اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

 

۱۳:۰۰ کوین ژانگ، نائب رئیس شرکت فاندری، می‌گوید تمامی واحدهای استخراج بیت کوین در استان یونان واقع در جنوب غرب چین تعطیل شده‌اند. به گفته ژانگ، اقدام سخت‌گیرانه دولت در آستانه جشن ۱۰۰ سالگی حزب کمونیست چین شدت بیشتری گرفته است. استان یون‌نان به دلیل وجود منابع برق‌آبی فراوان یکی از قطب‌های اصلی استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور به شمار می‌رفت.

۱۲:۴۶یک کاربر یوتیوب به نام رید ویلیامسون، به افتخار سالگرد تولد ایلان ماسک در ۵۰ سالگی، یک توکن دوج کوین را به اتمسفر فرستاد. او با استفاده از یک بالون پرشده با گاز هلیوم این کار را نجام داد. این بالون عملا وارد فصا نشد، بلکه در اتمسفر زمین باقی ماند. پرواز این توکن دوج کوین از آستین تگزاش شروع شد و پس از طی بیش از ۳۰ مایل مسافت، سرانجام در یک زمین فرود آمد.

۱۲:۲۰کوین‌مارکت‌کپ در وبسایت خود قابلیت تبادل توکن از طریق صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ را عرضه کرده و از پشتیبانی از صرافی‌های غیرمتمرکز و شبکه‌های بیشتری در آینده خبر داده است.کوین‌مارکت‌کپ یکی از شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده اطلاعات رمز ارزها است و در ماه آوریل ۲۰۲۰ توسط بایننس خریداری شده است.صفحات توکن‌های بر بستر اتریوم در این وبسایت اکنون شامل قابلیت تبادل توکن (Token Swap) هستند. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول خود را به وبسایت متصل کنند و به تبادل توکن‌های ERC-20 پردازند. این پلتفرم از کیف پول‌های متامسک، کوین‌بیس، فورت‌متیک (Fortmatic)، پورتیس (Portis) و والت کانکت (WalletConnect) پشتیبانی می‌کند.
کوین مارکت کپ اذعان داشته است که در آینده ممکن است از سایر شبکه‌ها و صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده کند. در بیانیه ۲۹ ژوئن کوین مارکت کپ خاطر نشان شده است که در حال حاضر فقط از اتریوم پشتیبانی می‌شود و نسخه اول و دوم یونی‌سواپ نیز تنها صرافی‌های غیرمتمرکزی هستند که می‌توان با استفاده از آنها به تبادل توکن پرداخت.کاربرانی که از تبادل توکن Coinmarketcap استفاده می‌کنند باید هم‌چنان کارمزد تراکنش یونی‌سواپ را پرداخت کنند. این موضوع، نکته بسیار مثبتی برای این صرافی غیر متمرکز است. نسخه سوم یونی‌سواپ در هفته گذشته به طور میانگین روزانه ۱.۷ میلیون دلار کارمزد کسب کرده است. این رقم برای نسخه دوم یونی‌سواپ برابر با ۱.۲ میلیون دلار بود. بنابراین کارمزد یونی‌سواپ از مجموع کارمزد شبکه‌های بیت کوین و بایننس اسمارت چین بیشتر بوده است.

۱۲:۰۱تعداد تراکنش‌های شبکه بیت کوین سقوط قابل توجهی داشته است. تعداد تراکنش‌ها به سطح جولای ۲۰۱۸ رسیده است. بر اساس داده‌های منتشر شده در ۷ روز گذشته به طور میانگین تنها ۲۰۰،۰۰۰ تراکنش در روز انجام شده است.همچنین تعداد آدرس‌های فعال روی این شبکه کاهش یافته است و به سطح مشابه در آوریل ۲۰۲۰ رسیده است. تعداد آدرس‌های فعال از ۱.۲۳ میلیون به ۷۶۵،۰۰۰ آدرس کاهش یافته است. علاوه بر آن در روز تعداد بسیار کمتری آدرس جدید ایجاد می‌شود.از سوی دیگر کارمزد تراکنش‌های بیت کوین نیز پایین آمده است که این امر باعث می‌شود استفاده از این شبکه ارزان‌تر باشد. کارمزد تراکنش‌های این شبکه از ۵۴ دلار در ماه آوریل به ۷ دلار رسیده است.ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین تنها شاخصی است که از این روند پیروی نکرده است. در ابتدای سال ۱۰۰۰ BTC قفل شده در این شبکه وجود داشت که در حال حاضر این تعداد به ۱۶۴۰ BTC رسیده است.

۱۱:۵۱مقاله GiantForbes می گوید که به لطف همکاری بین گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) و غول پرداخت های شرکت NCR۶۵۰ بانک و اتحادیه های اعتباری ایالات متحده قادر خواهند بود به میلیون ها مشتری خود پیشنهاد خرید بیت کوین دهند و در کیف پول های نگهداری NYDIG نگه دارند. بانک های آمریکایی در شرف ارائه ارز دیجیتال به مشتریان خود هستندمرکز NCR مستقر در آتلانتا و گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک قصد دارند ۲۴ میلیون مشتری از ۶۵۰ بانک آمریکایی را با کریپتو مرتبط کنند. آنها مسئولیت نگهداری دارایی ارز هارا برای مشتریان بر عهده نخواهند گرفت اما این کار را با کمک خدمات نگهداری NYDIG انجام خواهند داد. بانک های آمریکایی مشتاق رقابت با مبادلات رمزنگاری هستندداگلاس براون ، رئیس بانکداری دیجیتال NCR به فوربس گفت که این شرکت معتقد به آینده مثبت ارزهای رمزپایه و مزایایی است که می تواند به بازار بدهد.یان ژائو ، که سال گذشته مدیر NYDIG شد ، اظهار داشت که بسیاری از مشتریان در حال جابجایی بودجه از بانک ها به صرافی هایی مانند Coinbase هستند ، بنابراین اکنون این بانک ها مشتاقند جلوی این کار را بگیرند و به تجارت ارز های دیجیتال بپیوندند

۱۱:۲۳فضای ارزهای دیجیتال شاهد سقوط یک پروژه دیفای دیگر است که میلیون ها درصد بازده را نوید می داد.ویل‌فارم (Whale Farm) ، یک پروژه دیفای با یک تیم کاملا ناشناس است که از چند روز پیش با استقبال بالایی مواجه شد و با سرعت زیادی رشد نمود. اکنون بیش از ۲ میلیون دلار از دارایی سرمایه گذاران را به سرقت برده است. تا حدودی انتظار می رفت که ارزش آن در عرض چند دقیقه تقریباً ۱۰۰٪ سقوط کند.ویل فارم در اوایل این ماه راه اندازی شد ، و پیشنهادهای زیادی را برای سرمایه گذاران از جمله BNB ، BUSD ، USDT ، BTC ، ETH ، ADA ، DOT و LINK ارائه داد تا بتوانند بیش از ۷،۲۱۷،۸۴۸٪ سود سالیانه بدست آورند.اگرچه این درصد برای خیلی از افراد خوب به نظر می رسد ، در واقع پروژه رشد زیادی داشته و ارزش سکه بومی آن – WhaleFarm Token – از نظر ارزش افزوده است.هرچند که بعضی اوقات در فضای DeFi اتفاق می افتد ، به خصوص وقتی بازده وعده داده شده از تناسب خارج شود ، کلاهبرداری به نظر می رسد.همانطور که مفسر محبوب رمزنگاری – Mr.Whale – اشاره کرد ، علائم هشدار دهنده ای وجود داشت جدا از ۷،۲۱۷،۸۴۸٪ وعده سود سالیانه، تیم کاملا ناشناس بود. مبلغ سرقت شده حدود ۲٫۳ میلیون دلار است. توکن WhaleFarm در عرض چند دقیقه تقریبا ۱۰۰٪ سقوط کرد و در حال حاضر نیز زیر ۰٫۲۰ دلار معامله می شود.

۱۱:۱۶در خبری دیگر از مجلس سنا: سینتیا لومیس، سناتور امریکایی، قصد دارد ارزهای دیجیتال را به بخشی طبیعی از تخصیص دارایی‌های متنوع در برنامه‌های بازنشستگی شهروندان ایالات متحده تبدیل کند. سناتور لومیس هدف از این اقدام را محافظت از بازنشستگان در برابر تورم اعلام کرد. او در سخنرانی خود در اجلاس مشاور مالی CNBC، ضمن تأکید بر اهمیت تخصیص دارایی‌های متنوع، درباره خطرات تورمی ناشی از هزینه‌های دولتی و چاپ پول هشدار داد «کنگره تریلیون‌ها دلار هزینه ‌می‌کند و اقتصاد ما و اقتصاد جهانی را با دلار غرق کرده است؛ هیچ راهی وجود ندارد که بتوانیم جلوی کاهش ارزش دلار را بگیریم.»

۱۱:۰۰نماینده مجلس نمایندگان بیل فاستر خواستار قانونی شد که به دادگاه یا به شخص ثالثی اجازه دهد تا نقل و انتقالات کریپتویی که مربوط به فعالیت‌های غیر‌قانونی بوده را معکوس کند.این امر بسیاری را در صفحات مختلف اینترنتی را برانگیخت. حضور شخص ثالث یا دادگاه در دنیای کریپتو بسیاری را نگران می‌کند زیرا که می‌تواند باعث از بین رفتن آزادی‌های این فضا شود.این‌نماینده ۶۵ ساله که خود یک فیزیکدان است می‌گوید بسیاری از افرادی که دارایی‌های خود را در ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیاز به یک نهادی دارند که از این فضا مراقبت کند.وی افزود: یکی از ماموران مرزبانی به‌ من گفته که اکثر پرداخت‌ها برای قاچاق انسان با بیت‌کوین صورت می‌گیرد چون به صورت قانونی قابل ردگیری نیست.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *