اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

 

۱۸:۰۰چانگ پنگ ژائو، رئیس اجرایی بزرگترین صرافی معاملاتی کریپتو در جهان می‌گوید در حال حاضر از بین رفتن بیت‌کوین سناریویی غیرمحتمل است و هیچ سازمانی به تنهایی نمی‌تواند بیت‌کوین و فناوری زیربنای آن یعنی بلاکچین را از بین ببرد، بنابراین دولت‌ها و نهادهای نظارتی چاره‌ای جز پذیرفتن رمزارزها و فناوری بلاکچین ندارند.مدیرعامل بایننس(CZ) در مصاحبه ای که در کنفرانس مجازی ۲۰۲۱ Consensus انجام داد گفت: فکر نمی‌کنم اکنون کسی بتواند این کار را انجام دهد. وقتی بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در جهان درگیر این فناوری شده‌اند شما دیگر نمی‌توانید آن را از بین ببرید او معتقد است مبارزه با بیت‌کوین و سایر رمزارزها مشابه مخالفت با مدل کسب و کار اینترنتی آمازون در زمان شروع کار این غول تجارت الکترونیکی در اوایل دهه ۱۹۹۰ است. او می‌گوید: رمز ارزها به وجود نیامده‌اند تا جایگزنی برای دارایی‌های سنتی و پول ملی کشورها باشند بلکه هدف آن‌ها آزادی مالی بیشتر است.ژائو در ادامه این مصاحبه افزود: ما مخالف دولت‌ها نیستیم. در بعضی مواقع نهادهای نظارتی یا قوانین، کاملاً شفاف نیستند. این نهادها در بیشتر مناطق جهان کار خود را شروع کرده‌اند به همین دلیل ممکن است برخی نقاط مبهم وجود داشته باشد. اما ما باید با آزمون و خطا پیش برویم، با هم کار کنیم تا این مسائل را حل کنیم. اما نمی‌توان از این واقعیت هم چشم پوشی کرد که برخی از کشورها آرزوی از بین رفتن بیت کوین را دارند.

۱۷:۴۵بای بیت، دومین پلتفرم معاملات آتی بیت کوین با بهره باز، به آخرین صرافی تبدیل شده است که در کانون توجه کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (Ontario) قرار گرفته است.این قانون گذار کانادایی، به تازگی یک اطلاعیه رسمی صادر کرده است که ادعا می کند این صرافی آسیایی، قانون اوراق بهادار این ایالت را نقض کرده است.علی رغم اینکه )OSC کمیسیون اوراق بهادار انتاریو(، پلتفرم های معاملاتی ثبت نشده را نسبت به ارائه محصولات مشتق شده در انتاریو در ماه مارس هشدار داد ، Bybit در انطباق با این الزامات، شکست خورد.کمیسیون خدمات مالی جزایر ویرجین انگلیس (British Virgin Islands Financial Services Commission)، با همتای کانادایی خود در اقدام علیه Bybit ، همکاری کرد.
در اوایل این ماه، صرافی رمزنگاری مستقر در سیشل، KuCoin نیز با اتهامات مشابهی از طرف OSC، روبرو شد.این قانون گذار ادعا می کند که برخورد با صرافی های ناسازگار را ادامه خواهد داد.

۱۷:۱۶دیروز ۲۱ ژوئن دوج کوین دومین روز بد خودشو سپری کرد به ۰٫۱۶ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از ۲۳ آوریل است. در ۱۹ می ، Dogecoin بیش از ۵۵ درصد ظرف یک روز کاهش یافت ، اما تقریباً نیمی از ضرر را قبل از بسته شدن روزانه جبران کرد. دوج بیشترین ضرر را در بین ۱۰ ارز برتر داشته ، اما چندین altcoin بزرگ دیگر ، از جمله XRP ، Binance Coin و Polkadot ، نیز شاهد ضررهای دو رقمی بوده اند.خخخخخخخخخخخخپس از سقوط دوج ، طرفدادان دوج به توییتر ایلان ماسک حمله کردند.▫️” ما به شما اعتماد کردیم “▫️ یکی از کاربران نوشت که جامعه به مدیر عامل تسلا اعتماد کرده است زیرا وی “باهوش ترین فرد در جهان است”. ماسک با توییت های مداوم خود به تنهایی توانست Dogecoin را به بالاترین سطح برساند.این ارز در حال حاضر ۷۷ درصد نسبت به اوج ۸ می کاهش دارد.

۱۷:۰۰طبق داده های منتشر شده توسط کوین‌شرز (coinshares)، خروج بیت‌کوین از محصولات مختلف سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۱ در حال افزایش است.طی هفته اخیر، سرمایه‌گذاران شرکتی ۸۹۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال خود، کاسته‌اند.خروج گسترده سرمایه‌گذاران شرکتی؛ پس از تعلیق گزینه پرداخت با بیت‌کوین توسط تسلا شروع شد. در این‌ میان سخت‌گیری‌های دولت چین بر ماینر‌ها و غیر‌قانونی کردن ترید در این کشور نیز روند خروج را تسریع کرده است.

۱۶:۲۹نیل کاشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، در واکنش به یک نظرسنجی درباره دوج‌کوین، این ارز دیجیتال را یک طرح پانزی توصیف کرد.کاشکاری پیش از این هم به انتقاد از حوزه ارزهای دیجیتال پرداخته بود. او سال گذشته میلادی گفته بود دارایی‌های دیجیتالی مثل بیت‌کوین فاقد ویژگی‌های اصلی یک ارز پایدار هستند.وی همچنین از اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای جلوگیری از عرضه‌های اولیه(ico) تقدیر کرده بود.

۱۶:۱۴پروژه آیرون فایننس که در مقطعی از حمایت مارک کوبان، مالک باشگاه بسکتبال دالاس ماوریکس برخوردار بود، در توییتر خود اعلام کرد که به‌واسطه بحرانی که گریبان‌گیرش شده، فعالیت خود را متوقف کرده است.کوبان هم که پیش‌تر به‌عنوان یکی از استخرهای نقدینگیِ این ارز دیجیتال فعالیت می‌کرد، در اظهارنظری اعلام کرد که پیش از آنکه این پروژه نابود شود پول‌هایش را خارج کرده است.

۱۶:۰۰پنجاه شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال مستقر در کره جنوبی برای دریافت مجوز جدید سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) درخواست داده اند. این مجوز توسط دولت کره جنوبی صادر می شود و شرکت هایی را که از استانداردهای دقیق محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی برخوردار هستند ، تأیید می کند.این آیین نامه از سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) اجرا می شود و یکی از اولین مجوزها برای تجارت ارز دیجیتال در کره است. این کشور با داشتن تعداد زیادی از جوانان که در بازار ارز دیجیتال فعال هستند ، از بزرگترین جمعیت تجارت ارز دیجیتال در جهان برخوردار است. دولت کره قوانینی را برای تنظیم بهتر بازارهای محلی ارز دیجیتال معرفی کرده یا قرار است معرفی کند.آی اس ام اس ISMS یکی از این موارد است. این مجوز مشاغل را با توجه به معیارهای مختلف ارزیابی می کند – از جمله مدیریت ریسک کلی ، کنترل دسترسی ، مدیریت سرور و امنیت و سایر موارد . ۲۰ صرافی محلی قبلاً گواهینامه ISMS را دریافت کرده اند از جمله UpBit و Kobit و ۳۰ صرافی دیگر نیز درخواست داده اند و در صف انتظار هستند.

۱۵:۴۲ریک ادلمن، تحلیلگر بازار و مشاور مالی در مصاحبه با یاهو فایننس در انتقاد از دوج کوین عنوان کرد:«دوج پسر بد دنیای ارزهای دیجیتال است. من به شدت با آن مخالفم، چون این کوین به عنوان یک جوک ساخته شد و جدی نبود. دوج فاقد کاربرد منطقی است. به نظر من دوج کوین در ایجاد اعتبار و مشروعیت در بازار مالی هیچ فایده‌ای برای جامعه ارزهای دیجیتال ندارد.»

۱۵:۱۵عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، ساعاتی پیش در پیامی توییتری، رمزارزها را از حوزه‌های مهم و پیچیده توصیف کرد و نوشت که برای موفقیت باید از رفتارهای سلبی پرهیز کرد.همتی که پیش‌تر هم دیدگاهی مثبت در مورد ارزهای دیجیتال و مزایای این ارزها در توسعه کشور داشته است، در توییتر خود تأکید کرد که استفاده از تجارب موفق جهانی می‌تواند به کشور کمک کند.ایشان چندی پیش هم در اظهارنظری در ارتباط با ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال در کشور گفته بود که بانک مرکزی هیچ گونه اقدام شتاب‌زده‌ای انجام نمی‌دهد.

۱۵:۰۰شبکه انجین (Enjin) که یکی از مشهورترین پلتفرم‌های توکن‌های غیرمثلی است، همکاری خود با ویرچوال وردز (Virtual Worlds) را آغاز کرده است. انجین در اولین همکاری خود قرار است اهرام مصر را در دنیای مجازی ویرچوال وردز بسازد.از جمله بخش‌هایی که انجین با ویرچوال وردز همکاری می‌کند، تلفیق سازه‌های تاریخی در دنیای واقعی با دنیای مجازی است. عرضه توکن‌های غیرمثلی اهرام مصر و مجسمه ابوالهول از جمله بخش‌هایی است که این دو پروژه در آنها با یکدیگر همکاری خواهند کرد.الیوت میزورچ (Elliot Mizorch)، مدیرعامل ویرچوال وردز، در ارتباط با این همکاری گفت:در ویرچوال وردز مهمترین سازه‌های بشری و بناهای یادبود پراهمیت دنیا را به اکوسیستم تازه دیجیتالی وارد می‌کنیم تا آنها برای نسل‌های بعدی حفظ شوند و در به‌نوعی که پیش از این وجود نداشته، در دسترس باشند. با همراهی انجین، میراث گذشته ما این توانایی را پیدا می‌کند که در یک آینده دیجیتال به بقای خود ادامه دهد.

۱۳:۰۰به گزارش cointelegraph:تورم اقتصاد ایالات متحده در راه برای رسیدن به اوج خود در سی سال اخیر است.در این شرایط در نظر‌سنجی‌ای از مدیران ارشد مالی (CFO) از صد شرکت مدیریت صندوق‌ های مالی فعال در نقاط مختلف جهان پرسده شده.در این نظر‌سنجی ۹۸ درصد از مدیران ارشد مالی اعلم کرده‌اند که شرکت‌هایشان تا سال ۲۰۲۶ محتملا ۷.۲ درصد از دارایی‌هایشان را در کریپتو سرمایه گذاری خواهند کرد. این ۷.۲ درصد بیش از ۳۱۲ میلیارد دلار ارزش دارد.

۱۲:۴۸محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جریان سفری به جزیره کیش پیشنهاد تبدیل شدن این منطقه آزاد را به یک قطب بین‌المللی برای صرافی‌های ارزهای دیجیتال در منطقه مطرح کرده است.وی گفت: «کیش زیرساخت‌های لازم برای تبدیل شدن به مرکز صرافی‌های بین‌المللی ارز دیجیتال کشورهای منطقه را دارد و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.»این اظهارات در حالی عنوان شد که پیش از این فایننشال تریبیون گزارش داده بود ۱۲ واحد استخراج ارز دیجیتال در این جزیره مشغول به کار هستند. برق تولیدی این‌جزیره نمی‌تواند به کشور انتقال داده شود و این امر به ماینر‌ها اجازه می‌دهد تا از انرژی اضافه بهر‌ه‌وری کنند.

۱۲:۲۲بسته بندی این کیف مشابه نسخه‌های اصلی است. با این حال این کاربران اعلام کرده‌اند که والت لجر را به همراه یک نامه از طرف مدیرعامل این شرکت دریافت کرده‌اند. در متن نامه آمده است:” ما به منظور تامین امنیت کاربران، یک دستگاه جدید برای شما ارسال کرده‌ایم. شما باید برای امنیت بیشتر از دستگاه جدید استفاده کنید. دستورالعمل استفاده از آن در داخل جعبه قرار دارد. ما به این منظور ساختار دستگاه‌های جدید را تغییر داده‌ایم. ضمانت می‌کنیم که اینگونه مسائل امنیتی دیگر اتفاق نیفتد. “علاوه بر نامه جعلی از طرف مدیر عامل، دستورالعمل استفاده از دستگاه جدید نیز در داخل جعبه تعبیه شده است که در آن برای اتصال دستگاه جدید به کیف پول کاربر، از او خواسته شده است تا کلید خصوصی خود را وارد کند.مایک گرور با توجه به تصاویر منتشر شده از مدار جریان این دستگاه به BleepingComputer گفت:” بنظر می‌رسد که این تنها یک فلش مموری باشد که در بدنه کیف پول لجر جاسازی شده و احتمالا حاوی بدافزارهایی برای ارسال اطلاعات باشد. تمام اجزا در سمت دیگر مدار قرار دارند و من نمی‌توانم با اطمینان بگویم که این تنها یک فلش مموری است…اما با توجه به لحیم کاری ناشیانه آن، این تنها یک فلش مموری ساده است که از بدنه آن عوض شده است. “بر اساس تحلیل گرور و شرکت بلیپینگ کامپیوتر، بنظر می‌رسد کلاهبرداری به این صورت طراحی شده که اطلاعات عبارت‌های بازیابی کاربران رهگیری شود و آن اطلاعات به دستگاه کلاهبرداران تغییر مسیر داده شود. به این صورت آنها می‌توانند به دارایی‌های کاربران دسترسی داشته باشند.

۱۱:۵۶مکسین واترز نماینده کنگره آمریکا اوایل هفته جاری اعلام کرد که مجلس آمریکا کارگروه جدیدی برای تمرکز بر قانون‌گذاری و سیاست‌های رمزارز و حوزه فینتک تشکیل داده است.واترز اهداف این کارگروه را راهکارهای قانون‌گذاری و خط مشی مسائلی همچون رمزارزها، کاربردهای بلاکچین و فناوری دفترکل توزیع‌شده و بررسی احتمال توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی نامید.با توجه به اینکه بانک‌های مرکزی در سراسر دنیا به دنبال دیجیتالی کردن ساختار اقتصادی قبلی خود هستند، رمزارز بانک مرکزی یا به اختصار CBDC به یکی از موضوعات داغ کنونی تبدیل شده است.به عنوان مثال کشور چین برای آزمایش ارز دیجیتال خود به تازگی ۳۰۰۰ دستگاه خودپرداز راه‌اندازی کرده است که قادر هستند یوان دیجیتال را به پول نقد تبدیل کنند.از سوی دیگر دولت آمریکا هنوز در جهت توسعه CBDC خود اقدام قابل توجهی انجام نداده است.برخی از اقتصاددانان با توجه به اینکه آمریکا در رقابت با چین در عرضه اولین ارز دیجیتال جهانی عقب مانده است، به افزایش ارزش یوان در برابر دلار اشاره کرده‌اند. باید دید که اقدام اخیر کنگره آمریکا این فاصله را جبران خواهد کرد یا خیر.

۱۱:۴۲گزارش شده است که TSB در حال اقداماتی برای جلوگیری از استفاده مشتریان خود از Kraken و Binance برای خرید ارز به دلیل اقدامات ضعیف امنیتی است.طبق گزارش روزنامه انگلیسی تایمز ،بانک TSB قصد دارد مشتریان خود را از خرید رمز ارز با وجوه تحت مدیریت این بانک منع کند.در این گزارش گفته شده که TSB نگران نرخ “بیش از حد زیاد” کلاهبرداری مربوط به مبادلات رمزنگاری در کشور است.سخنگوی Binance بدون اشاره مستقیم به TSB ، بار دیگر بر تعهد بورس برای کار برای امنیت مشتریان خود تأکید کرد .

۱۱:۳۰تحلیلگر تایلر سووپ (Tyler Swope) معتقد است که زمان رسیدن فصل بعدی آلتکوین هاست.حتی اگر به نظر نمیرسد بیتکوین بتواند سطح ۴۰،۰۰۰ دلار را بازیابی کند و اتریوم در محدوده ۲،۰۰۰ در نوسان است، تایلر سووپ به ۲۵۳،۰۰۰ دنبال کننده خود میگوید که فصل آلتکوین دیگری در راه است.“امسال چند فصل آلت‌کوین دیگر وجود خواهد داشت و بزرگترین آن در اواسط جولای (تیر) آغاز میشود و در حال حاضر نشانه هایی از آن در بازار وجود دارد.وی اشاره میکند که بیتکوین در حال تشکیل الگوی انباشت Wycoff است، که در آن یک دارایی در یک محدوده ساختاری روند میگیرد و به سرمایه گذاران بزرگ اجازه میدهد تا در کف قیمت خرید کنند و با خروج از این فاز، بیتکوین روند صعودی خود را آغاز خواهد کرد.

۱۱:۱۴نیل کاشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، در واکنش به یک نظرسنجی درباره دوج‌کوین، این ارز دیجیتال را یک طرح پانزی توصیف کرد.کاشکاری پیش از این هم به انتقاد از حوزه ارزهای دیجیتال پرداخته بود. او سال گذشته میلادی گفته بود دارایی‌های دیجیتالی مثل بیت‌کوین فاقد ویژگی‌های اصلی یک ارز پایدار هستند.وی همچنین از اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای جلوگیری از عرضه‌های اولیه(ico) تقدیر کرده بود.

۱۰:۴۷به گزارش گرداب در پی دستگیری مدیران صرافی کریپتولند و مسدود شدن حساب‌های مشتریان این سایت، فرآیند حسابرسی کاربران از روز سه‌شنبه اول تیرماه آغاز می‌شود.در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ضابطین قضایی و دستور مقام محترم قضایی، کاربران این سایت می‌بایست به منظور احراز هویت بر اساس جدول زمان‌بندی زیر و رقم آخر کد ملی خود، مشخصات خود را در سایت cryptoland.com ثبت کنند.

۱۰:۲۶شرکت مایکرواستراتژی روز دوشنبه اعلام کرد که ۱۳,۰۰۵ بیت کوین دیگر به ارزش تقریبی ۴۸۹ میلیون دلار خریداری کرده است.مایکرواستراتژی گفته است میانگین قیمت خرید هر بیت کوین ۳۷,۶۱۷ دلار بوده است. قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر کاهش شدیدی داشته است و در حال حاضر ۳۲۵۰۰ دلار است.خرید اخیر بیت کوین توسط مایکرواستراتژی پس از آن انجام شده است که این شرکت ۵۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه خود با سررسید سال ۲۰۲۸ با نرخ سود سالانه ۶.۱۲۵ درصد فروخته است.مایکرواستراتژی خرید بیت کوین را از ماه آگوست سال گذشته آغاز کرده و تاکنون ۱۰۵,۰۸۵ بیت کوین خریده است. مجموع خرید این شرکت برابر با ۲.۷۵ میلیارد دلار بوده است که میانگین قیمت خرید هر بیت کوین توسط مایکرواستراتژی را تقریبا معادل با ۲۶,۰۸۰ دلار می‌کند.

۱۰:۰۰روز گذشته یکی از اتومبیل‌های مسابقه‌ای که طرح دوج کوین را روی ماشین خود به نمایش گذاشته بود به صورت نمایشی از خط پایان عبور کرد و پس از آن به دیوار کناری برخورد کرد. پس از این اتفاق قیمت دوج کوین با ریزش همراه شد.خودرو شرکت‌کننده در مسابقات اتومبیلرانی نسکار (NASCAR) که طرح دوج کوین را روی کاپوت ماشین نصب کرده بود با حادثه روبرو شد. استفان پارسونز راننده خودرو شورلت کامارو تزئین شده با عکس دوج کوین در دور ۷۰ این مسابقات ماشین را به دیوار کناری مسیر مسابقات کوبید.هشتگ Dogecar در رابطه با حادثه تصادف او در ۱۹ ژوئن به یکی از داغ‌ترین هشتگ‌های توییتر تبدیل شده است.میم کوین DOGE نیز نتوانست آخر هفته خوبی را تجربه کند. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت دوج کوین از حدود ۰.۲۹ دلار با ۱۳٪ کاهش تا ۰.۲۵ دلار سقوط کرده است. این میم کوین در ۷ روز گذشته حدود ۲۰٪ کاهش قیمت داشته است و از بالاترین قیمت خود در تاریخ ۸ می تا این لحظه بیش از ۶۵٪ سقوط کرده است

۹:۳۰بنیانگذار کاردانو گفت، بیت‌کوین در سرعت و عملکرد خود نسبت به شبکه های جایگزین نابود میشود. هاسکینسون گفت : (بیت‌کوین) بدترین دشمن خودش است و هیچ راهی برای تغییر سیستم، حتی برای رفع نقایص آشکار در سیستم آن وجود ندارد.وی خاطرنشان کرد که اتریوم به سطح شبکه بیت‌کوین رشد کرده است ، اما دارای یک توسعه انعطاف پذیر است که تکامل را می پذیرد.هاسکینسون همچنین گفت که اگر درگیری بین این دو (بیت‌کوین و اتریوم) وجود داشته باشد و او مجبور باشد برای پیروزی شخصی شرط بندی کند ، اتریوم را انتخاب خواهد کرد. زیرا او مطمئن خواهد بود که از ۱۰ مورد ، در ۹ مورد اتریوم برنده خواهد شد.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *