بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

 

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تنها به بیت کوین خلاصه نمیشوند. بلکه شامل altcoins یا در برخی موارد “shitcoins” میشوند.برخی از این ارزها ممکن است از ویژگی های چشمگیری برخوردار باشند که بیت کوین از آن برخوردار نیست ، اما تطبیق سطح امنیتی که شبکه های بیت کوین به دست می آورند هنوز توسط altcoin ها دیده نشده است.

در زیر ، بهترین ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین را بررسی خواهیم کرد. اول اینکه ، یک نکته مهم: غیرممکن است که لیستی از این دست کاملاً جامع باشد. یکی از دلایل این واقعیت این است که بیش از چهار هزار رمزاز متفاوت در بازار وجود دارد و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

 

 

اتریوم (ETH)

اولین جایگزین بیت کوین در لیست ما. اتریوم یک پلتفرم نرم افزاری غیرمتمرکز است که امکان ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (dapps) را فراهم می کند بدون هیچ گونه خرابی ، تقلب ، کنترل یا دخالت شخص ثالث. هدف پشت اتریوم ایجاد مجموعه ای غیرمتمرکز از محصولات مالی است که هرکسی در دنیا می تواند آزادانه به آن دسترسی داشته باشد ، صرف نظر از ملیت ، قومیت و مذهب. این جنبه برای برخی از کشورها تأثیرات بیشتری را ایجاد می کند. افرادی که فاقد زیرساخت های دولتی و شناسه های دولتی هستند می توانند به حساب های بانکی ، وام ها ، بیمه یا انواع دیگر محصولات مالی دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر پس از بیت کوین دومین ارز بزرگ دیجیتال است. اگرچه با اختلاف قابل توجهی از بیت کوین عقب است.

به دنبال حمله به سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) در سال ۲۰۱۶ ، Ethereum به Ethereum (ETH) و Ethereum Classic (ETC) تقسیم شد. در ژانویه ۲۰۲۱ ، سرمایه بازار Ethereum (ETH) 138.3 میلیارد دلار و ارزش توکن ۱۲۱۸٫۵۹ دلار است.

 

در سال ۲۰۲۱ ، اتریوم قصد دارد الگوریتم اجماع خود را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر دهد. این حرکت به شبکه اتریوم اجازه می دهد تا با انرژی بسیار کمتر و سرعت معامله بهبود یافته اجرا شود.

 

 

لایت کوین (LTC)

Litecoin که در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد ، از جمله اولین رمزارزهایی بود که ردپای بیت کوین را دنبال کرد و اغلب از آن با عنوان “نقره ” یاد می شود. این ارز توسط چارلی لی ، فارغ التحصیل MIT و مهندس سابق گوگل ایجاد شده است.

 

لایت کوین مبتنی بر یک شبکه پرداخت جهانی منبع باز است که توسط هیچ مرجع مرکزی کنترل نمی شود و از “scrypt” به عنوان اثبات کار استفاده می کند. . اگرچه لایت کوین از بسیاری جهات مانند بیت کوین است ، اما سرعت تولید بلوک آن سریع تر است و از این رو زمان تأیید تراکنش سریع تری را ارائه می دهد. به غیر از توسعه دهندگان ، تعداد بیشتری از بازرگانان هستند که لایت کوین را قبول می کنند. در ژانویه ۲۰۲۱ ، سرمایه بازار لایت کوین ۱۰٫۱ میلیارد دلار و ارزش توکن ۱۵۳٫۸۸ دلار است.

 

 کاردانو (ADA)

کاردانو یک رمز ارز “اثبات سهام ” است که با رویکرد تحقیق محور توسط مهندسان ، ریاضیدانان و کارشناسان رمزنگاری ایجاد شده است. این پروژه توسط هوسکینسون ، یکی از پنج عضو بنیانگذار اولیه اتریوم ، ایجاد شد.

 

 

به نظر می رسد کاردانو در میان همتایان اثبات سهام خود و همچنین سایر رمزارزهای بزرگ برجسته است. Cardano همچنین “قاتل اتریوم” لقب گرفته است ، زیرا گفته می شود زنجیره بلوک آن توانایی بیشتری دارد. با این اوصاف ، کاردانو هنوز در مراحل اولیه است.

در ژانویه ۲۰۲۱ ، سرمایه کاردانو ۹٫۸ میلیارد دلار است.

 

 پولکادات (DOT)

پولکادات یک رمزارز منحصر به فرد برای اثبات سهام است که هدف آن ارائه همکاری با سایر زنجیره های بلوکی است. پروتکل آن برای اتصال بلاک چین های مجاز و بدون مجوز و همچنین اوراکل ها طراحی شده است تا به سیستم ها اجازه دهد زیر یک سقف با هم کار کنند.  پولکادات توسط گاوین وود ، یکی دیگر از اعضای بنیانگذاران اصلی پروژه اتریوم که نظرات مختلفی در مورد آینده پروژه داشت ، ایجاد شد. در ژانویه ۲۰۲۱ ، سرمایه بازار Polkadot 11.2 میلیارد دلار است و یک DOT با ۱۲٫۵۴ دلار معامله می شود.

 

 بیت کوین کش (BCH)

 

بیت کوین کش (BCH) جایگاه مهمی در تاریخ altcoin ها دارد زیرا یکی از قدیمی ترین و موفق ترین هارد فورک های بیت کوین اصلی است. شبکه بیت کوین محدودیتی در اندازه بلوک ها دارد: یک مگابایت (MB). بیت کوین کش اندازه بلوک را از یک مگابایت به هشت مگابایت افزایش می دهد. با این ایده که بلوک های بزرگتر می توانند تراکنش های بیشتری را درون خود داشته باشند و بنابراین سرعت تراکنش افزایش می یابد. در ژانویه ۲۰۲۱ ، سرمایه بازار BCH 8.9 میلیارد دلار و ارزش هر رمز ۵۱۳٫۴۵ دلار است.

 

 

استلار (XLM)

Stellar یک شبکه بلاکچین منبع باز است که برای ارائه راهکارهای شرکتی با اتصال موسسات مالی به منظور انجام معاملات بزرگ طراحی شده است. معاملات عظیم بین بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری، که معمولاً چندین روز به طول می انجامد و با درگیر شدن تعدادی واسطه و هزینه های هنگفتی انجام می شود. اکنون می تواند تقریباً بلافاصله و بدون واسطه انجام شود.

 

در حالی که Stellar خود را به عنوان یک بلاکچین سازمانی برای معاملات نهادی معرفی کرده است ، اما هنوز هم یک بلاکچین باز است که توسط هر کسی قابل استفاده است.

 

استلار توسط جد مک کالب ، عضو بنیانگذار آزمایشگاه های ریپل و توسعه دهنده پروتکل ریپل تاسیس شد. سرمایه Stellar Lumens 6.1 میلیارد دلار است و در ژانویه ۲۰۲۱ ۰٫۲۷ دلار ارزیابی می شود.

 

 چین لینک

Chainlink یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که فاصله بین قراردادهای هوشمند مانند قراردادهای Ethereum و داده های خارج از آن را از بین می برد. خود بلاکچین ها توانایی اتصال به برنامه های خارجی را به روشی مطمئن ندارند. چین لینک به قراردادهای هوشمند امکان برقراری ارتباط با داده های خارجی را می دهد تا قراردادها بر اساس داده هایی که خود اتریوم نمی تواند به آنها متصل شود ، اجرا شود.

 

Chainlink توسط سرگئی نظروف به همراه استیو الیس ساخته شد. در ژانویه ۲۰۲۱ ، سرمایه بازار Chainlink 8.6 میلیارد دلار است و ارزش یک LINK 21.53 دلار است.

 

 

 بایننس کوین (BNB)

Binance Coin یک ارز  سودمند است که به عنوان روش پرداخت هزینه های مرتبط با خرید و فروش در صرافی بایننس عمل می کند. کسانی که از رمز به عنوان وسیله پرداخت صرافی استفاده می کنند می توانند با تخفیف ترید کنند.  صرافی Binance توسط Changpeng Zhao تاسیس شد و یکی از پرکاربردترین صرافی ها در جهان بر اساس حجم معاملات است.

 

Binance Coin در ابتدا یک رمز ERC-20 بود که با استفاده از بلاک چین اتریوم کار می کرد. سرانجام شبکه اصلی خود را راه اندازی کرد. این شبکه از یک مدل اجماع اثبات سهام استفاده می کند. در ژانویه ۲۰۲۱ ، Binance دارای سرمایه ۶٫۸ میلیارد دلاری بازار است و ارزش یک BNB 44.26 دلار است.

 

مونرو (XMR)

مونرو یک ارز امن ، خصوصی و غیرقابل ردیابی است. این رمزارز در آوریل ۲۰۱۴ راه اندازی شد و خیلی زود مورد توجه علاقه مندان و جامعه رمزنگاری قرار گرفت.  مونرو با تمرکز زیادی بر تمرکززدایی و مقیاس پذیری راه اندازی شده است.

 

در ژانویه ۲۰۲۱ ، سرمایه بازار مونرو ۲٫۸ میلیارد دلار و ارزش توکن آن ۱۵۸٫۳۷ دلار است.

 

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *