راهنمای استفاده از تریدینگ ویو Trading view

راهنمای استفاده از تریدینگ ویو Trading view

 تریدینگ ویو Trading view

تریدینگ ویو TradingView یک پلت فرم نمودار مبتنی بر مرورگر رمزارزها و دارایی های مالی است. ابزارهای نمودارسازی آن نیز برای استفاده در رابط کاربری تجاری  بایننس در دسترس هستند. به غیر از نمودار ، شما همچنین می توانید استراتژی های تجاری خود را به اشتراک بگذارید و تجزیه و تحلیل خود را به صورت مستقیم پخش کنید.

 

وقتی نوبت به گزینه های رایگان می رسد ، تریدینگ ویو TradingView ابزاری قدرتمندی برای تمام سطوح است. ویژگی های اساسی  برای اکثر معامله گران کافی است. با این حال ، مراقب ایده ها و نظرات کاربران دیگر باشید. مهم این است که اطلاعاتی را که به استراتژی شما ارزش می بخشد دنبال کنید و کورکورانه دیگران را دنبال نکنید.

 

 

برای سرمایه گذارانی که عاشق تجزیه و تحلیل فنی هستند ، ابزارهای قوی نمودار ضروری است.تریدینگ ویو TradingView یکی از گزینه ها برای معامله گران آماتور و باتجربه است. این ابزار تجاری، نمودارهای متعدد و همچنین یک گزینه عضویت رایگان را ارائه می دهد.

 

اگر در Binance معامله کرده اید ، ممکن است قبلاً به ابزارهای تریدینگ ویو TradingView توجه کرده باشید. اما بدون درک آنها می تواند کمی ترسناک به نظر برسد.

 

 

تریدینگ ویو (TradingView) چه کاری انجام می دهد؟

تریدینگ ویو TradingView بستری است که به شما امکان می دهد شاخص های فنی را شخصی سازی کنید، نمودار ایجاد کنید و دارایی های مالی را تجزیه و تحلیل کنید. روزانه میلیون ها تریدر از  این شاخص ها  استفاده می کنند.تریدینگ ویو TradingView کاملاً مبتنی بر مرورگر است. اگر استفاده از تلفن همراه را ترجیح می دهید ، می توانید برنامه ای را برای iOS و Android دانلود کنید.

تریدینگ ویو TradingView در وسترویل ، اوهایو ، در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد و اکنون دارای تعداد زیادی کاربر است و فقط در سال ۲۰۲۰ هشت میلیون حساب ایجاد شده است. کاربران می توانند سهام ، کالاها و رمزارزهای مختلف مانند بیت کوین را با یک حساب رایگان ترسیم و تجزیه و تحلیل کنند. پس از ایجاد استراتژی ها و الگوها ، می توانید یافته های خود را منتشر کنید. به این ترتیب می توانید مهارت های خود را با بازخورد سایر اعضای تریدینگ ویو TradingView افزایش دهید.

 

تریدینگ ویو (TradingView) در بایننس

 

در واقع باینتس ابزارهای تریدینگ ویو TradingView را در رابط کاربری مبادله خود تعبیه کرده است که به کاربران امکان می دهد نمودارها را ایجاد کرده و همزمان ترید کنند.

 

استفاده از تریدینگ ویو چقدر هزینه دارد؟

همانطور که اشاره کردیم ، استفاده از TradingView برای همه رایگان است. همچنین اشتراک های برتر وجود دارد که تعداد شاخص ها و نمودارهایی را که می توانید همزمان مشاهده کنید افزایش می دهد. برای مبتدیان ، یک حساب رایگان با یک نمودار و سه شاخص شروع خوبی است.

 

 

شبکه اجتماعی تریدینگ ویو

 

تریدینگ ویو TradingView ویژگی های مشابه Instagram را برای به اشتراک گذاری و نشان دادن استراتژی های معاملاتی ارائه می دهد. صفحات ایده ها و جریان های وب سایت به شما امکان می دهد نکاتی را انتخاب کنید یا بازخورد بگیرید. اگر به صفحه Ideas بروید ، نمودارها ، ویدیوها و تفسیرهای کاربران دیگر را مشاهده خواهید کرد. اعضای جامعه همچنین می توانند در بحث ها و اتاق های گفتگو شرکت کنند. اما به یاد داشته باشید که هر کاربری می تواند ایده هایی را ایجاد و به اشتراک بگذارد ، بنابراین مراقب باشید. هر معامله گر سبک و استراتژی متفاوتی دارد ، بنابراین نباید این موارد را به عنوان توصیه مالی در نظر بگیرید.

 

 

درک UI TradingView

اگر قبلاً هرگز از ابزار نمودار استفاده نکرده اید ، تریدینگ ویو TradingView می تواند کمی گیج کننده به نظر برسد.

نوار ابزار ۱

این نوار ابزار شامل کلیه ابزارهای نمودارسازی و ترسیم است که مستقیماً در ناحیه نمودار قابل استفاده هستند. از خطوط ساده گرفته تا موقعیت های long / short ، موارد زیادی برای کشف وجود دارد. همچنین می توانید روی هر ابزار کلیک راست کنید تا یک انتخاب گسترده را مشاهده کنید. برخی از آنها پیشرفته تر از سایرین هستند ، اما مجموعه پیش فرض شامل اصول کافی برای شروع کار است.

 

نوار ابزار ۲

در اینجا گزینه هایی برای تغییر شکل نمودار پیدا خواهید کرد. می توانید از بین کندل ها ، نمودارها و… مواردی را انتخاب کنید. همچنین یک نوار جستجو در سمت چپ برای تغییر دارایی نمایش داده شده وجود دارد. ابزار دیگری که باید به آن توجه شود ، دکمه [شاخص ها و استراتژی ها] برای درج الگوهای تجزیه و تحلیل اولیه مانند یک میانگین متحرک است.

 

نوار ابزار ۳

تریدینگ ویو TradingView خدمات کارگزاری ارائه نمی دهد ، اما می توانید با استفاده از تب [صفحه ترید] در وب سایت ترید کنید.

 

نوار ابزار ۴

این بخش به طور عمده عناصر اجتماعی اخبار و… را پوشش می دهد. شما می توانید لیست تماشای خود ، پیام خصوصی کاربران دیگر را سفارشی کنید ، ایده ها و جریان ها را کاوش کنید و به یک تقویم شخصی دسترسی پیدا کنید.

 

 

نمودارهای تریدینگ ویو TradingView خود را شخصی سازی کنید

سفارشی کردن رنگ ها ، خطوط و محورها، خواندن و درک سریع نمودارهای شما را آسان می کند. با کلیک راست روی ناحیه نمودار و کلیک روی [تنظیمات …] می توانید تمام گزینه های مورد نیاز خود را پیدا کنید.

 

در صورت بهم ریختن نمودار خود می توانید تنظیم مجدد کنید.

 

وقتی روی [تنظیمات …] کلیک کردید ، در پنجره [تنظیمات نمودار] قرار می گیرید که می توانید با طیف وسیعی از گزینه ها کار کنید. بیایید سریع اصول را مرور کنیم.

 

 

در واقع [Symbol] به شما امکان می دهد تا شکل نمودار خود را تغییر دهید.

[خط وضعیت] شامل گزینه هایی برای تغییر اطلاعاتی است که در بالا سمت چپ نمودار پیدا خواهید کرد ، مانند داده های OHLC و دکمه های خرید و فروش. در جعبه قرمز کمترین قیمت درخواست (۳۸٫۳۴۵٫۹۶) و در جعبه آبی بیشترین پیشنهاد (۳۸٫۳۴۵٫۹۷) نشان داده شده است.

[مقیاس ها] گزینه هایی را برای تغییر ردیاب هایی که می توانید در محور سمت راست مشاهده کنید ، ارائه می دهد. به عنوان مثال ، می توانید قیمت های بالا و پایین روز یا شمارش معکوس را برای بسته شدن نوار اضافه کنید.

[شکل ظاهری] به شما امکان می دهد خطوط شبکه ، رنگ پس زمینه ، محورها و سایر ویژگی ها را تغییر دهید.

[معاملات] به شما امکان می دهد در صورت ورود به حساب کارگزار ، عناصر بصری را شخصی سازی کنید.

در واقع [Events] گزینه هایی را برای نمایش سود سهام و سایر رویدادها در قسمت نمودار به شما می دهد.

 

همراه با تنظیم نمای نمودار ، ممکن است بخواهید فواصل کندا ها یا نمادهای دیگر را نیز تغییر دهید. برای این کار ، به نوار بالا بروید و دکمه سمت چپ را کلیک کنید. اکنون یک لیست طولانی از فواصل مختلف ، از ثانیه تا سال ، پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید برخی از فواصل را مورد علاقه خود قرار دهید تا در نوار بالایی شما نشان داده شوند.

 

پس از سفارشی کردن نمودار خود ، دیگر نیازی به ذخیره دستی آن نیست. TradingView تمام ویرایش های شما را در زمان واقعی ذخیره می کند ، بنابراین می توانید از سیستم خارج شوید و بعداً به آنها برگردید.

 

 

 

 

مزایا و معایب TradingView

هنگامی که صحبت از ابزار تحلیل رمزارزها می شود ،تریدینگ ویو TradingView از بین بسیاری گزینه ها یک گزینه عالی است. بیشتر آنها مجموعه مشابهی از ابزارهای نمودار و معاملات را ارائه می دهند ، اما بیایید جنبه های اصلی را بررسی کنیم. TradingView مطمئناً بعضی کارها را خیلی خوب انجام می دهد ، اما جای پیشرفت نیز دارد.

 

مزایا تریدینگ ویو

هر دستگاهی با مرورگر اینترنت می تواند به تریدینگ ویو TradingView دسترسی پیدا کند. نیازی به نصب هیچ نرم افزاری نیست و می توانید نمودارهای خود را در هر کجا مشاهده کنید.

هر کسی می تواند به اکثر ویژگی های موجود به صورت رایگان دسترسی پیدا کند.

اگر هشدارها را تنظیم کنید ، تریدینگ ویو TradingView این موضوع را در سرورهای خود پیگیری می کند. برای دریافت اعلان های هشدار نیازی به باز کردن TradingView ندارید.

تریدینگ ویو با بایننس سازگار است. اگرچه نمی توانید از وب سایت TradingView به Binance دسترسی پیدا کنید ، اما می توانید از TradingView در UI Binance استفاده کنید. شما به راحتی می توانید رمزارز خود را در Binance خریداری و بفروشید و همچنین نمودارهایی را ایجاد کنید.

اسکریپت ها، کاربران پیشرفته تر می توانند شاخص های سفارشی ذخیره شده در سرورهای TradingView را ایجاد کنند. این ویژگی با استفاده از زبان رمزگذاری سفارشی Pine Script ، TradingView که ساده است ، ارائه می شود.

 

معایب تریدینگ ویو

پشتیبانی مشتری: انجمن  تریدینگ ویو TradingView معمولاً مشکلات پشتیبانی مشتری  را گزارش می کند. کاربران رایگان هیچ پشتیبانی دریافت نمی کنند.

ادغام کارگزاری : تریدینگ ویو TradingView برخی از کارگزاران و سیستم عامل های تجاری را در خود گنجانده است ، اما گزینه ها هنوز کاملا محدود هستند.

داده های Cboe BZX : قیمت تریدینگ ویو TradingView برای سهام ایالات متحده مستقیماً از بازارهای سهام مرتبط آنها حاصل نمی شود. به عنوان مثال سهام NASDAQ قیمت خود را از صرافی Cboe BZX می گیرند که می تواند کمی با قیمت واقعی متفاوت باشد.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *