خرید با اهمیت 250 میلیون دلاری میکرو استراتژی توسط بیت کوین

خرید با اهمیت 250 میلیون دلاری میکرو استراتژی توسط بیت کوین

(میکرو استراتژی، یک ابزار حرفه‌ای برای توسعه خرد حرفه‌ای است که فعالان و دست‌اندارکاران دنیای کسب و کار امروزی را در جهت دست‌یابی به بصیرت تمام درباره مشتریان، رقبا و روندهای پیش‌روی فعالیت‌شان ،قدرتمند می‌سازد)

وقتی یک شرکت دولتی تصمیم می گیرد که در یک دارایی ،حدود 250 میلیون دلار سرمایه گذاری کند که بیش از یک دهه ی پیش مورد حمله ی گسترده قرار گرفته است ، بدان معناست که چیزهای زیادی در مورد چگونگی تغییر جهان پیش آمده است. دلایل و زمان حمله ی میکرواستراتژی بیت کوین نمی تواند در زمان بهتری برای سرمایه گذاران شرکت اتفاق افتاده باشد.
یادآوری های مداوم در مورد کمرنگ شدن شانس دلار آمریکا از یک طرف و افزایش شناخت بیت کوین از سوی دیگر ، همگی داستان جدیدی از تغییر جهان را روایت می کنند.

“تغییر محیط”

به عنوان مثال ، گزارش شده است که بانک مرکزی ایالات متحده طی دو ماه، بیش از آنچه که در بیش از چهار دهه پول چاپ کرده بود، پول چاپ کرده است. چنین اتفاق بی سابقه ای بدان معناست که او دیگر مثل همیشه نمیتواند به خوبی تجارت کند. باید حتما به این مساله ی عادی جدید پاسخی داده شود.

به همین ترتیب ، ماجرای دفتر نظارت بر ارز (OCC) که چراغ سبز بانک ها را برای ارائه ی خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال فراهم می کند ، یکی دیگر از علائم مهم است. این سیگنالی است که این مفهوم را تقویت می کند که جهان تغییر کرده است و مشاغل باید این را بپذیرند. برایان بروکس ، رئیس دفتر نظارت بر ارز طرفدار فین تک ، این نکته را در مصاحبه ی اخیرش توضیح می دهد.

در جای دیگر ، دادگاه ایالات متحده حکم داد که بیت کوین نوعی پول است. پیامدهای چنین حکمی بطور بالقوه دور از دسترس است.

اگرچه ممکن است چنین سیگنال هایی آشکار به نظر برسد که شرکت ها باید در بیت کوین سرمایه گذاری کنند ، اما به نظر می رسد برای شروع کار، کاتالیزور بسیار بزرگتری لازم بود. متأسفانه ، شیوعی در مقیاس Covid-19 باید اتفاق می افتاد تا شرکتها را وادار به تلاش و حرکت کند. گسترش سریع ویروس باعث ایجاد زنجیره ای از حوادث خارق العاده کرد که در نهایت منجر به از بین رفتن بازارهای مالی جهانی شد.

واکنش اجتناب ناپذیر (البته اگر در حد هشدار و تهدید نباشد) توسط دولتهای سراسر جهان ، احساس اضطراری جدیدی را به موضوع استقبال از ارزهای دیجیتالی اضافه کرد. خواه حواله ی محرک باشد یا هر طرح رفاهی مناسب دیگری ، پاسخ دولتها بی سابقه بوده است. چنین مداخلاتی هرگونه امید را در مورد پایان دوره ی افسار گسیخته ی پول با بحران مالی 2008/9 را از بین برده است.

در همین حال ، قبل از مداخله ی دولت ها با پمپاژ پول ، سقوط بازارها در ماه مارس، سرمایه گذاران را نگران کرده بود. این قتل عام (بیماری کوید 19) که باعث شده بازارهای سهامی همچون NYSE، معاملات خود را در مدت زمان کوتاهی چند بار متوقف کنند ، نشان داد که بازارهای مالی تا چه اندازه آسیب پذیر هستند.

بیت کوین یک مانع تورمی خوب

در حالی که بیت کوین در ابتدا در کنار بازارهای مالی جهانی سقوط کرد ، اما توانست موقعیت خود را بسیار سریع بهبود ببخشد . کسانی که دارایی دیجیتال را خریداری می کنند، فهمیدند که شانس بیشتری برای محافظت از وجوه در برابر تورم اجتناب ناپذیر از دارایی های فیات دارند.

اوضاع نابسامان بی سابقه ی دولت ایالات متحده مطمئناً باعث تورم و کاهش ارزش خواهد شد . از این رو چیز دیگری لازم است تا به عنوان مانع و حصار عمل کند و برای بیت کوین حصار و محافظی همچون میکرواستراتژی لازم است.

تردیدی نیست که کمک های دولتی در چنین شرایطی همانطور که جورج بال ( George Ball ) ، مدیرعامل سابق Prudential Financial در مصاحبه ای اظهار داشت ، حسن نیت است. با این حال ، تأثیرات منفی چنین سخاوتمندی – که به نظر می رسد هیچ محدودیتی ندارند – در میان مدت و بلند مدت بیشتر از نکات مثبت آن خواهد بود.

صرف نظر از شرایطی که این تصمیم را توجیه می کند ، هرگونه چاپ پول جدید و اضافه کردن آن به آنچه در حال حاضر در گردش است ، تورم را تشدید خواهد کرد. جورج بال ، کارمند سابق بیت کوین ، این را می داند و به همین دلیل اکنون سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در بیت کوین ترغیب می کند.

در حال حاضر ، شاخص های تورم معمول مانند قیمت طلا نشان می دهد که در حال رشد است. اکنون بسیاری انتظار دارند روند کالای امنی که در حال حاضر به بالاترین سطح ممکن رسیده است ، همچنان ادامه داشته باشد.

چرا الان؟

به همین ترتیب ، بسیاری از افراد مانند مدیران میکرواستراتژی نیز معتقدند که بیت کوین ، دقیقاً مانند طلا ، می تواند از ثروت در برابر سیاست های اقتصادی بد محافظت کند. اعتقاد آنها بر این واقعیت است که درست مانند طلا ، بیت کوین نیز یک منبع محدود دارد. علاوه بر این ، روند استخراج یا افزودن بیت کوین بیشتر به این جریان ،قابل دستکاری نیست.

اگرچه طلا قابل جعل نیست ، اما در گذشته برخی قبل از به آخر رسیدن شانس خود اینکار را امتحان کرده و حتی به موفقیت هایی نیز رسیده اند. اما درمورد بیت کوین ، تاکنون این احتمال تقریباً صفر بوده است. فناوری های موجود در پشت بیت کوین وجود دارد و برای داشتن این شانس( جعل بیت کوین) نیاز به منابع عظیمی است.

بنابراین بیت کوین ، پس از بیش از ده سال اثبات خود ، اکنون به نسخه ی دیجیتالی طلا تشبیه شده است. و این نقش است که علاقه ی مدعیان غیرمعمولی همچون میکرواستراتژی و شرکت اطلاعاتی تجاری میلیارد دلاری نزدک (Nasdaq ) را برانگیخته است.

بنابراین ، منطقی است که وقتی میکرواستراتژی از خرید بیت کوین به ارزش 250 میلیون دلار خبر داد ، یک برنامه مشخص داشت. این طرح به حداکثر رساندن ارزش بلند مدت سهامداران آن است.

خطراتی وجود دارد، بله ، اما در مورد میکرو استراتژی ، این موارد در مقایسه با خطراتی که امروزه تنها با سرمایه گذاری یا ذخیره ی ثروت به شکل دارایی های فیات مرتبط هستند ، بسیار کم اهمیت اند.
یا به گفته ی مدیرعامل میکرواستراتژی ، مایکل جی سیلور ، “بیت کوین یک ذخیره قابل اعتماد ارزشی و یک دارایی سرمایه گذاری جذاب با پتانسیل قدردانی طولانی مدت بیشتری از نگه داشتن پول نقد است.” بیت کوین یک دارایی منحصر به فرد است که به شرکت ها اجازه می دهد که با قرار گرفتن در معرض دارایی های مالی مبتنی بر فیات، محدودیت ایجاد کنند.

آینده ی قیمت بیت کوین

واقعیت جالب دیگر در مورد خرید میکرواستراتژی توسط بیت کوین ، تأثیری است که این امر بر عرضه ی دارایی دیجیتال در بازار دارد. همانطور که مایک نووگراتز ، یک بیت کوین دار گاوی در ماه اوت طی یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت ، خرید میکرواستراتژی توسط بیت کوین میزان عرضه را کاهش می دهد.

کاهش عرضه به این معنی است که سوداگران تأثیر کمتری در روند رو به رشد بیت کوین خواهند داشت. این کمک می کند تا نگرانی اصلی بسیاری از سرمایه گذاران بالقوه درمورد نوسانات قیمت بیت کوین کاهش یابد.

با شواهد زیادی که نشان می دهد سرمایه گذاران بنیادی بیشتری در قالب میکرواستراتژی ، دارایی دیجیتال را به دست می آورند ، به این معنی است که بیت کوین کمتر و کمتر در بازار در دسترس خواهد بود. قانون عرضه و تقاضا حکم می کند که قیمت باید افزایش یابد.

جالب است که در این مرحله ، برخی ممکن است تصمیم میکرواستراتژی برای سرمایه گذاری در بیت کوین را به عنوان یک قمار قلمداد کنند اما در عرض چند سال ، کسانی که به گذشته نگاه می کنند ، می گویند این هیچ فکر خوبی نیست! بیت کوین مسیر اصلی را در پیش خواهد گرفت و کسانی که از Mainstreet می روند، زودتر از مزایای اولین حرکت برخوردار خواهند شد.

میکرو استراتژی شاید اولین شرکت های بزرگ دیگری باشند که در بیت کوین سرمایه گذاری کنند و سهامداران آنها در دوره ی پس از Covid-19 وضعیت بهتری داشته باشند.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *