مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

20:00گفتنی است تصاویر مربوط به این اقدام به توکن‌های غیر مثلی تبدیل شده‌اند و احتمالاً برای فروش به مزایده گذاشته خواهند شد. این در حالی است که بانک مرکزی انگلیس اخیراً هفت موقعیت شغلی را برای شروع مطالعات مربوط به ارز دیجیتال ملی آگهی کرده است تا این پروژه را با کمک پارلمان این کشور پیش ببرد.

19:55 یک کاربر حوزه ارزهای دیجیتال که ظاهراً به سیاست‌های پولی در بریتانیا اعتراض دارد، نارضایتی خود را از بانک مرکزی انگلیس و پارلمان بریتانیا نشان داده است. این فرد ناشناس با استفاده از تجهیزات نورپردازی لیزری عبارت «بیت کوین اینجا را اصلاح می‌کند» را روی ساختمان این دو نهاد به تصویر کشیده است.

19:42دوج کوین یک منشا اصیل، سابقه طولانی و جامعه رو‌به‌رشد کاربرانی را دارا است که به ماندگاری این ارز جهانی مصمم هستند.»

19:35در این گزارش آمده است: «براساس بررسی‌های صورت گرفته، دریافتیم که دوج کوین علیرغم کمبودهایش، فاکتورهای بنیادیِ قوی و بازوهایی قدرتمند دارد که از رشد آن حمایت می‌کنند.

19:27 شرکت مالی گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، طی گزارش اخیر خود عنوان کرده است که دوج کوین علیرغم کمبودهایی که دارد، از لحاظ فاندامنتال قوی است.

19:17هیچ‌کس بیش از طرفداران بی‌شمار دوج کوین منتظر این برنامه نیست، چراکه موضوع اصلی آن همین ارز دیجیتال است. دوج کوین حالا یک شوخیِ بسیار جدی‌ است!

19:11روز شنبه ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت نیویورک (حدود ۸ صبح یکشنبه به‌وقت تهران) ایلان ماسک در برنامه «Saturday Night Live» شبکه NBC، یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی آمریکا، حاضر می‌شود تا یک برنامه کمدی را اجرا کند.

19:09 داده‌های بازار نشان می‌دهند که در ساعات اخیر، ارز دیجیتال شماره ۴ یعنی دوج کوین ، به اوج تاریخی خود در ۰.۷۳۷۶ دلار رسیده است. علاوه‌بر این، ارزش بازار این میم کوین، با رشدی ۱۰ میلیارد دلاری در ۲۴ ساعت اخیر، اکنون به ۹۳ میلیارد دلار رسیده است.

19:06️این صندوق با هدف تأمین سرمایه پروژه‌های نوپا در بلاک چین Crypto.org تاسیس می‌شود.

19:00️این شرکت همچنین از یک منبع جدید جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌های صنعت کریپتو با نام CRO EVM Fund خبر داد.

18:51️با راه‌اندازی این ویژگی جدید، پروژه‌های ساخته‌شده بر بستر اتریوم می‌توانند در اکوسیستم کریپتو دات‌کام ارسال شوند.

18:40️بر اساس بیانیه عمومی کریپتو دات‌کام در روز جمعه، در تاریخ ۱۴ ژوئیه ماشین مجازی اتریوم (EVM) در بلاک چین Crypto.org فعال‌سازی می‌شود.

18:35 ️سوارز چندی پیش اعلام کرده بود که بیتکوین و اتریوم خریداری کرده است.

18:29️وی برای تاکید بر این موضوع، بیت کوین و ارزهای دیجیتال را به اوبر تشبیه و به این نکته اشاره کرد که رانندگان شهر میامی-دید برای فعالیت به گواهی‌نامه نیاز داشتند اما رانندگان اوبر فاقد گواهی‌نامه بودند؛ یعنی قوانین حاکم بود اما قدرت کافی برای اعمال آن وجود نداشت.

18:23️فرانسیس سوارز، شهردار میامی، طی رویدادی به میزبانی دیکریپت، خطاب به حضار اظهار داشت که پذیرش بیت کوین و ارزهای دیجیتال به سطحی رسیده است که قانون‌گذاران آمریکایی نمی‌توانند محدودیتی برای این حوزه و کاربرانش اعمال کنند.

18:14️او اضافه کرد هیئت بررسی جرائم مالی ترکیه (MASAK) اجازه بررسی عملکرد این پلتفرم‌ها را با قوانین وضع شده خواهد داشت.

18:10️ترکیه در اول ماه می پلتفرم‌های ارز دیجیتال را به لیست شرکت‌های تحت بررسی قوانین ضد پولشویی اضافه کرد. الوان عنوان کرد که عجله کردن در قانون گذاری به صلاح نیست و این کار باید با دقت انجام شود.

18:01 پس از آن شهاب کاواسوقلو رییس بانک مرکزی ترکیه اعلام کرد که قانون گذاری حوزه ارزهای دیجیتال به سرعت در حال انجام است، با این حال اعلام محدودیت‌های سخت‌گیرانه بعید به نظر می‌رسد.

17:55️الوان وعده داد پس از آنکه دو صرافی رمزارز به فاصله چندروز به یکباره فعالیت‌های خود را متوقف کردند و علاوه بر آن مدیر یکی از آنها تحت تعقیب بین‌المللی قرار گرفت، نظارت و قانون گذاری بر این حوزه تسریع پیدا کند.

17:42️لطفی الوان، وزیر امور اقتصاد و دارایی ترکیه، در مصاحبه با CNN عنوان کرد بر اساس قوانین جدید مبارزه با پولشویی (AML) صرافی‌های ارز دیجیتال ترکیه موظف‌اند گزارش خریدهای بیش از ۱۰،۰۰۰ لیر ترکیه (معادل حدودا ۱۲۰۰ دلار) را به مقامات ذیربط ارائه دهند.

17:36️طبق گزارشات، این کمپانی بیش از ۸۰۰۰ بیت‌کوین در خزانه خود دارد که آن را پس از مایکرو‌استراتژی و تسلا در جایگاه سوم از نظر مقادیر این ارز قرار می‌دهد.

17:31️کمپانی اسکوئر (Square) که کمپانی جدید جک دورسی مدیر‌عامل توییتر است گزارش مالی سه ماهه اول خود را منتشر کرده که نشان می‌دهد سود خالص ۳۹ میلیون دلاری را به جیب زده است که ۵ درصد از آن از بیت‌کوین نشأت می‌گیرد.

17:23یکی از بهترین راه‌های مبادله با خارج از کشور که هیچ تحریمی نمی‌تواند مانع آن شود، رمز ارز است به طوری که حتی اگر شب‌ها شمع روشن کنیم و با برقی که استفاده می‌کنیم رمز ارز تولید کنیم ارز آوری قابل توجهی خواهد داشت.

17:18با توجه به مسائل گفته شده، یکی از فعالان بخش خصوصی با ما به توافق رسید تا با توجه به اینکه شهرک صنعتی فریدن بیش از ۲۰ سال بود تأسیس شده اما متروکه مانده بود، این محل به شهرک رمز ارز تبدیل شود.

17:09سید حسن قاضی عسگر ادامه داد : با توجه به اینکه منطقه فریدن از نظر آب و هوایی سردسیر بود، به‌دنبال ایجاد این مزرعه در این منطقه بودیم تا این منطقه را به منطقه‌ای دانش‌بنیان تبدیل کرده و به این معنا که طرح‌های سبز با آب بری کم در این منطقه اجرایی شود.

17:00سید حسن قاضی عسگر ظهر امروز در نشست خبری احداث اولین شهرک رمز ارز کشور در استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد:یکی از پروژه‌هایی که مدت‌ها به‌دنبال ایجاد و راه‌اندازی آن بوده‌ایم، مزرعه و استخراج رمز ارز در اصفهان بوده است.

16:50سید حسن قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان، با بیان مزایای استخراج ارزهای دیجیتال و ارزآوری قابل‌توجه این ارزها، عنوان کرد که حتی اگر شب‌ها شمع روشن کنیم و با برقی که استفاده می‌کنیم رمز ارز تولید کنیم ارز آوری قابل توجهی خواهد داشت.

16:00بنت در ادامه گفت:این که داده‌هایی از استخرهای چینی می‌رسد که ثابت می‌کند که مجموع هش ریت تولید‌شده در چین در حال کاهش است، عالی است.

14:00به‌گفته بنت، این موضوع می‌تواند از تأثیرات مخرب ترس، بلاتکلیفی و تردید ماینرهای چینی که به‌واسطه واهمه از حمله دولت چین به صنعت استخراج چین ایجاد شده است، جلوگیری کند.

13:55دیروز هم مارتی بنت (Marty Bent)، مجری پادکست بیت کوین، در مقاله‌ای ضمن تأیید یافته‌های استخر F2Pool اعلام کرد که توزیع هش ریت بیت کوین در نقاط مختلف جهان در حال افزایش است.
13:50 داده‌های تازه ماینر دیلی (Miner Daily) هم نشان می‌دهد که در ابتدای سال جاری میلادی، سهم چین به ۵۵ درصد کاهش یافته است. از سوی دیگر، ماینر دیلی گزارش کرده است که سهم آمریکا به ۱۱ درصد رسیده است.

13:40سیلبرت در آن زمان عنوان کرده بود:هش ریت بیت کوین به‌سرعت در حال تغییر از چین به‌سمت آمریکای شمالی است.
دانشگاه کمبریج برآورد کرده است که در آوریل ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹)، چین ۶۵ درصد از قدرت پردازش شبکه بیت کوین را تأمین می‌کرد.

13:33در این آمار عنوان شده است که استخر استخراج بیت کوین فاندری (Foundry) به جمع ۵ استخر بزرگ بیت کوین در جهان پیوسته است و حالا سهمی ۷.۶ درصدی از هش ریت شبکه این ارز دیجیتال را در اختیار دارد.

13:28او در ادامه نوشت:تغییرات [هش ریت] واقعی است.ونگ در بخش دیگری از توییت خود، به آماری را که بری سیلبرت (Barry Silbert)، مدیرعامل دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group)، منتشر کرده بود هم اشاره کرد.

13:24 او در ادامه خاطر نشان کرد که این اولین بار در عمر ۸ ساله استخر F2Pool است که سهم ماینرهای چینی به زیر ۵۰ درصد می‌رسد.

13:17به گزارش کوین تلگراف، چون ونگ (Chun Wang)، هم‌بنیان‌گذار F2Pool که یکی از بزرگترین استخر استخراج بیت کوین در جهان است، با انتشار آماری مدعی شده است که سهم ماینرهای چینی این استخر در ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین) به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

13:10 از سوی دیگر، آمریکا آهسته‌آهسته در حال بیشترکردن سهم خود در استخراج بیت کوین است.

13:06با وجود اینکه همچنان بخش عمده‌ای از هش ریت شبکه بیت کوین در چین مستقر است، داده‌های تازه نشان می‌دهد که این سهم در حال کاهش است.

13:01مدت‌ها است که شایعاتی در مورد جاه‌طلبی‌های پی پل منتشر می‌شود. یکی دیگر از منابع آگاه از این خبر به‌عنوان «رازی که همه می‌دانند» یاد کرد.

12:50یکی از منابع نزدیک به پی پل در ارتباط با پروژه پی پل گفت:به نظر می‌رسد که آنها بیش از آنکه به دنبال ساختن چیزی جدید برای خودشان باشند، می‌خواهند با یک استیبل کوین همکاری کنند؛ چراکه فکر می‌کنم در این صورت زودتر به بازار وارد می‌شوند و فکر می‌کنم که این موضوع دغدغه اصلی آنهاست.

12:36از دیگر ویژگی‌های استیبل کوین‌ها می‌توان به استفاده از شبکه بلاک چینی اشاره کرد. داده‌های بازار نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از ۸۰ میلیارد دلار استیبل کوینِ در چرخه وجود دارد.

12:31شایان ذکر است که استیبل کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که ارزشی ثابت دارند و پشتوانه آنها ارز رایجی است که یک بانک مرکزی عرضه می‌کند.

12:29در صورتی که پی پل چنین پروژه‌ای را پیش برده باشد، می‌توان آن را قدمی بسیار بزرگ در بحث فعالیت‌های ارزهای دیجیتال این شرکت دانست.

12:18یکی از سخنگوهای پی پل در مصاحبه‌ای اعلام کرد:پی پل، به‌عنوان یکی از فعالان مورداطمینان این حوزه، همچنان به بررسی پتانسیل‌های ارزهای دیجیتال، زیرساخت‌های خدمات مالی دیجیتال و روش‌هایی که تجارت دیجیتال را تسهیل می‌کند، ادامه می‌دهد.

12:14گفته می‌شود که اوا لبز (Ava Labs)، توسعه‌دهنده بلاک چین اولنچ، یکی از شرکت‌هایی است که پی پل برای توسعه استیبل کوین خود با آنها مذاکراتی را انجام داده است. هنوز مشخص نیست که پروتکل‌های دیگر هم در مذاکرات پی پل حاضر بوده‌اند یا نه.

12:05طبق اعلام این منابع، پی پل برای توسعه چنین ارزی، احتمالاً‌ با شرکتی ثالث همکاری خواهد کرد.

11:59به گزارش «The Block»، چهار منبع آگاه خبر داده‌اند که شایعاتی پیرامون توسعه یک استیبل کوین توسط پی پل به گوش می‌رسد.

11:49منابع آگاه خبر داده‌اند که شرکت پی پل به‌دنبال بررسی شرایط برای عرضه یک استیبل کوین است.

11:45در حال حاضر، ۱۸ آلت کوین از ۵۰ آلت کوین برتر بازار، چیزی در حدود ۴۵ درصد سود در یک ماه گذشته ثبت کرده‌اند.

11:37شکی نیست که علیرغم کاهش قیمت دیروز، معامله‌گران حرفه‌ای رویکردی کاملاً صعودی به بازار دارند. این در حالی است که معامله‌گران خرد، تمایل بیشتری به فعالیت در بازار آلت کوین‌ها دارند.

11:28همچنین آمارهای بیت فینکس نشان می‌دهد که بازار معاملات مارجین بیت کوین رشد قابل‌توجهی داشته است و موقعیت‌های لانگ چیزی در حدود ۵۰ برابر بیشتر از سرمایه‌های قرضی برای موقعیت‌های شورت است.

11:20 نکته مهم اینجاست که این آمارها نشان می‌دهد که اطمینان معامله‌گران، در حال حاضر بیشتر از زمانی است که قیمت بیت کوین تا اوج ۶۴,۹۰۰ دلاری پیش رفت.

11:16نرخ لانگ به شورت قراردادهای آتی در پلتفرم OKEx، حدود ۹۴ درصد به‌سمت قراردادهای آتی لانگ سنگینی می‌کند. فعالیت خرید معامله‌گران، دیروز و پس از سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۵۵,۰۰۰ آغاز شد.

11:12در طرف دیگر، شاخص لانگ به شورت معامله‌گران حرفه‌ای بیشترین سطح در ۳۰ روزه گذاشته را نشان می‌دهد و این موضوع بیانگر آن است که خرید توسط میزهای آربیتراژ و نهنگ‌های با قدرت در حال انجام است

11:03 همزمان با افزایش حجم خرید این معامله‌گران، معامله‌گران خرد بی‌سروصدا عمل می‌کنند.در ارتباط با قراردادهایی که پایان‌ماه سررسیدشان فرا می‌رسد، قیمت تا حد زیادی با قیمت پلتفرم‌های آنی متفاوت است. این مسئله بیانگر نبود توازن میان اهرم‌های خرید و اهرم‌های فروش است.

10:50این در حالی است که علیرغم عملکرد نه چندان قدرتمند اخیر بیت کوین و سقوط ۶.۵ درصدی دیروز، معامله‌گران حرفه‌ای به‌دنبال خرید در کف هستند.

10:46به‌عبارت دقیق‌تر از (۲۸ فروردین) و همزمان با لیکوییدشدن ۵ میلیارد دلار قرار آتی خرید، بیت کوین به‌دنبال حفظ این حمایت است. نرخ تأمین بودجه قراردادهای آتی بدون سررسید نشان می‌دهد که اصلاح قیمت بعد از رسیدن به اوج ۶۴,۹۰۰ دلاری، تأثیرات مخرب بسیاری روی احساسات حاکم بر بازار داشت.

10:36به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین چیزی در حدود ۱۶ روز است که تلاش می‌کند حمایت ۵۵,۰۰۰ دلاری خود را حفظ کند.

10:31داده‌های بازار نشان می‌دهد که معامله‌گران حرفه‌ای به‌شدت در حال انباشت بیت کوین در کف قیمت هستند. این در حالی است که معامله‌گران خرد به‌دنبال معامله آلت کوین‌ها هستند.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *