اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

۱۸:۳۰ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، با حضور در پادکست یوتیوبی لکس فریدمن (Lex Friedman) در خصوص موضوعات مختلفی از جمله کاردانو صحبت کرد و ضمن تمجید از چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار این ارز دیجیتال، گفت: «فکر می‌کنم هر دوی ما بسیار رشد کرده‌ایم».او همچنین گفته است که کاردانو ایده‌های جالبی دارد. ویتالیک بوترین در ماه مه سال ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹) هم در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که از او پرسیده بود چرا از کاردانو تمجید نمی‌کنی؟ در پاسخی کنایه‌آمیز نوشته بود: «من بدین‌وسیله از کاردانو تمجید می‌کنم.»گفتنی است چارلز هاسکینسون از بنیان‌گذاران اتریوم است که به دلیل بروز اختلافات با دیگر بنیان‌گذاران از این پروژه جدا شد و کاردانو را به‌عنوان رقیب اتریوم راه‌اندازی کرد.

۱۸:۱۵وارن دیویدسون، نماینده کنگره آمریکا عقیده دارد که سیاست‌های پولی بانک مرکزی آمریکا در قبال دلار به مدل عرضه دوج‌ کوین شبیه است.وی در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ میامی عنوان کرد: «بانک مرکزی آمریکا درحال تبدیل دلار آمریکا به دوج کوین است.»وی درواقع به ایجاد ۱۰,۰۰۰ دوج کوین جدید در هر دقیقه اشاره داشت و آن را به چاپ پول توسط بانک مرکزی آمریکا تشبیه کرد.دیویدسون همچنین افزود: «کمیابی ویژگی خوبی است که دوج کوین آن را ندارد. [دلار] آمریکا هم همینطور.»

۱۸:۰۰شرکت اسکوئر از شرکت‌های پرداخت موبایلی با پشتیبانی از رمزارزها، در صدد سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری در تاسیسات استخراج بیت کوین با استفاده از انرژی خورشیدی برای شرکت Blockstream Mining است.کریس کوک (Chris Cook) مدیر ارشد اطلاعات بلاک‌استریم، روز شنبه همکاری این شرکت با اسکوئر را اعلام کرد. وی برنامه‌های این شرکت در جهت ایجاد تأسیسات استخراج متن باز در یکی از پروژه‌های بلاک‌استریم را عنوان کرد و گفت:ما با همکاری یکدیگر و به اشتراک‌گذاری اقتصاد و دانشی که از ایجاد تأسیسات استخراج بیت کوین با استفاده از انرژی تجدیدپذیر کسب کرده‌ایم، در صدد ارائه شفافیت عمومی هستیم. وی افزود:در آخر، امیدواریم که نشان دهیم استخراج بیت کوین به همراه انرژی تجدیدپذیر چگونه می‌تواند به انتقال انرژی پاک کمک کندمایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی ماه گذشته جلسه‌ای بین ایلان ماسک و جامعه استخراج بیت کوین برگزار کرد. نتیجه این جلسه، تشکیل شورای استخراج بیت کوین بود و طی آن، ماینرهای بیت کوین، ایجاد و تسریع برنامه‌های پایدارتری را وعده دادند.

۱۷:۵۴به گزارش Bitcoin.com , Decrypt : دو تحلیل مختلف درباره قیمت بیت‌کوین: یکی می‌گوید ۱۰ هزار دلار دیگری ۲۸۸ هزار دلار.وب‌سایت یو‌ اس بوکیز داتکام در اقدامی جدید اعلام کرد بهای بیت کوین به احتمال ۵۸ درصد به ۱۰,۰۰۰ دلار در سال جاری میلادی خواهد رسید. این وب‌سایت دو ماه پیش مدعی شده بود احتمال سقوط بیت کوین به این ناحیه ۲۰ درصد است.بهای بیت کوین آخرین بار در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) در محدوده ۱۰,۴۱۶ دلار قرار داشت.این در حالی است که پلن‌بی (PlanB) خالق مدل انباشت به جریان بیت کوین (Stock to flow) ، بار دیگر اطمینان خود را از رسیدن بهای بیت کوین به ۲۸۸,۰۰۰ دلار اعلام کرد و افزود این این ارز دیجیتال در مسیر رسیدن به این ناحیه قیمتی قرار دارد او در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر که گفته بود بر چه اساسی این قیمت را پیش‌بینی می‌کند، به شتاب حرکتی بیت کوین بعد از هاوینگ اشاره کرد و گفت شرایط بسیار شبیه سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ است.در همین حال، مایک مک‌گلون، تحلیل‌گر برجسته بلومبرگ، هم با اشاره به کاهش عرضه بیت کوین و هاوینگ آن، پیش‌بینی کرد قیمت این ارز افزایش یابد.

۱۷:۴۰به گزارش cointelegraph :در  تاریخ (۴ تیر) ارز دیجیتال ETH با بزرگ‌ترین حجم از قراردادهای تسویه نشده در سال ۲۰۲۱ روبرو می‌شود.این رقم ۳۰٪ از انقضای ۲۶ مارس بیشتر است که پس از آن قیمت رمزارز اتر در مدت ۵ روز، حدود ۱۷٪ کاهش یافت و به ۱,۵۵۰ دلار رسید. اگرچه که پس از آن اتریوم با ۵۶٪ رشد در مدت سه هفته به قیمت ۲,۵۰۰ دلار رسید.قراردادهای (options) به دو دسته call و Put تقسیم می‌شوند. Call یا قراردادهای اختیار خرید، کاربر امکان خرید اتریوم با یک قیمت از پیش تعیین شده در تاریخ انقضا را فراهم می‌کند. معمولا از این قراردادها در شرایط خنثی آربیتراژ و یا استراتژی‌های گاوی استفاده می‌شوند.قراردادهای Put یا اختیار فروش به منظور پوشش ریسک در برابر تغییرات قیمتی منفی استفاده می‌شود.حجم قراردادهای Call Options اتریوم در ۲۲۰۰ دلار و قیمت‌های اعمال بالاتر، بسیار بیشتر است. یعنی اگر در ۴ تیر، قیمت اتریوم پایین‌تر از این سطح قرار داشته باشد، ۷۳٪ از قراردادهای خنثی و گاوی مطرح شده بی‌ارزش خواهند شد. ۹۵۰۰۰ قرارداد آپشن تسویه نشده باقیمانده، حدودا ۲۲۸ میلیون دلار ارزش خواهند داشت.از طرف دیگر، قراردادهای فروش پوششی مطرح در قیمت‌هایی نزدیک به ۲۱۰۰ دلار شروع می‌شوند. در نتیجه اگر قیمت ارز دیجیتال ETH بالاتر از این سطح قرار بگیرد، ۷۴٪ از قراردادهای خنثی و خرسی مطرح شده بی‌ ارزش خواهند شد.

۱۷:۳۰بنیان گذار اتریوم اعلام کرد در کاردانو و پولکادات سرمایه‌گذاری کرده است، زیرا این پروژه‌ها توسط افرادی هدفمند مدیریت می‌شوند.آنتونی دی لاریو، کارآفرین کانادایی و از هم‌بنیان گذاران شبکه اتریوم به آینده شبکه‌های کاردانو و پولکادات بسیار خوشبین است.دی لاریو که مدیر عامل و موسس استارت آپی در کانادا و کیف پول Jaxx است، در مصاحبه با آنتونی پامپلیانو گفت که سبد سرمایه‌گذاری او متنوع است و روی شبکه‌های کاردانو و پولکادات نیز سرمایه‌گذاری کرده است.
او در این مصاحبه گفت:الان به سادگی قبلی برگشته‌ام. در چند پروژه متنوع سرمایه‌گذاری کرده‌ام، اما بخش عظیمی از سرمایه من در پروژه‌های برتر است. من طرفدارابزرگ پولکادات هستم. من طرفدار بزرگ کاردانو هستم.دی لاریو در ادامه توضیح داد که چرا به آینده این دو پروژه خوش‌بین است. او در سال ۲۰۱۲ در کنفرانس بیت کوین با ویتالیک بوترین ملاقات کرد و به اعضای تیم توسعه اتریوم پیوست. او با اعضای تیم مانند ویتالیک بوترین، چارلز هاسکینسون بنیان گذار شبکه کاردانو و گوین وود مدیر عامل کنونی شبکه پولکادات روابطی محکم بنا نهاد.وی اذعان داشت زمانیکه با این افراد کار می‌کرده است، به هدفمند بودن آنها پی برده و معتقد بوده است که این افراد پروژه‌ها را رو به جلو هدایت می‌کنند. وی در اینباره گفت:من طرفدار پرو پاقرص چارلز هستم. او برای انجام هر کار به ویژه از لحاظ آکادمیک و پیشبرد پروژه، روش‌های متنوعی در پیش می‌گیرد. من طرفدار واقعی گوین وود هستم…. آنها را از زمانیکه با هم روی اتریوم کار می‌کردیم می‌شناسم، اهداف آنها را می‌شناسم و رقابت و هوش آنها را می‌شناسم. در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت پروژه‌هایشان بودم و می‌دانستم که یک روزی به اینجایی که الان هستند خواهند رسید.

۱۷:۰۰ پلن‌بی، خالق مدل انباشت به جریان بیت کوین، بار دیگر اطمینان خود را از رسیدن بهای بیت کوین به ۲۸۸,۰۰۰ دلار اعلام کرد و افزود این این ارز دیجیتال در مسیر رسیدن به این ناحیه قیمتی قرار دارد. او در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر که گفته بود بر چه اساسی این قیمت را پیش‌بینی می‌کند، به شتاب حرکتی بیت کوین بعد از هاوینگ اشاره کرد و گفت شرایط بسیار شبیه سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ است. در همین حال، مایک مک‌گلون، تحلیل‌گر برجسته بلومبرگ، هم با اشاره به کاهش عرضه بیت کوین و هاوینگ آن، پیش‌بینی کرد قیمت این ارز افزایش یابد.

۱۳:۰۰ مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کالایی در بلومبرگ، در صفحه توییتر خود عنوان کرده است که بیت کوین دیگر یک ارز دیجیتال سوداگرانه نیست و به یک دارایی برای ذخیره ارزش تبدیل شده است. وی همچنین دو نمودار را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهند ارز دیجیتال شماره یک بازار، درصورت پیروی از روند رشد اتریوم، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

۱۲:۴۶جک دورسی، مدیرعامل و بنیان‌گذار توییتر، به‌صورت تلویحی گفت این شبکه اجتماعی ممکن است با سیستم پرداخت لایه دوم شبکه لایتنینگ بیت کوین ادغام شود.

۱۲:۳۱پلیس مالزی در ایالت پنانگ ۴۴۱ دستگاه استخراج غیرقانونی بیت کوین را توقیف کرد.پلیس در این رابطه ۴ مظنون را بازداشت کرده و می‌گوید که این دستگاه‌های ماینینگ در حال استفاده از برق دزدی و غیرقانونی بوده‌اند.این ماینرها در ۲ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ هزار دلار زیان به شبکه برق منطقه زده‌اند.این عملیات با تلاش مشترک پلیس محلی و چند نهاد اجرای قانون انجام شده است و پلیس گفته است اکنون به دنبال مغز متفکر این باند است.

۱۲:۱۵با توجه به داده‌ها وبسایت Taproot.watch ، ممکن است به‌روزرسانی تپ روت بیت کوین تا چندین روز آینده تایید شود. آمار این سایت نشان می‌دهد که سیگنال مثبت ماینرها در دو هفته گذشته برای اجرای این سافت فورک بسیار بالا است.اگر وضعیت سیگنال حمایت ماینرها از آزمایش سریع این سافت فورک قطعی شود، این به‌روزرسانی در نوامبر امسال اجرا خواهد شد.تپ روت، انعطاف پذیری قراردادهای هوشمند بیت کوین را افزایش می‌دهد؛ از طرفی دیگر با امکان پیاده سازی قراردادهای هوشمند پیچیده به عنوان یک تراکنش معمولی در شبکه بیتکوین، حریم خصوصی را نیز افزایش می‌دهد.تعداد سیگنال‌های لازم برای قطعی شدن سافت فورک تپ روت در زمان نگارش این خبر، ۲۲ بلاک است. با توجه به اینکه ۱۹۴ بلاک تا پایان این دوره باقی است (حدود ۳۲ ساعت)، احتمال تایید به‌روزرسانی بسیار بالا است.

۱۱:۴۷دیو پورتنوی بنیانگذار Barstool Sports گفت که او با دونالد ترامپ مخالف است و بیت کوین کلاهبرداری نیست. مدیر عامل و بنیانگذار Barstool Sports – دیو پورتنوی – اعتراف کرد که در آغاز ، فکر می کرد بیت کوین یک “طرح Ponzi” است. سرانجام ، او موضع خود را تغییر داد و حتی با دونالد ترامپ ، که ارز رمزنگاری شده اولیه را “کلاهبرداری” خواند ، مخالفت کرد.در مصاحبه اخیر با “Varney & Co” ، دیو گفت :”من برای اولین بار که بیت کوین معرفی شد و مدتها فکر کردم این یک طرح Ponzi است. ولی اکنون، افراد زیادی از آن استفاده می کنند ، افراد زیادی به آن اعتقاد دارند ، بسیاری از فروشگاه ها آن را قبول می کنند. نقدینگی وجود دارد می توانید به راحتی از آن خارج شوید و از آن خارج شوید. 

۱۱:۲۰جی‌پی مورگان، بزرگترین بانک آمریکا، اقدام اخیر دولت السالوادور برای تبدیل کردن بیت کوین به پول قانونی این کشور را فاقد منافع اقتصادی می‌داند. این بانک آمریکایی افزود این تصمیم حتی می‌تواند مذاکرات السالوادور با صندوق بین‌المللی پول را دچار تنش کند. این کشور به دنبال دریافت وام ۱.۳ میلیارد دلاری از این نهاد پولی است. این صندوق پیش‌تر از اقدام السالوادور انتقاد کرده بود.

۱۱:۰۰ نایجل لیری، مدیر آژانس ملی جرائم بریتانیا در مصاحبه تایمز لندن ابراز نگرانی کرد که فروش چیزهای گران قیمت با بیت کوین، می‌تواند توجه تبهکاران حوزه پولشویی را به خود جلب کند. او در ادامه عنوان کرد: «هر چیزی که با ارزهای دیجیتال خریداری شده باشد، من کمی به آن مشکوک هستم.»لیری می‌گوید:‌ «می‌خواهم بدانم چرا آن‌ها از این روش استفاده می‌کنند و این ناشناس بودن چه لزومی دارد؟ چرا این کار باید در یک تراکنش رمزنگاری شده انجام شود؟»

Bookmark(1)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *