مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

20:00آخرین آلتکوین در لیست آرنولد اوریجین پروتکل (OGN) ، دارایی بومی پروتکل مبدا NFT است . اینکه چرا OGN امروز در لیست ما قرار می گیرد به این دلیل است که پروتکل Origin اخیراً با Google Cloud برای ایجاد یک بازار NFT همکاری کرده است. ما در حال حاضر مکان هایی مانند OpenSea داریم که در انجمن رمزنگاری محبوب هستند که هنوز هم وجود دارد و این فضا میتواند مخاطبان بالقوه بیشتری را جذب کند. “

19:55آستین آرنولد ،اینفلوئنسر و تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال ، از پنج آلت کوین نادیده گرفته شده نام می برد که به گفته وی پتانسیل صعود گسترده ای دارند.

19:48داستان سلطه بیت کوین و افزایش قیمت آلت کوین‌ها، موضوعی است که باید آن را زیر نظر گرفت. تاریخ تکرار نمی‌شود، ولی اتفاقات مشابه در طول تاریخ رخ می‌دهد.

19:42سرمایه‌گذاران حواس‌شان به حجم معاملات و عمق بازار آلت کوین‌ها باشد. دمیروس می‌گوید قیمت ارزهای دیجیتالی با نقدینگی و حجم معاملات کم و دلایلی برای نوسانات قیمت، ممکن است تغییرات زیادی کند.

19:35سه سال پیش و همزمان با کاهش سلطه بیت کوین بر بازار، آلت کوین‌ها با جهش‌هایی قابل‌توجه همراه شدند؛ از همین رو می‌توان با تحلیلی نه چندان عمیق، گفت که احتمال تکرار تاریخ وجود دارد. با این حال دمیروس معتقد است که سود بالای ارزهای مثل سولانا و ترا، به‌واسطه ورود سرمایه به بازارشان نبوده است و به‌دلیل تغییر گسترده در پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال بوده است.

19:31به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، یکی از تحلیل‌گران بازار با نام بیزانتاین ژنرال (Byzantine General) با اشاره به حمایت ناحیه ۴۷,۰۰۰ دلاری، اعلام کرد که نهنگ‌های بیت کوین ۴ خوشه حمایتی اصلی با سفارش‌های خرید بالا در نواحی ۴۸,۵۰۷ دلار، ۴۷,۶۴۶ دلار، ۴۶,۵۳۲ دلار و ۴۵,۵۰۷ دلار ایجاد کرده‌اند.

19:26قیمت بیت کوین مدتی است که در تایم فریم‌های کوتاه‌تر در یک محدوده ثابت نوسان می‌کند. همزمان با این اتفاق، سلطه این ارز دیجیتال بر بازار هم به حدود ۴۸ درصد رسیده است. برخی از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند این موضوع ممکن است باعث تکرار چرخه سال ۲۰۱۷ و اوج‌گیری بازار شود.

19:21صندوق بیت کوین جی‌پی مورگان اولین محصول مستقل با دسترسی مستقیم به BTC خواهد بود.

19:14از لحاظ سرمایه‌گذاری بانکی، JP Morgan اولین محصول سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال خود را در ماه مارس عرضه کرد. این محصول در ارتباط با عملکرد سهام شرکت‌هایی مانند مایکرواستراتژی و ریوت تکنولوژی است که بخشی از سرمایه خود را در بیت کوین پس‌انداز کرده‌اند.

19:09بانک تجاری و غول سرمایه‌گذاری جی‌پی مورگان به تدریج با فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ادغام شده است. تحلیل‌گران این بانک دائما نظرات‌شان را در مورد قیمت بیت کوین و پیش‌بینی اوضاع بازار به مشتریان خود اعلام می‌کنند.

19:02گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) و گلکسی دیجیتال برای مشتریان بانک مورگان استنلی بیت کوین فراهم می‌کنند.

18:48صندوق‌هایی نظیر صندوق دیجیتال گلکسی و یا پانترا کپیتال، تنها اجازه خرید و هولد بیت کوین را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

18:43صندوق بیت کوین جی‌پی مورگان به صورت فعال مدیریت می‌شود.

18:38گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) به عنوان فراهم‌آورنده بانک جیپی مورگان خواهد بود.

18:16دو منبع آگاه در گزارشی به Coindesk اطلاع دادند صندوق بیت کوین بانک جی‌پی مورگان احتمالا تا تابستان سال جاری افتتاح شود.این بانک قصد دارد برای مشتریان مخصوص خود، صندوق بیت کوین راه‌اندازی کند.

18:10 قیمت ارز دیجیتال xrpپس از اضافه شدن به لیست صرافی های مختلف در48 ساعت گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

17:56شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل مقداری الت کوین به ارزش 2.5میلیارد دلار خریداری کرد .

17:35 ایلان ماسک لحظاتی پیش در توییتی تازه کلمه (دوج فادر)را منتشر کرد که هشتم ماه مه در برنامه تلویزیونی live saturday night شرکت خواهد کرد .بلافاصله بعد از این توییت قیمت دوج کوین ده درصد افزایش یافت .

17:22کولیکان معتقد است که پیشروی تکنیکال اتریوم باعث شده است تا سرمایه‌گذاران نسبت به خرید آن متقاعد شوند.

17:16در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت اتریوم با نوساناتی ۵.۲ درصدی همراه بوده است و در حال حاضر نیز در محدوده ۲,۶۰۰ دلاری قرار دارد.

17:08به گزارش کوین دسک، قیمت اتریوم که به‌عنوان ارز شماره ۲ بازار شناخته می‌شود، دیروز را با افزایش پشت سر گذاشت.

17:05همزمان با ثبات تقریبی بازارهای سهام در نقاط مختلف جهان و نوسانات اندک قیمت بیت کوین، اتریوم روز گذشته موفق شد تا با عبور از ۲,۶۵۰ دلار، تا نزدیکی ۲,۷۰۰ اوج بگیرد.

16:55به گزارش اقتصاد نیوز، طلای جهانی در انتظار نشست پولی فدرال رزرو و انتشار جزئیات برنامه‌های مالیاتی بایدن است و قرار گرفتن ارزهای دیجیتال بر مدار صعودی بازار طلا را دچار نوعی بلاتکلیفی کرده است.

14:00شرکت بازی سازی Nexon اعلام کرد که 100 میلیون دلار بیت کوین با قیمت متوسط 58,266 دلار خریداری کرده است‌!

13:43جوزلیتو لیزاروندو(Joselito Lizarondo) مدیرعامل پلتفرم Swipe(SXP) در صفحه توییتر خود اعلام کرد بزرگترین توکن سوزی در تاریخ SXP به زودی انجام خواهد شد.

13:36کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار ریپل و یکی از سرمایه‌گذاران عمده XRP معتقد است که بیت کوین برای ادامه کار خود، باید فکری به حال معضل آسیب به محیط‌زیست بکند

13:24فلو (Flow) با پشتوانه‌ای قوی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است و می‌‌خواهد اکوسیستمی برای برنامه‌ها، بازی‌ها و دارایی‌های دیجیتال باشد.

13:17ترند امسال حوزه ارزهای دیجیتال توکن‌های غیرمثلی (NFT) است که در ادامه درباره آن توضیح می‌دهیم. دسنترالند که توکن اصلی آن مانا (MANA) نام دارد یکی از پروژه‌های بزرگ حوزه NFT است.

13:06برنامه‌های امیدوارکننده هدرا هش‌گراف (Hedera Hashgraph) برای سال ۲۰۲۱ و تفاوت جالب آن با دیگر پروژه‌های این حوزه باعث شد تا هفتمین انتخاب ما باشد.

13:01پروژه الگورند که خود را به‌عنوان «اولین بلاک چین اثبات سهام محض» معرفی می‌کند، قرار است میزبان هزاران برنامه غیرمتمرکز باشد.

12:51ایده ذخیره‌سازی فایل‌ها روی بلاک چین مدت‌هاست که توسعه‌دهندگان زیادی را درگیر خودش کرده است. فایل کوین در حال حاضر بزرگترین پروژه برای تحقق این ایده است.

12:46تریوم همچنان با اختلاف محبوب‌ترین پلتفرم برای اجرای قراداد های هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز است.

12:38درسندالزامات و ضوابط حوزه ارزهای دیجیتال  توسط بانک مرکزی کشور، ارز دیجیتال به سه بخش ارز دیجیتال ملی، ارز دیجیتال منطقه‌ای، ارزهای دیجیتال جهان روا، تقسیم شده‌اند که در بخش ارز دیجیتال ملی و ارز دیجیتال منطقه‌ای، مجوز دهنده و منتشر کننده ارز دیجیتال بانک مرکزی است. اما ارزهای دیجیتال جهان روا، مانند بیتکوین و اتریوم که قابل تبادل در صرافی‌های مجاز بوده، نمی‌توانند به‌عنوان ابزار پرداخت در کشور مورداستفاده قرار گیرند.

12:34لزوم صدور دستورالعمل چگونگی اخذ مجوز صرافی‌ها برای ارز دیجیتال و الزام صرافی‌ها به داشتن کیف پول اختصاصی، در جلسه کمیسیون عالی تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی بررسی شد.

12:22 وزیر اقتصاد رئیس سازمان بورس پیشنهادات ستاد اقتصادی دولت در خصوص اصلاح بازار سرمایه را مطرح کردند و در ادامه رئیس کل بانک مرکزی نیز تصمیمات این بانک در جهت رونق بازار سرمایه را تشریح کرد.

12:17به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، جلسه بررسی راهکارهای بهبود وضعیت بازار سرمایه در حضور دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

12:10رئیس مجلس در جلسه بررسی راهکارهای بهبود وضعیت بازار سرمایه بر ضرورت اقدام فوری برای بیمه سهام سهامداران خرد، الزام پرداخت یک درصد منابع صندوق توسعه ملی و واقعی کردن نرخ تسعیر ارز بانک‌ها، همچنین حذف قیمت‌گذاری دستوری و مسدودکردن درگاه‌های پرداخت صرافی‌های غیرمجاز فروش رمز ارز به عنوان دستورکار قوای سه‌گانه، تأکید کرد.

12:02قیمت بیتکوین کش ۲۴ آوریل پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بسته شد، ولی فروشندگان نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و قیمت را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در محدوده ۶۴۷ دلار پایین بشکند. این مووضع نشان می‌دهد که خریداران در ناحیه ۷۵۰ دلار، اقدام به انباشت بیت کوین کش کردند.

11:49 فروشندگان طی ۳ روز گذشته بازار موفق نشدند که قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه پایین آورده و در آنجا تثبیت کنند. این موضوع ممکن است باعث جلب خریدارانی باشد که به‌دنبال افزایش قیمت لایت کوین تا بالای میانگین متحرک ۲۰ روز هستند.

11:42قیمت یونی سواپ۲۴ آوریل تا زیر میانگین متحرک ساده ۳۱.۴۱ دلار کاهش یافت، اما فروشندگان نتوانستند برتری خود بر بازار را حفظ کنند. این ارز دیجیتال ۲۵ آوریل باقدرت توانست احیا شود و تا بالای هر دو میانگین متحرک رشد کند.

11:38 وقتی که یک دارایی دارای نوسانات عرضی است، معامله‌گران در نزدیکی نواحی حمایتی اقدام به خرید می‌کنند و در نواحی مقاومت کانال عرضی، می‌فروشند.پولکادات هم ۲۵ آوریل در نزدیکی ناحیه ۲۶ دلار شاهد افزایش حجم خرید بود و خریداران امروز هم رالی صعودی را ادامه می‌دهند.

11:33 فروشندگان  دوج کوین تلاش کردند تا ۲۵ آوریل قیمت این ارز دیجیتال را تا زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین بیاورند اما موفق نشدند. می‌توان گفت که عملکرد گاوها در این ناحیه، باعث حمایت و دفاع از این قیمت شد. این میم کوین امروز یک الگوی کندلی اینساید بار هم تشکیل داده است که نشان‌دهنده تردید بین خریداران و فروشندگان است.

11:29 قیمت کاردانو ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) تا زیر حمایت ۱.۰۳ دلار سقوط کرد، ولی فروشندگان نتوانستند نهایت بهره را از این اتفاق ببرند. شادو بلند کندل روزانه ۲۳ آوریل نشان می‌دهد که خریداران باقدرت در آن ناحیه خرید انجام داده‌اند.

10:55 قیمت ریپل ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند. شکستن این حمایت می‌تواند به کاهش قیمت تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ناحیه ۰.۸۶ دلار منجر شود. در طرف مقابل، بالاتر رفتن قیمت و عبور از ۱.۴۶ دلار می‌تواند به ۱.۷۴ دلار و ۱.۹۶ دلار ختم شود.

10:48قیمت ریپل پیش‌تر موفق شده بود که از ناحیه حمایتی در ۰.۸۶ و فیبوناچی ۷۸.۶ درصدی عبور کند. خریداران حالا به‌دنبال احیای قیمت هستند و موفق شدند قیمت را تا بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در محدوده ۱.۲ دلار بالا ببرند.

10:42 داده‌های پلتفرم معاملاتی ورتکس (VORTECS) ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) دورنمای قیمت بایننس کوین را صعودی نشان می‌داد.

10:28 قیمت بیننس کوین  در حال تشکیل یک مثلث متقارن است که معمولاً به‌عنوان یک الگوی تداوم روند شناخته می‌شود. در حال حاضر خریداران بازار تلاش خواهند کرد تا قیمت را تا ضلع مقاومت مثلث افزایش دهند.

10:24قیمت اتریوم  ۲۵ آوریل را با عبور از ۲,۲۵۹ دلار آغاز کرد که نشان‌دهنده انباشت در سطوح پایین است. خریداران حالا سعی می‌کنند قیمت را از ۲,۵۴۵ دلار تا ناحیه مقاومتی ۲,۶۴۵ دلار بالا ببرند.

10:17 تحلیل‌گران جی‌پی مورگان، هفته گذشته پیش‌بینی کرده بودند که نقدینگی در بازار بیت کوین، پس از افزایش فشار فروشی که پیش‌تر شاهدش بودیم، بیشتر خواهد شد.

10:13 قیمت بیت کوین هفته جاری میلادی را با جهشی قدرتمند به بالای ۵۰,۰۰۰ دلار آغاز و در حال حاضر هم در محدوده ۵۴,۶۵۵ دلار معامله می‌شود.

10:04 به گزارش خبرگزاری امریکا ثروت ساتوشی ناکاموتو با قیمت ۵۴٬۰۰۰ دلاری فعلی بیت کوین، تقریباً ۵۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

9:56 به گزارش کوین تلگراف، ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، ۱۰ سال پیش، با ارسال یک پیام خداحافظی جامعه ارزهای دیجیتال را ترک کرد.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *