اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز دو شنبه ۳۱خرداد ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

 

۱۸:۰۰جسی پاول، مدیرعامل صرافی کراکن در گفت‌وگو با خبرگزاری بلومبرگ به اظهار نظر در مورد بیت کوین پرداخت و با اشاره به انتقادات مدیرعامل شرکت تسلا درباره سبز نبودن بیت کوین گفت: «بیت کوین از آن چه منتقدین می‌گویند، سبزتر است و ایلان ماسک باید بیشتر درباره بیت کوین بیاموزد.»حالا ایلان ماسک نیز در توییتر پاسخی به ویدیو این مصاحبه در صفحه مجله بیت کوین (BitcoinMagazine) به وضوح اظهارات مدیرعامل کراکن درباره سبز بودن بیت کوین را زیر سوال برده و گفته که پاول بر چه اساسی چنین ادعایی می‌کند.گفتنی است که ایلان ماسک اعلام کرده تا زمانی که انرژی مورد نیاز برای استخراج ۵۰ درصد بیت کوین جهان با انرژی تجدیدپذیر تامین نشود، تسلا بیت کوین را نخواهد پذیرفت.

۱۷:۴۸آقای NASCAR’s Landon Cassil یک قرارداد همکاری را امضا کرده است که باعث می شود او اولین اتومبیلرانی باشد که حقوق را به صورت ارز دیجیتال دریافت می کند. راننده محبوب NASCAR لندن کاسیل به زودی اولین راننده اتومبیلرانی خواهد شد که حقوق خود را با ارز دیجیتال از طریق همکاری جدید با شرکت کارگزاری رمزنگاری Voyager Digital Ltd دریافت میکندکاسیل ، از طریق یک مصاحبه تلفنی ، اعتراف کرد که او یک کاربر ارز دیجیتال طولانی مدت بوده است و فقط به دنبال آژانس مناسب برای همکاری بوده است.

۱۷:۲۰شبکه انجین (Enjin) که یکی از مشهورترین پلتفرم‌های توکن‌های غیرمثلی است، همکاری خود با ویرچوال وردز (Virtual Worlds) را آغاز کرده است. انجین در اولین همکاری خود قرار است اهرام مصر را در دنیای مجازی ویرچوال وردز بسازد.
از جمله بخش‌هایی که انجین با ویرچوال وردز همکاری می‌کند، تلفیق سازه‌های تاریخی در دنیای واقعی با دنیای مجازی است. عرضه توکن‌های غیرمثلی اهرام مصر و مجسمه ابوالهول از جمله بخش‌هایی است که این دو پروژه در آنها با یکدیگر همکاری خواهند کرد.الیوت میزورچ (Elliot Mizorch)، مدیرعامل ویرچوال وردز، در ارتباط با این همکاری گفت:در ویرچوال وردز مهمترین سازه‌های بشری و بناهای یادبود پراهمیت دنیا را به اکوسیستم تازه دیجیتالی وارد می‌کنیم تا آنها برای نسل‌های بعدی حفظ شوند و در به‌نوعی که پیش از این وجود نداشته، در دسترس باشند. با همراهی انجین، میراث گذشته ما این توانایی را پیدا می‌کند که در یک آینده دیجیتال به بقای خود ادامه دهد.

۱۶:۴۷صرافی آمریکایی کوین بیس که اخیراً از قصد خود برای لیست کردن شیبا اینو خبر داده بود، با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد وجود مشکلات فنی این مسئله را به طور موقت به تعویق انداخته است.بنا بر این اطلاعیه، خرید شیبا اینو در صرافی کوین بیس غیرفعال شده ولی کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را برداشت کنند.این اطلاعیه افت ۱۰ درصدی قیمت شیبا اینو را به همراه داشته است.کوین بیس قرار است جدول زمانی جدیدی را برای شروع معاملات این میم کوین ارائه دهد.

۱۶:۱۵شخصی که پشت حساب “Shiba Community” ناشناس است ، در توییتر خود نوشت که هیچ کس قصد استفاده از Dogecoin را ندارد و برخی فقط به لطف Elon Musk از آن استفاده می کنند.با این حال ، او اظهار داشت که به محض اینکه ماسک دوج را تخلیه کند ، DOGE بی فایده خواهد شد.در توییتی Shibetoshi Nakamoto به این فرد ناشناس پاسخ داد و گفتاو فقط در تلاش است تا ارزش ارز شیبا (shib) را بالا ببرد .ایلان ماسک با این توییت موافقت کرد و “ha-ha” را توییت کرد.

۱۵:۵۷تیم بیکو، از اعضای ارشد بنیاد اتریوم، ساعاتی پیش اعلام کرد که به‌روزرسانی لندن ۲۴ ژوئن (۳ تیر) در شبکه آزمایشی راپستن اجرا می‌شود.به‌گفته بیکو پس از راپستن شبکه‌های آزمایشی گرلی و رینکبی هم این به‌روزرسانی را اجرا خواهند کرد.در به‌روزرسانی لندن ۵ طرح بهبود اتریوم جای گرفته است که از جمله آنها می‌توان به طرح بهبود ۱۵۵۹ اشاره کرد. این طرح بهبود، کارمزد شبکه را کاهش می‌دهد.

۱۵:۴۰ طبق توئیت اخیر تیم Santiment ، آدرسهای رمزنگاری شده که حداقل ۱۰۰۰ بیت کوین را در خود دارند. بیت کوین های خود را اضافه کرده اند. دارندگان میان رده بیت کوین با کیف پول هایی که از ۱۰ تا ۱۰۰۰ BTC دارند نیز از بین نمی روند.
در مورد کیف پول های دارای بیت کوین کوچکتر ، تعداد آنها به سرعت در حال کاهش است .

۱۳:۰۲نتایج بررسی‌های شرکت اِم‌آی‌کیو دیجیتال نشان می‌دهد بیشترین میزان تقاضا برای ارزهای دیجیتال در سال جاری میلادی در آمریکا مربوط به ایالت هاوایی بوده است.طبق گزارش این شرکت، حجم تقاضا برای ارزهای دیجیتال در این ایالت نسبت به سال گذشته میلادی ۶۸۷ درصد رشد داشته است.ایالت‌های کالیفرنیا و کلرادو به ترتیب با ۶۵۵ درصد و ۶۳۷ درصد افزایش تقاضا در رتبه‌های بعد قرار دارند.

۱۲:۵۷پیتر شیف، مخالف سرسخت بیت کوین و مدیرعامل یورو پاسفیک کپیتال (Euro Pacific Capital) بالاخره در توییتر تیک آبی گرفت و در توییتی از این اتفاق ابراز خرسندی کرد. مایکل سایلور، مدیر عامل مایکرو استراتژی و از طرفداران سرسخت بیت کوین در پاسخ به شیف تبریک گفت و با لحنی تمسخر آمیز، شرط ادامه موفقیت‌های او را بیت کوینر شدن دانست.سایلور در پاسخ خود به شیف گفت که برای ادامه موفقیت‌هایش، حالا باید مانند کسی که به تازگی بیت کوینر شده، از دستورالعمل‌های مشخصی پیروی کند.او در ادامه توصیه کرد شیف بیت کوین بخرد و سپس به بایو توییتر خود کلمه بیت کوین را اضافه کند و در پایان هم عکس پروفایل خود را به چشم لیزری تغییر دهد. سایلور می‌گوید فقط در این صورت است که باز هم اتفاقات خوبی می‌توانند برای شیف رقم بخورد.

۱۲:۳۲نویسنده مشهور، ویلی وو تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال نیز روند نزولی بیشتری را برای بیت کوین متصور شده است. به عقیده ویلی وو اگر بازار سهام با قدرت گرفتن دلار سقوط کند رمزارزها نیز در خطر سقوط شدیدتری قرار دارند. وی گفت:تنها نگرانی من این است که اگر بازار سهام ریزش شدیدی داشته باشد، بیت کوین را علیرغم عوامل بنیادی خوب آن به همراه خود پایین می‌کشد. با توجه به قدرت گرفتن شاخص DXY دلار آمریکا، می‌توان گفت که برخی از سرمایه‌گذاران سرمایه خود را به دلار تبدیل کرده‌اند.

۱۲:۱۴رابرت کیوساکی که در املاک و فلزات گرانبهایی مانند طلا سرمایه‌گذاری کرده است، به انواع مختلف ذخیره ارزش مانند بیت کوین نیز علاقه‌مند شده است. او در ۱۹ ژوئن در توییتی در مورد بحران‌های سیستم مالی ابراز نگرانی کرده است و بار دیگر در مورد بزرگ‌ترین حبابی که دنیا به چشم دیده است هشدار داد.متاسفانه کیوساکی ریزش‌های بیشتری را پیش‌بینی می‌کند و در همین حال به خرید طلا و نقره بیشتری مشغول شده است. به عقیده او قیمت بیت کوین از سطح کنونی خود تا ۲۴۰۰۰ دلار سقوط می‌کند. او منتظر است که در آن سطح خرید بیشتری انجام دهد. وی در این مورد نوشته است:”بزرگ‌ترین حباب در تاریخ دنیا در حال بزرگ‌تر شدن است. شدیدترین ریزش بازار در راه است. من در حال خرید بیشتر طلا و نقره هستم. منتظرم که قیمت بیت کوین به ۲۴۰۰۰ دلار برسد. ریزش‌ها بهترین زمان برای پولدار شدن هستند. مراقب باشید.”

۱۲:۰۲مکسین واترز نماینده کنگره آمریکا اوایل هفته جاری اعلام کرد که مجلس آمریکا کارگروه جدیدی برای تمرکز بر قانون‌گذاری و سیاست‌های رمزارز و حوزه فینتک تشکیل داده است.واترز اهداف این کارگروه را راهکارهای قانون‌گذاری و خط مشی مسائلی همچون رمزارزها، کاربردهای بلاکچین و فناوری دفترکل توزیع‌شده و بررسی احتمال توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی نامید.با توجه به اینکه بانک‌های مرکزی در سراسر دنیا به دنبال دیجیتالی کردن ساختار اقتصادی قبلی خود هستند، رمزارز بانک مرکزی یا به اختصار CBDC به یکی از موضوعات داغ کنونی تبدیل شده است.

۱۱:۴۵طبق گزارش روزنامه انگلیسی تایمز ،بانک TSB قصد دارد مشتریان خود را از خرید رمز ارز با وجوه تحت مدیریت این بانک منع کند.در این گزارش گفته شده که TSB نگران نرخ “بیش از حد زیاد” کلاهبرداری مربوط به مبادلات رمزنگاری در کشور است.سخنگوی Binance بدون اشاره مستقیم به TSB ، بار دیگر بر تعهد بورس برای کار برای امنیت مشتریان خود تأکید کرد .

۱۱:۳۰به گزارش کوین تلگراف، صندوق گری اسکیل در هفته‌های آینده قرار است بخش عمده‌ای از دارایی سرمایه‌گذارانش را از قفل ۶ ماهه خارج کند و احتمال افزایش فشار فروش در این میان وجود دارد چرا که سرمایه‌گذاران معتبر و نهادی به دنبال آن هستند تا بخشی از ضرر خود را با فروش بیت کوین در بازار جبران کنند.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *