را برانگیزد.چاواگا در مقاله اخیر خود گفت:هیچکس فارغ از تأثیرگذاری و نفوذی که دارد، مهم‌تر و حیاتی‌تر از خود شبکه نیست.در این مقاله، استیسی هربرت گفته است:ایلان و سایر میلیاردرها باید یاد بگیرند که آنها به اصلاح بیت کوین نمی‌پردازند، بلکه بیت کوین آنها را اصلاح می‌کند.در آینده شاید شاهد رابطه بسیار خوب بیت کوین و ایلان ماسک باشیم. هرچند با توجه به اینکه ایلان ماسک یکی از نامنظم‌ترین افراد این عرصه است، احتمالا شاهد سمی‌تر شدن این رابطه باشیم.

۱۰:۱۵ویلیام کلمنته(William Clemente) تحلیلگر داده های درون شبکه ای می گوید نهنگ ها بار دیگر در حال دست به کار شدن در بازار بیت کوین هستند.کلمنته در آخرین خبرنامه خود اشاره می کند که تعداد کاربران جدید در شبکه بیت کوین (BTC) در سقف جدیدی قرار دارد.”رشد کاربران جدید هم اکنون در حال رسیدن به سقفهای جدیدی است. بیش از ۵۰,۰۰۰ سازمان جدید در روز وارد شبکه میشوند.”نهنگ های BTC بار دیگر به همراه سرمایه گذاران خرد ،در حال انباشت(accumulating) هستند. این تحلیلگر می گوید ،با وجود خرید ۲,۲ میلیارد دلار BTC توسط نهنگ ها، این روند کاری جز سرعت بخشیدن به این هفته انجام نداده است.با تحلیل کلمنته، نهادهایی که بیت کوین میخرند، سابقه فروش بسیار کمی دارند که نشان می دهد که “شوک به عرضه” می تواند در راه باشد.

۱۰:۰۰بعد از پست کردن یک میمِ مرتبط با ارباب حلقه ها به نام “یاران پرنده شکاری”، در یک کامنت از رئیس تسلا و اسپیس ایکس،ایلان ماسک پرسیده شد آیا او فیلم لوکی(Loki) که یک ماه پیش در ۹ ژوئن(۱۹ تیر) توسط استودیو مارول منتشر شد را دیده است یا نه؟توییت او واکنش طوفانی جامعه فلوکی اینو(FLoki Inu) را برانگیخت که در تلاش برای پامپ میم کوین مورد علاقه خود در کنار نام محبوب ایلان ماسک، شروع به ارسال میم های فلوکی در کامنتها کردند.به تازگی ، به نظر می رسد توییتهای ماسک دیگر تاثیری بر قیمت DOGE ندارند. پس از دو توییت اخیر ماسک در مورد این ارز،قیمت آن به اندازه حدودا دو درصد افزایش یافت و سپس افت کرد.پیش از این ماسک در یکی از توییت هایش از فلوکی یاد کرده بود و بیان کرده بود که این، نام سگ شیبا اینوی او خواهد بود.آن توییت باعث شد ارز شیب به طور ناچیز بالا برود.

۰۹:۳۰مایکروسافت غول صنعت تکنولوژی قصد دارد با استفاده از بلاکچین بیت کوین، یک شبکه هویت غیر متمرکز توسعه دهد.شبکه هویت غیر متمرکز ION، یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌ها در دنیای کریپتو است که روی شبکه اصلی بیت کوین پیاده‌سازی شده و از مارس ۲۰۲۱ تا الان فعال است. این یک پروژه لایه دوم است که به‌عنوان شبکه‌ای عمومی و بدون نیاز به مجوز برای پشتیبانی از سیستم‌های تشخیص هویت غیر متمرکز (DIDs) و زیرساخت‌های کلیدهای عمومی غیرمتمرکز (DPKI) عمل می‌کند.این شبکه یک راهکار لایه دوم مانند شبکه لایتنینگ است. با این تفاوت که به جای پردازش پرداخت‌ها، از شبکه بیت کوین برای ایجاد هویت (ID) دیجیتالی به منظور احراز هویت آنلاین استفاده می‌کند. یک شبکه احراز هویت مانند ION می‌تواند به ما کمک کند در زمان احراز هویت به رمز عبور، ایمیل یا شماره تلفن نیاز نداشته باشیم.آی او ان به دنبال این است که هر فرد یا نهادی کنترل کاملی بر اطلاعات و مبادلات شخصی‌اش داشته باشند.آی او ان به کاربران این اجازه را می‌دهد که با داشتن هویت خودشان در موارد مختلف فعالیت کنند. به‌عنوان مثال کاربری می تواند در سایتی عضو شود و بدون نیاز به تایید خود سایت، اعتبار داشته باشد.بوکنر معتقد است نتیجه انجام این کارها، کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی مشاغل است. او می‌گوید هویت افراد موضوعی است که در دو دهه گذشته و در جریان دیجیتالی شدن حوزه‌های مختلف از قافله جا مانده است. ION از بیت کوین استفاده می‌کند که اطلاعات و حریم خصوصی افراد را به عصر دیجیتال بیاورد.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *