اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز چهار شنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

۱۸:۰۰یو اس بانک ، بانک بزرگ آمریکایی قدم بزرگی در دنیای بیت کوین و خدمات تصدی ارز دیجیتال برداشته است. این بانک علاوه بر سرمایه‌گذاری اخیرش در شرکت زیرساختی ارز دیجیتال Securrency، روز سه‌شنبه اعلام کرد یک محصول جدید رمزارز با همکاری یک شرکت دیگر ارائه می‌دهد.همچنین یواس بانک اعلام کرد در صورت تایید شدن صندوق قابل معامله (ETF) گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک NYDIG، با توجه به خدمات این بانک در خصوص صندوق‌های خصوصی به گروه NYDIG، به عنوان مدیر این صندوق نیز فعالیت خواهند کرد.

۱۷:۴۲مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تریدر و تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند کاردانو (ADA)، لایت کوین (LTC) و زیلیکا (ZIL) آماده هستند تا مرحله بعدی چرخه گاوی خود را آغاز کنند.این تحلیلگر محبوب در یک ویدیوی جدید به ۷۶۷۰۰ دنبال کننده کانال یوتیوب خود گفته است وقت آن رسیده است که کاردانو مرحله تحکیم خود در برابر بیت کوین (ADA/BTC) را پایان دهد.این تریدر با نگاهی به نمودار بلند مدت، افزوده است که چرخه صعودی جفت ارز ADA/BTC هنوز در اوایل راه خود قرار دارد زیرا معتقد است این جفت ارز از پتانسیل صعودی زیادی برخوردار است.وی در مورد جفت ارز ADA/USD می گوید که شکست مقاومت فوری این جفت ارز، کاردانو را تا سقف ۲٫۴۰ دلار سوق خواهد داد.

۱۷:۱۶رشد چشمگیر بیت کوین در مقابل بسیاری از منتقدان قبلی این ارز به پیروزی رسیده است. اما زمانیکه پای وارن بافت، مدیر عامل شرکت برکشایر هثاوی (Berkshire Hathaway) و دست راست او چارلی مانگر به میان می‌آید، قضیه متفاوت می‌شود.
مانگر در مراسمی که در ۱ می (۱۱ اردیبهشت) با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد اذعان داشت که از موفقیت بیت کوین متنفر است. او در ادامه گفت:البته که از موفقیت بیت کوین متنفر هستم. باید اقرار کنم که به نظر من تمام این توسعه تهوع آور است و با منافع بشر در تضاد است. و انتقادات را به دیگران خواهم سپرد.

۱۶:۴۶گزارش جدید نشان می دهد که بیت کوین در حال خروج از ETF های رمزنگاری شده است. طبق این گزارش دلیل این امر این است که علاقه سرمایه گذاران بزرگ به بیت کوین در حال کاهش است .طبق یافته های جدید شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین ،گلسنود ، تقاضای نهادی برای ارز دیجیتال که تا حدی عامل رشد خارق العاده بیت کوین بود در حال کاهش است.امروز این شرکت در گزارشی گفت که سرمایه گذاران نهادی علاقه خود به بیت کوین را از دست داده اند. در این گزارش اشاره شده است که می توان با مشاهده Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) اثبات این موضوع را یافت.

۱۶:۲۰بر اساس اعلامیه مطبوعاتی ۲۹ ژوئن ، بسترهای نرم افزاری رزرواسیون سفر با پشتیبانی SoftBank ارز Dogecoin را بعنوان گزینه پرداخت اضافه می کنند. اضافه شدن دوج همزمان با ورود شرکت به بازار ایالات متحده بود.مدیر عامل GetYourGuide اقای Johannes Reck به دوج کوینرها توصیه می کند :چرا وقتی می توانیم با تجربه بهترین های دنیای واقعی در ساخت خاطرات سرمایه گذاری کنیم ، وقت خود را با نگرانی درباره نوسانات ساعتی در Doge تلف کنیم؟شرکت فعالیت های مسافرتی با حمایت SoftBank بیش از ۴۰،۰۰۰ محصول در سراسر جهان ارائه می دهد.

۱۶:۰۰کوین‌بیس بزرگترین صرافی فعال در ایالات متحده قصد دارد که با ایجاد پلتفرمی برای اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (DApp)، حضور جهانی خود را افزایش دهد.مدیر‌عامل این شرکت در بلاگی گفت :اپل تمامی اپ‌های آیفون را نساخت. اپل برنامه‌ساز‌هارا تشویق کرد و برای دسترسی کاربران فضایی را ایجاد کرد. ما نیز با کریپتو باشد چنین کنیم.در راستای افزایش حضو جهانی خود کوین‌بیس همچنین برای سپرده‌های USDC سود ۴ درصدی می‌دهد. این‌ مقدار بسیار جذاب‌تر از سود‌های زیر ۱ درصد بانک‌های آمریکایی است. اما کوین‌بیس خاطر نشان شد که این سپرده‌های کریپتویی همانند سپرده‌های بانکی توسط ارگا‌ن‌های دولتی (FDIC و SIPC) بیمه نخواهد شد.با این حال که سود خوبی وجود دارد، ریسک سپرده‌های کریپتو هم‌ کم‌ نیست. این صرافی حاطر نشان شد که سپرده‌ شما می‌تواند به شخصی واگذار شود که نتواند آن را باز‌پرداخت کند و این باعث کاهش و حتی از بین‌رفتن دارایی شما می‌شود.

۱۳:۰۰استنلی دراکن‌میلر، میلیاردر آمریکایی می‌گوید در جریان رشد قیمت بیت کوین از ۵۰ دلار تا ۱۷,۰۰۰ دلار، این ارز دیجیتال را خریداری نکرده و از این کار خود «احساس حماقت» می‌کند. دراکن‌میلر سپس ۲۰ میلیون دلار برای خرید بیت کوین ۶۵۰۰ دلاری صرف کرد. این سرمایه‌دار آمریکایی افزود: «همانند یک ابله دیگر آن را نخریدم و بعد متوجه شدم قیمت بیت کوین به ۳۶,۰۰۰ دلار رسیده است.»وی همچنین بیت کوین را ذخیره ارزش نهایی در میان دارایی‌های دیجیتال خواند و گفت پایین کشیدن بیت کوین از این جایگاه «بی‌اندازه دشوار» است.

۱۲:۴۸ آنتونی دی لاریو، کارآفرین کانادایی و از هم‌بنیان گذاران شبکه اتریوم در مصاحبه‌ای عنوان داشت که بخش عظیمی از سرمایه‌گذاری خود را به پروژه‌های کاردانو و پولکادات اختصاص داده است.وی اذعان داشت بنیان‌گذاران این شبکه‌ها یعنی چارلز هاسکینسون و گوین وود را به خوبی می‌شناسد و آنها را افرادی هدفمند و باهوش می‌داند که به خوبی پروژه‌ها را رو به جلو هدایت کرده‌اند.

۱۲:۱۲ نیکولاس پانگیرتزوغلو، استراتژیست بازارهای جهانی بانک جی‌پی مورگان می‌گوید یکی از شاخص‌های مهمی که برای فهمیدن پایان روند نزولی بازار می‌توان از آن استفاده کرد، میزان تسلط بیت کوین بر بازار است. وی در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی عنوان کرد که سهم بیت کوین ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در آوریل به شکلی ناگهانی و در کمتر از یک ماه از ۶۱ درصد به ۴۰ درصد کاهش یافت.پانگیرتزوغلو تسلط آلت کوین‌ها بر ارزش بازار کل را به معنای ادامه روند نزولی بازار می‌داند و معتقد است که برای پایان فاز خرسی کنونی بازار، بیت کوین باید حداقل سهمی ۵۰ درصدی از ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال را دوباره به دست آورد.

۱۱:۵۲گری اسکیل اعلام کرد که از روز دوشنبه ، ۲۸ ژوئن ، دارایی های ارز دیجیتال آن ۱٫۱ میلیارد دلار اضافه کرده است.این رشد در آخر هفته هنگام روز دوشنبه با افزایش قیمت بیت کوین به ۳۴ هزار دلار اتفاق افتاده است. روز دوشنبه ، تیم Grayscale در توییت خود نوشت که در آخر هفته ارزش دارایی های ارز دیجیتال آنها ۱٫۱ میلیارد دلار افزایش یافته و اکنون ۳۰٫۱ میلیارد دلار است. در زمان نوشتن مقاله ، Grayscale در مجموع ۶۵۱،۴۲۰ بیت کوین ، ۳٫۱۵ میلیون ETH و میلیون ها یا صد هزار آلت کوین دارد. با این وجود سرمایه گذاران در حال فروش سهام خود در گری اسکیل هستند. طبق داده های ارائه شده توسط وب سایت تجزیه و تحلیل Bybt ، میزان خروج GBTC از امروز ۱۰۷ است.

۱۱:۱۵به گزارش cryptopotato : اگرچه معیار تحلیلی Puell Multiple فقط برای ۵مین بار سیگنال خرید برای BTC را نشان داده است ، اما سازنده آن در واقع هشدار داده است که داستان فراتر از این موارد استبه گفته تحلیلگران ، معیار مشهور Puell Multiple فقط برای پنجمین بار سیگنال خرید را نشان می دهد.معیار Puell Multiple که توسط استراتژیست معروف دیوید پول ساخته شده است ، اگر بالاتر از هشت باشد ، سیگنال فروش محسوب می شود ، در حالی که اگر زیر ۰٫۵ باشد ، می تواند به عنوان سیگنال خرید استفاده شود.این اندیکاتور برای پنجمین بار در تاریخ خود ، زیر ۰٫۵ قرار گرفته است. در چهار مورد قبل قیمت BTC به سمت بالا حرکت کرد.اخرین بار این معیار در ژوئن ۲۰۲۰ بود مدتی بعد بیت کوین رشد خودش را شروع کرد. در نتیجه ، جای تعجب نیست که بسیاری از تحلیلگران ارزهای رمزنگاری شده سطح PM را برجسته کرده اند و می گویند این سیگنال خریدی بزرگ استاگرچه این اتفاق برای گاوها بسیار امیدوارکننده است ، اما داستان Puell Multiple می تواند موارد دیگری را دربرگیرد. سازنده این اندیکاتور ، دیوید پوئل ، اذعان کرد که سیگنالهای خرید “خوب به نظر می رسند” اما هشدار داد که این معیار مطابق با نرخ هش حرکت می کند.به همین ترتیب ، انتظار می رود این اندیکاتور تا حدودی کاهش یابد ، زیرا در کمتر از دو ماه پس از سرکوب ماینر های BTC در چین ، میزان هش بیش از ۶۰ درصد سقوط کرده است. علاوه بر این ، بیت کوین در هر چهار مورد قبلی در واقع ابتدا افت کرده و زمان بیشتری را در زیر سطح ۰٫۵ صرف کرده است ، که نشان می دهد ممکن است زمان بیشتری برای واکنش قیمت به این اندیکاتور نیاز باشد.

۱۰:۳۰به گزارش cointelegraph : بیت‌کوین امروز توانست مقاومت ۳۵ هزار دلار را بشکند. با رشدی ۴.۵ درصدی بسیاری از تریدرها به بازار امید‌وار شده‌اند.کریپتو اد (Crypto Ed) می‌گوید: خرس‌های فعلی بیت‌کوین همان‌هایی هستند که در سپتامبر ۲۰۲۰ حرف از سقوط قیمت به زیر ۱۰ هزار دلار می‌کردند.آنالیست دیگری (Rekt Capital) خاطر نشان کرد که این‌ هفتمین هفته‌ای است که بیت‌کوین توانسته حمایت ۳۴۵۰۰ را حفظ کند.دفاتر اوردر‌های بایننس نشان می‌دهد که حمایت خوبی در ۳۰ هزار دلار وجود دارد و فروشندگان در ۳۷ هزار و ۴۰ هزار دلار به دنبال فروش هستند.آلت‌کوین‌ها هم سعود داشته‌اند. اتریوم رشدی نزدیک به ۹ درصد را تجربه کرده و در حدود ۲۲۰۰ دلار در حرکت است.اسکات ملکر (Scott Melker) به فالور‌های خود در تویتر گفت کع شرایط برای آلت‌‌کوین‌ها خوب است: قیمت بیت‌کوین رو به رشد، دامیننس بیت‌کوین رو به کاهش. بهترین سناریو برای آلت‌ها.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *