اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

 اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز دوشنبه ۱۴تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد.

 

 

۱۷:۴۵برخی پیش بینی می کنند که این ارزها برای همیشه نحوه درک و تعامل ما با پول را تغییر می دهد و برخی دیگر در مورد حباب قیمتی خطرناک آنها هشدار می دهند.اما هر پیش‌بینی هم که برای رمزارزها می کنیم، باز هم تصور آینده ای بدون آنها دشوارتر می شود.ایوری جانسون، برنامه ریز مالی و بنیانگذار شرکت مدیریت سرمایه Delanceyرمزارزها، امور مالی سنتی را مختل می کنند زیرا یکی از جذاب ترین خدمات آنها توانایی انتقال کارآمد پرداخت های برون مرزی با کمترین هزینه، تاخیر یا نوسانات ارزی است
فردریک کافمن، نویسنده کتاب “The Money Plot: A History of Currency’s Power to Enchant, Control, and Manipulateلتا قبل از سال ۲۰۷۱، دلار نسبت به طلا و نقره، ارتباط نزدیک تری با رمزارزها خواهد داشت، بنابراین نیازی به تردید درباره طول عمر الگوریتم های رمزگذاری شده به عنوان ذخایر اعتبار و رسانه ی مبادله نیست. همه پول ها به نوعی رمزگذاری شده اند.دن اگان، نایب رئیس امور مالی رفتاری و سرمایه گذاری در شرکت Bettermen رمزارزهایی مانند بیت کوین ثابت کرده اند که برای جابجایی پول و سوداگری مفید هستند و بعید به نظر می رسد که از بین بروند.دراگان بوسکوویچ، بنیانگذار و مدیر آزمایشگاه تحقیقات بلاکچین در دانشگاه ایالتی آریزونامقامات بانک مرکزی مشغول تهیه مقررات مربوط به رمزارزها هستند. آنها متوجه شده‌اند که ارزهای دیجیتال محصول اقتصاد دیجیتال هستند و به همین ترتیب در حال تبدیل شدن به جریان اصلی اقتصاد در ۱۰ سال آینده هستند.

۱۷:۲۰دیسکوی میلیون دوج دیروز راه اندازی شد و تاکنون هزاران نفر از سراسر دنیا به این مهمانی پیوسته اند.یک بازی واقعا امیدوار کننده طرفداران دوج برای دوج کوین و NFT دیروز راه اندازی شد.رادر ناتنی جاستین ترودو ( Justin Trudeau ) همان کیل کمپر ( Kyle Kemper ) یکی از افراد اصلی این بازی است.مهمان ها اکنون ویدئو های خود را منتشر میکنند.مردم از سراسر دنیا از دیروز وقتی که دیسکو میلیون دوج ( Million Doge Disco ) بصورت رسمی شروع بکار کرده ، برای دوج کوین مهمانی میگیرند.
یک بازی موبایل واقعا درآمدزا ،چیزی شبیه به مهمانی رقص و بازی پوکو من گو ( Pokemon Go ) ، مردم را تشویق میکند تا هنگام رقصیدن به همراه انیمه شیبا اینو ( Shiba Inu ) از خود فیلم بگیرند و برای بدست آوردن NFT دوج به اطراف شهر بروند ، و همچنین یک جایزه از استخر یک میلیون دوج کوین به ارزش هرکدام ۲۵۰ هزار دلار.دوج دیسکو ( The Doge Disco ) به همراه مکانیزم اثبات مهمانی ( POP ) آمده است ، چیزی که کاربران را مجبور میکند تا هنگام رقصیدن به همراه دوج هایشان از خود فیلم بگیرند تا بتوانند از اعضای این جامعه ، دوج کوین کسب کنند.

۱۷:۰۰اتریوم بزرگ‌ترین آلتکوین بازار رمز ارزها در حال حاضر منتظر اجرای یک به‌روزرسانی مهم با نام هارد فورک لندن در شبکه اصلی خود است. تاثیر این تغییرات در قیمت این ارز دیجیتال قابل چشم پوشی نیست.ثبات قیمت بیت کوین و انتظارات برای به‌روزرسانی بزرگ پروتکل اتریوم با نام هارد فورک لندن از دلایلی است که سرمایه‌گذاران را ترغیب کرده است.به نظر می‌رسد منقضی شدن ۲۳۰ میلیون از قراردادهای اختیار اتریوم (Option) در روز جمعه احساسات بازار را به نفع روند صعودی تغییر داده است. همچنین با توجه به اینکه بیت کوین سطح حمایت مهمی تشکیل داده است سرمایه‌گذاران در مورد به‌روز رسانی لندن خوشبین هستند.هارد فورک لندن اتریوم که در ۲۴ ژوئن در شبکه آزمایشی راپستن پیاده‌سازی شد زمینه را برای اجرای این به‌روزرسانی در شبکه اصلی مهیا کرده است. هاردفورک London در ماه جولای در شبکه اصلی اتریوم پیاده‌سازی می‌شود.تحلیل‌گران انتظار دارند سرمایه‌گذاران با نزدیک شدن به زمان بروزرسانی لندن دارایی اتریوم خود را افزایش دهند. داده‌های روی زنجیره این موضوع را تایید می‌کند. هفته گذشته تعداد آدرس‌های فعال بلاکچین اتریوم برای اولین بار از تعداد آدرس‌های فعال شبکه بیت کوین سبقت گرفت.

۱۳:۰۰ به‌عقیده مایک مک‌گلان، استراتژیست ارشد بلومبرگ، قیمت بیت کوین علی‌رغم ریزش اخیر به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. مایک مک‌گلان در توییتر خود گفت که دلایل ریزش اخیر بیت کوین همان دلایلی است که از بازار گاوی بیت کوین در مسیر رسیدن به قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار پشتیبانی می‌کند. این استراتژیست در توییت خود دو نمودار را نیز به اشتراک گذاشت. نمودار اول زیرساخت‌های قوی بیت کوین در سال ۲۰۲۱ و نمودار دوم عرضه بیت کوین را نشان می‌دهد که کاهش قابل توجهی داشته است.

۱۲:۴۷هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) قصد دارد با همکاری شرکت ققنوس، بستری برای خرید بلیط هواپیما، بدون نیاز به تعیین مبدا و مقصد را منتشر کند.با استفاده از توکن هماتیک، قابلیت خرید بلیت بدون زمان براساس مسافت هوایی و امکان مبادله این توکن با سایر مسافران نیز وجود دارد.

۱۲:۲۲برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل ادعا می‌کند که تورم توکن‌های XRP برابر با صفر است چرا که تمام توکن‌های آن از قبل ایجاد شده‌اند. او در ادامه می‌گوید با وجود آن که ریپل مالک بخش بزرگی از این توکن‌هاست اما الگوریتم اجماع XRPL مانع ایجاد توکن‌های بیشتر می‌شود. گارلینگهاوس این مساله را نقطه تمایز و برتری توکن‌های ریپل در برابر اتریوم و بیت کوین‌هایی می‌داند که کماکان با روش اثبات کار استخراج می‌شوند.او همچنین در ادعایی مناقشه برانگیز عنوان کرد که به رغم آن که ریپل مالک بخش بسیار بزرگی از توکن‌های XRP است، اما این شرکت توکن‌ها را کنترل نمی‌کند. وی معتقد است که XRP یک فناوری اوپن سورس مانند بیت کوین است و در عوض، از نظر سرعت تراکنش‌ها نیز بسیار کارآمد است.

۱۲:۱۵ جمی دیمون، مدیرعامل بانک جی‌پی مورگان در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که نظر وی در مورد بیت کوین تغییری نکرده و هنمچنان منفی است. او اظهار داشت: «نظر شخصی من برای مردم این است که از بیت کوین دور بمانند. این به آن معنا نیست که مشتریان آن را [بیت کوین] را نمی‌خواهند. این مسئله مانند چگونگی مدیریت یک کسب‌وکار است. اگر دولت بیت کوین را قانونی کند، مردم را از ذخیره آن در بانک منع نمی‌کنم. من به مردم امر نمی‌کنم که چگونه پول خود را خرج کنند.»

۱۲:۰۰ برت هیس، مدیرعامل شرکت متالا رویالتی اند استریمینگ، در اظهارنظر اخیر خود اعلام کرد که عامل اصلی رکود اقتصادی بعدی دنیا بیت کوین خواهد بود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود، ارزش ذاتی بیت کوین را زیر سؤال برد. به‌گفته وی، در رکوهای قبلی شاهد پذیرش گسترده یک محصول سرمایه‌گذاری جدید بودیم و این بار این بیت کوین است که با جلب پذیرش گسترده عموم مردم، آتش رکود اقتصادی تازه‌ای را روشن می‌کند.

۱۱:۴۲ استنلی دراکن‌میلر، میلیاردر آمریکایی می‌گوید در جریان رشد قیمت بیت کوین از ۵۰ دلار تا ۱۷,۰۰۰ دلار، این ارز دیجیتال را خریداری نکرده و از این کار خود «احساس حماقت» می‌کند. دراکن‌میلر سپس ۲۰ میلیون دلار برای خرید بیت کوین ۶۵۰۰ دلاری صرف کرد. این سرمایه‌دار آمریکایی افزود: «همانند یک ابله دیگر آن را نخریدم و بعد متوجه شدم قیمت بیت کوین به ۳۶,۰۰۰ دلار رسیده است.»وی همچنین بیت کوین را ذخیره ارزش نهایی در میان دارایی‌های دیجیتال خواند و گفت پایین کشیدن بیت کوین از این جایگاه «بی‌اندازه دشوار» است.

۱۱:۲۳ کوین ژانگ، نائب رئیس شرکت فاندری، می‌گوید تمامی واحدهای استخراج بیت کوین در استان یونان واقع در جنوب غرب چین تعطیل شده‌اند. به گفته ژانگ، اقدام سخت‌گیرانه دولت در آستانه جشن ۱۰۰ سالگی حزب کمونیست چین شدت بیشتری گرفته است. استان یون‌نان به دلیل وجود منابع برق‌آبی فراوان یکی از قطب‌های اصلی استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور به شمار می‌رفت.

۱۱:۱۰مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، در مصاحبه خود با رسانه بلومبرگ در روز ۳۰ ژوئن (۹ تیر) گفت که اتریوم می‌تواند جایگاه بیت کوین را تصاحب کند. نووگراتز به این موضوع اشاره کرد که اتریوم در مقایسه با برترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، «کاربرد بسیار متفاوتی دارد». در حالی که بیت کوین یک ذخیره ارزش است که «به زیبایی طراحی شده»، رقیب آن (اتریوم) می‌تواند به‌عنوان لایه پایه وب ۳.۰ بکار گرفته شود. با این حال نووگراتز خاطرنشان کرد که اتریوم با رقیب‌های سرسختی مانند سولانا، ترا (Terra) و اکوسیستم‌های دیگر روبه‌رو است.

۱۰:۴۴ سختی شبکه بیت کوین با کاهشی ۲۸ درصدی، بزرگترین اصلاح تاریخ خود را تجربه کرد. پیش‌تر انتظار می‌رفت این کاهش سختی چیزی در حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد باشد. این اصلاح در بلاک شماره ۶۸۹,۴۷۲ رخ داد و بزرگترین اصلاح سختی تاریخ بیت کوین لقب گرفت. در حال حاضر سختی استخراج بیت کوین در محدوده ۱۴ تریلیون قرار دارد. به احتمال زیاد در روزهای آینده شاهد افزایش درآمد ماینرها به‌واسطه این کاهش سختی باشیم.

۱۰:۱۶ طبق آمار ارائه شده از سوی وب‌گاه AssetDash، بیت کوین به‌رغم افت ۴۵ درصدی ارزشش نسبت به اوج بازار، کماکان نهمین دارایی با ارزش جهان محسوب می‌شود.هم اکنون بیت کوین با ارزش بازاری بیش از ۶۴۸ میلیارد دلار در رتبه نهم و بالاتر از شرکت برکشایر هاتاوی، تحت مدیریت دشمن سرسخت بیت کوین، وارن بافت قرار دارد.همچنین سهام ابرشرکت‌هایی نظیر تی‌اس‌ام‌سی، علی‌بابا، بانک جی‌پی مورگان چیس، ویزا، انویدیا در تعقیب بیت کوین هستند. اتریوم نیز در رتبه ۳۵ این رده‌بندی بالاتر از شرکت‌هایی چون کوکاکولا و نتفلیکس قرار گرفته است.در رده‌های اول تا هشتم با ارزش‌ترین دارایی‌های جهان بر اساس ارزش بازار نیز به ترتیب سهام اپل، مایکروسافت، آرامکو عربستان سعودی، آمازون، آلفابت (شرکت مادر گوگل)، فیس بوک، تنسنت و تسلا قرار دارند. در این میان شش شرکت نخست ارزش بازاری بیش از ۱ تریلیون دلار دارند و ارزش بازار اپل و مایکروسافت نیز بیش از ۲ تریلیون دلار است.گفتنی است که کل ارزش بازار بیت کوین معادل ۶ درصد از ارزش بازار ۱۰ تریلیون دلاری طلا است.

۱۰:۰۱به گزارش cointelegraph:آمریکا در رده اول کشورهایی قرار دارد که برای استفاده از ارزهای دیجیتال آماده هستند.این کشور بیشترین تعداد خودپردازهای بیت کوین را دارد و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.به گزارش کوین دسک، کریپتو هِد (Crypto Head) که یک پلتفرم آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال است اخیراً تحقیقی را انجام داده که طبق نتایج آن، آمریکا «آماده‌ترین کشور دنیای برای استفاده از ارزهای دیجیتال» است.این پلتفرم معیارهایی را برای تحقیق خود در نظر گرفته و بر اساس آنها، فهرستی از ۲۰۰ کشور را که برای استفاده از ارزهای دیجیتال آماده هستند منتشر کرده است. تعداد خودپردازهای بیت کوین و میزان در دسترس‌بودن آنها، قانونی‌بودن ارزهای دیجیتال و امکان به‌کارگیری آنها از سوی بانک‌ها و میزان جست‌وجوی شهروندان کشورها درمورد مفاهیم مرتبط با ارزهای دیجیتال، بخشی از این معیارها هستند.کریپتو هِد بر طبق همین معیارها، کشورهای مختلف جهان را امتیازدهی کرده و به آنها نمره داده است. آمریکا با نمره ۷.۱۳ از ۱۰ در صدر قرار گرفته و پس از آن، دو کشور قبرس و سنگاپور با نمره‌های زیر ۶.۵ به‌ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.کشور آمریکا با داشتن ۱۷۴۳۶ خود پرداز در جایگاه اول این دسته بندی قرار دارد.همچنین امریکا به ازای هر ۱۹۰۲۳ نفر یک خودپرداز دارد.که در این قسمت هم رتبه اول را به خود اختصاص داده است.در قسمت جست و جوی انلاین ارز دیجیتال کشور قبرس با داشتن ۳۴۰۰۰ جست و جو به ازای هر ۱۰۰.۰۰۰ نفر جایگاه اول را دارد.

۰۹:۳۰ مایکل سایلور ، مدیرعامل MicroStrategy ، در مصاحبه ای در ۳ ژوئیه ، خرید Dogecoin و بازی رولت روسی در لاس وگاس را به هم تشبیه کرد.ما نمیتوانیم افراد بالغ را منع کنیم . آنها می توانند در نتایج ورزشی قمار کنند یا در وگاس قمار کنند ، یا در یک میم (دوج کوین) سرمایه گذاری کنند… تا زمانی که قمار خودشان باشد و خانواده خود را فقیر نکنند.سیلور ادعا می کند کسانی که در شرکت های آینده دار یا ارزهای اصلی و اینده دار پول می گذارند در واقع سرمایه گذاری می کنند.رئیس MicroStrategy همچنین می گوید که تنظیم مقررات و قوانین به طور حتم یک “پیش آمد و اتفاق” برای کل بازار ارزهای رمزپایه است.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *