اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال

اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال

امروز چهار شنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

 

۱۸:۰۰ پلن‌بی، تحلیلگر معروفی که با نام مستعار در رسانه‌های اجتماعی حضور دارد، مدعی شده که بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می‌تواند تا سطح قیمتی ۴۵۰,۰۰۰ دلار پیشرفت کند. او ضمن ارائه این پیش‌بینی از آینده بیت کوین، گفته است که در بدترین سناریو ممکن هم بهای این ارز دیجیتال به ۱۳۵,۰۰۰ دلار خواهد رسید. پلن بی، به‌خاطر خلق مدل انباشت به جریان بیت کوین شهرت دارد و با پیش‌بینی‌هایش بارها توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. وی در هفته‌های اخیر بارها از ۲۸۸,۰۰۰ دلاری شدن بیت کوین سخن گفته بود.

۱۷:۴۸ تحلیلگران بانک گلدمن ساکس در گزارش ماه ژوئن بازار ارزهای دیجیتال خود می‌گویند به رغم آنکه این بانک به دنبال راه‌اندازی معاملات آتی و مشتقات اتریوم است، اما ارزهای دیجیتال گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیستند. بخش استراتژی سرمایه‌گذاری این بانک در گزارشی تحت عنوان «ارزهای دیجیتال: زیبایی در چشم بیننده نیست»، عنوان کرده‌اند که بزرگترین خطر برای اکوسیستم ارزهای دیجیتال، افزایش نظارت بر این بازار است.آن‌ها همچنین می‌گویند که پیشرفت فناوری می تواند بلاکچین را منسوخ کند، حتی اگر این فناوری باعث کارآمدی بیشتر عملکرد شرکت‌ها و محافظت از داده‌های شخصی شود. در پایان هم تحلیلگران گلدمن ساکس بار دیگر درباره مصرف انرژی بیت کوین هشدار داده‌اند و می‌گویند که این امر می‌تواند باعث جلوگیری از پذیرش گسترده‌تر آن شود.

۱۷:۳۶ مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کالایی در بلومبرگ، در صفحه توییتر خود عنوان کرده است که بیت کوین دیگر یک ارز دیجیتال سوداگرانه نیست و به یک دارایی برای ذخیره ارزش تبدیل شده است. وی همچنین دو نمودار را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهند ارز دیجیتال شماره یک بازار، درصورت پیروی از روند رشد اتریوم، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

۱۷:۲۲ چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در توییتی عجیب عنوان کرد که طبق شنیده‌های او، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی همان ساتوشی ناکوموتو، خالق ناشناس و افسانه‌ای بیت کوین است. ژائو بدون اشاره به هیچ جزئیاتی در توییترش نوشت: «احتمالا درست نباشد، اما من شنیده‌ام که مایکل سایلور همان ساتوشی است»مایکل سایلور، مدیرعامل مایکرو استراتژی هم در پاسخ به ژائو در صفحه توییتر خود نوشت: «ما همه ساتوشی هستیم!»

۱۷:۰۰ مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال در گفتگو با تلویزیون بلومبرگ گفته است که در یک استراتژی بلندمدت، بیت کوین به طلا ارجحیت دارد، چرا که با طلا از نظر کلان هم سو ایت، اما باید به یاد داشت که بیت کوین کماکان در مراحل اولیه پذیرفته شدن است. او همچنین معتقد است که بانک‌های مرکزی و دولت‌ها، به کلاس‌های جدیدی از دارایی‌های قابل اتکا برای پشتوانه ارزهای ملی خود نیاز دارند که بیت کوین یکی از این دارایی‌ها محسوب می‌شود.نووگراتز در ادامه می‌گوید که ارزهای دیجیتال را نوعی دارایی مشهود مانند املاک و مستغلات، طلا و سهام می‌داند. مدیرعامل گلکسی دیجیتال در پایان ضمن اشاره به نقش بیت کوین و آلت کوین‌ها در آینده بخش کلان اقتصاد عنوان کرد که با این وصف، آلت کوین‌ها همچنان نوعی سرمایه‌گذاری خطرپذیر و پرریسک خواهند بود.

۱۶:۴۳تحلیلگر محبوب توییتر Crypto_Ed_NL معتقد است که : رشد قیمت فعلی طولانی نخواهد بود.وی با اشاره به نظریه امواج الیوت خاطرنشان کرد که بیت کوین در حال حاضر در موج چهارم (اصلاحی) قرار دارد که به زودی می تواند آن را از ۳۵۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ دلار بازگرداند.از نظر وی ، این به معنای اصلاح ۵ رقمی عظیم است که ممکن است ارز رمزپایه را به حدود ۲۴۰۰۰ دلار برساند.

۱۶:۳۸طبق داده ها ، با وجود بازگشت چندین هزار دلاری بیت کوین در روز ، هنوز هم احتمال ریزش بیت وجود دارد. علاوه بر این ، یک تحلیلگر مشهور اشاره کرد که BTC می تواند در مسیر حرکت به زیر ۲۴،۰۰۰ دلار باشد. ۴۸ ساعت گذشته برای بیتکوین بسیار آشفته بود. در آخر هفته حدود ۳۶۰۰۰ دلار معامله شد اما بیش از ۷۰۰۰ دلار سقوط کرد و در پایین ۲۹،۰۰۰ دلار قرار گرفت. با وجود این بهبود چشمگیر ، برخی از داده ها هنوز از ریزش خبر میدهند. CryptoQuant با بهره برداری از ذخایر کوتاه مدت بیت کوین در صرافی های متمرکز ، گفت که ذخایر بیت کوین “در حال حرکت به سمت بالا (در کوتاه مدت) است ، به این معنی که ما احتمالاً قیمت بیت کوین را در حدود ۳۰،۰۰۰ دلار یا پایین تر خواهیم دید.”

۱۶:۱۶بیت کوین دوباره به بالاتر از ۳۴۰۰۰ دلار (۴٫۳۹ درصد افزایش) رفت و Ethereum 2000 دلار (۳٫۹۳ درصد افزایش) را پس گرفت.هر دو ارز در روز گذشته سه شنبه ، در کنار سایر ارزهای پایه اصلی – BNB ، ADA ، XRP و …، به زیر این سطح حمایت مهم ۳۰،۰۰۰ و ۲۰۰۰ $ کاهش یافتند.اما امروز بیت کوین و سایر ارز ها به تدریج در حال بهبود هستند بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinMarketCap ، در حال حاضر BNB رشد ۳٫۵۱ درصدی را نشان می دهد ، Cardano’s ADA 7.08 درصد افزایش دارد و رمز XRP وابسته به Ripple تقریبا ۵ درصد رشد کرده است و ۰٫۶۴۴۹ دلار معامله می شود.دلیل این ریزش ها به خاطر سرکوب اخیر ماینرهای بیت کوین و سیستم عامل های معاملات رمزنگاری آغاز شده توسط دولت چین در اوایل هفته جاری بوده است.

۱۵:۵۶روز گذشته در پی فشار فروش ناشی از خبر تحریم‌های بانک خلق چین علیه معاملات رمزارزها قیمت بیت کوین حمایت ۳۰،۰۰۰ دلاری را از دست داد و به کانال ۲۸۰۰۰ دلار وارد شد. در این محدوده خریداران به میان آمدند.بیت کوین برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ در روز گذشته به سطح پایین‌تر از ۳۰،۰۰۰ دلار وارد شد. این اصلاح قیمت باعث ایجاد ترس در بین کاربران کم تجربه‌ای شد که تاکنون یک چرخه کامل قیمتی را تجربه نکرده‌اند.از ابتدای سال ۲۰۱۹ تاکنون بیت کوین تنها در چهار فصل شاهد کاهش قیمت بوده که بزرگ‌ترین آنها سه ماهه دوم ۲۰۲۱ است.الی دِرست (Elie de rest) گفت : با توجه به اینکه افراد تازه وارد در این حوزه شاهد از دست رفتن سود و سرمایه اصلی خود در میان موج فروش رمزارزها هستند، دارایی‌های خود را با ضرر به فروش می‌رسانند زیرا دیگر نمی‌توانند این نوسانات را تحمل کنند.او معتقد است که بازار بیت کوین می‌تواند در رنج قیمت ۲۵۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار در ماه جولای قرار بگیرد. همچنین حجم کم سرمایه در ماه آگوست می‌تواند این روند را به سمت پایین‌تر هدایت کند و شاید آغازگر روند صعودی باشد.با این حال فعلا زود است قضاوت کنیم که آیا این قیمت‌ها کف بازار بوده‌اند یا تنها یک دره موقت را در روند نزولی تشکیل داده‌اند.بر اساس اطلاعات CoinShare سرمایه‌گذاران سازمانی در ۶ هفته گذشته به فروش بیت کوین مشغول بوده‌اند. در ۷ روز گذشته ۸۹ میلیون دلار از محصولات مرتبط با سرمایه‌گذاری Bitcoin به فروش رفته است.سرمایه‌گذاران سازمانی در فروش دارایی‌های خود تنها نیستند. داده‌های سایت GalssNode نشان می‌دهد ماینرها در بازارهای OTC مشغول فروش بیت کوین هستند. بر این اساس حجم بیت کوین نگهداری شده در این بازارها به کمترین میزان خود از ماه مارس ۲۰۲۰ تاکنون رسیده است.

۱۵:۳۰سهام این شرکت روز گذشته با قیمت ۵۱۳٫۰۲ دلار به پایین‌ترین سطح روزانه خود رسید و ۱۲ درصد کاهش داشت. سهام این شرکت روز دوشنبه نیز ۱۶٫۷٪ سقوط کرده بود. این در حالی است که شاخص سهام بزرگ S&P 500 در روز دوشنبه ۱٫۴ درصد افزایش یافت و شاخص کامپوزیت نزدک ۰٫۸ درصد صعود کرد. هر دو شاخص در مسیر نزدیک شدن به اوج خود در سه شنبه بودند. قیمت سهام مایکرواستراتژی در ماه فوریه (بهمن) به ۱۳۱۵٫۰۰ دلار رسید و قبل ازکاهش سه ماه اخیر ، به اوج خود رسید.بازار ارزهای دیجیتال در روز سه شنبه متحمل خسارات سنگینی شد. با ارزش کل بازار ۱٫۳ تریلیون دلار ، ارزهای دیجیتال بیش از نیمی از ارزش بازار خود را نسبت به ماه گذشته از دست داده است.

۱۳:۰۰ در یک توییت ، Grayscale Investments این خبر را منتشر کرد که کل ارزهای رمزپایه مدیریت شده توسط تیم آن ۳۵٫۵ میلیارد دلار بود در صورتی که جمعه ، ۱۱ ژوئن ، ارزش کل ارز های این شرکت ۳۳٫۵ میلیارد دلار بود. در تعطیلات آخر هفته ، شرکت گری اسکیل ۲ میلیارد دلار بیت کوین Ethereum ، LINK ، Livepeer ، Zcash ، Litecoin و غیره اضافه کرده است .گری اسکیل از سرمایه‌گذاران خواسته است تا سهام‌های خود در صندوق بیت کوین این شرکت را برای مدت ۶ ماه دیگر نگه دارند. بعد از آن می‌توانند در بازارهای آزاد دارایی خود را به فروش برسانند.به نقل از کالین وو خبرنگار چینی، شرکت Gray Scale قصد دارد ۲۳،۲۹۸ بیت کوین دیگر را از این صندوق آزاد کند. او مدعی شده است که ۱۲،۲۰۰ BTC در ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) به ارزش ۴۸۸،۴۲۵،۷۸۰ دلار و بخش دیگری نیز در ۱۸ جولای آزاد خواهد شد. این شرکت ۶۵۱،۹۲۰ BTC به ارزش ۲۵.۹۵ میلیارد دلار در اختیار دارد.

۱۲:۴۶بازپرس پرونده صرافی رمزارز کریپتولند در حالی به کاربران این صرافی که مقابل دادسرای رسیدگی به جرائم اقتصادی تجمع کرده بودند، از دلایل تاخیر بازگشایی این سایت گفت که وعده داد تا آخر ماه یک سری از پرداخت‌ها انجام شود.
در حالی حدود یک ماه از بازداشت سینا استوی، مدیرعامل صرافی کرپیتولند می‌گذرد اما هنوز سایت این صرافی تعلیق و دارایی مردم در آن بلوکه است.بازپرس پرونده در آخرین تجمع کاربران صرافی کرپیتولند که روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه انجام شد، وعده داد که تا آخر خرداد ماه پرداخت‌ رمزارز و دارایی کاربران آغاز خواهد شد.

۱۲:۲۸از امروز کاربران صرافی Coinbase Pro می‌توانند رمزارزهای چیلیز، کیپ و شیبا را به این صرافی انتقال دهند. معاملات این ارزهای دیجیتال از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود. با این حال رمزارزهای CHZ و SHIB برای ساکنین نیویورک در دسترس نخواهد بود.پس از لیست شدن توکن‌های فوق در این صرافی، قیمت شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۱٪ افزایش یافت. در همین حال قیمت چیلیز حدود ۱۸٪ افزایش داشت.
در حال حاضر، قیمت توکن‌های ذکر شده اندکی کاهش یافته است.

۱۲:۰۷اخیراً در یک توئیت، جان بولینگر (John Bollinger)، تریدر برجسته ادعا کرده است که قیمت ۵۰,۰۰۰ دلار، “اولین هدف واقعی” بیت کوین می‌باشد.

۱۲:۰۰طبق داده‌های جمع‌آوری شده توسط کوین مارکت کپ، اولین پامپ وب‌دالر به گونه‌ای بود که تنها در سه دقیقه، ارزش بازار آن از ۱.۸۴ میلیون دلار به ۱.۵ میلیارد دلار افزایش یافت! بعد از این پامپ عجیب، ارزش بازار آن به ۵.۱۲ میلیون دلار کاهش یافت و جالب اینجاست که حدود یک ساعت بعد دوباره به ۹.۵ میلیارد دلار رسید.ارز وب‌دالر در یک بازه چندساعته، از پروژه‌های برتر بازار مانند استلار، وی‌چین و ترون پیشی گرفت و به هجدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار (از لحاظ حجم بازار) تبدیل شد. اما پس از این پامپ دیوانه‌وار، ارزش بازار آن بیش از ۹۹٪ سقوط کرده و در کمتر از دو ساعت از ۹.۵ میلیارد دلار، به ۱۰.۳۸ میلیون دلار رسید و به رتبه ۸۷۳ بازار برگشت.

۱۱:۳۵تیم تحلیلی سنتیمنت امروز در صفحه توییتر خود عنوان کرد که نهنگ‌های بیت کوین (آدرس‌های دارای ۱۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ بیت کوین) طی ۹۰ روز اخیر ۹۰,۰۰۰ بیت کوین دیگر را به دارایی خود اضافه کرده‌اند که ارزش آن به ۳,۶۰۶,۸۶۷,۰۰۰ دلار می‌رسد.
اکنون تعداد بیت کوین‌های این آدرس‌ها به ۹.۱۱ میلیون واحد رسیده است که بالاترین میزان از ۷ هفته اخیر تاکنون بوده و تقریبا نیمی از کل عرضه بیت‌کوین است.

۱۱:۱۶پنجاه شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال مستقر در کره جنوبی برای دریافت مجوز جدید سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) درخواست داده اند. این مجوز توسط دولت کره جنوبی صادر می شود و شرکت هایی را که از استانداردهای دقیق محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی برخوردار هستند ، تأیید می کند.این آیین نامه از سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) اجرا می شود و یکی از اولین مجوزها برای تجارت ارز دیجیتال در کره است. این کشور با داشتن تعداد زیادی از جوانان که در بازار ارز دیجیتال فعال هستند ، از بزرگترین جمعیت تجارت ارز دیجیتال در جهان برخوردار است.

۱۱:۰۱طبق داده های منتشر شده توسط کوین‌شرز (coinshares)، خروج بیت‌کوین از محصولات مختلف سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۱ در حال افزایش است.طی هفته اخیر، سرمایه‌گذاران شرکتی ۸۹۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال خود، کاسته‌اند.خروج گسترده سرمایه‌گذاران شرکتی؛ پس از تعلیق گزینه پرداخت با بیت‌کوین توسط تسلا شروع شد. در این‌ میان سخت‌گیری‌های دولت چین بر ماینر‌ها و غیر‌قانونی کردن ترید در این کشور نیز روند خروج را تسریع کرده است.

۱۰:۵۲به گزارش : cointelegraph: قیمت بیت کوین طی ۷ روز گذشته تقریبا ۲۲ درصد کاهش یافته و برای دومین بار در ماه ژوئن به ۳۱,۷۰۰ دلار رسید. مهم‌ترین خبر در رابطه با این کاهش قیمت، سرکوبی حساب‌های بانکی مرتبط با رمزارزها توسط دولت چین بوده است.

۱۰:۲۰به گزارش u.today :بیت کوین برای اولین بار از ژانویه به زیر ۳۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد. این ارز پس از ثبت سومین افت بزرگ ماهانه در ماه می ، در ماه ژوئن ۱۹ درصد کاهش یافته است. بیت کوین از زمان رسیدن به بالاترین سطح خود یعنی ۶۴٫۸۹۵ دلار در ۱۴ آوریل ، ۵۳ درصد سقوط کرده است.

۱۰:۰۰فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بزرگ‌ترین مزرعه استخراج رمزارز کشور بالغ بر ۷۰۰۰ ماینر در غرب تهران حوالی بزرگراه لشگری خبر داد.سردار حسین رحیمی در تشریح این خبر، بیان داشت:با تلاش توسط پلیس پیشگیری تهران با همکاری سازمان برق تهران بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز ایران در یک کارخانه متروکه در غرب تهران کشف شد.
وی با اشاره به اینکه در این عملیات بالغ بر ۷ هزار ماینر کشف شد که بنا بر اعلام کارشناسان برق حدود ۴ درصد برق کشور برای فعالیت این ماینر‌ها لازم می‌باشد، خاطرنشان کرد:تعدادی از این ۷ هزار ماینر نصب شده و تعدادی دیگر در حال نصب بوده است که این مزرعه بزرگترین مزرعی بوده که پلیس در روز‌های اخیر کشف کرده است.سردار رحیمی با اشاره به اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته گفت:گشت‌های پلیس در این خصوص ادامه دارد و تا کنون حدود ۳ هزار مورد دستگاه ماینر در مکان های دیگر پایتخت طی عملیات‌های ۴۸ ساعت گذشته کشف شده است.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *