مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

20:05️این در حالی است که تعدادی از فعالان دنیای کریپتو عقیده‌ای متفاوت دارند. شرکت سرمایه‌گذاری کتی وود و کمپانی جک دورسی، موسس توییتر، به همراه هم یک مقاله‌ای منتشر کرده‌اند که تلاش دارد با داده نشان دهد که بیت‌کوین به پروسه همه‌گیر شدن پنل‌های خورشیدی کمک می‌کند.

20:00️او در ادامه ضمن تقدیر از اتریوم برای حرکت به سمت اثبات سهام هشدار داد که سرمایه‌گذاران سازمانی در آینده از سوی قانون‌گذاران برای فروش دارایی‌های بیت کوینی خود به دلیل خطرات آن برای محیط زیست و افزایش گازهای گلخانه‌ای تحت فشار قرار خواهند گرفت.

19:56️کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیانگذار شرکت ریپل، در آخرین مصاحبه خود از ماینرها، صرافی‌ها و توسعه‌دهندگان بیت کوین خواست که الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) را کنار بگذارند. لارسن در این مصاحبه مدعی شد که چنین تغییری برای حفظ سلطه بیت کوین بر بازار حیاتی است.

19:51درواقع، پالی‌گان درحال تجربه رشدی مشابه رشد بایننس اسمارت چین در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ است. داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشانمی‌دهند که تراکنش‌های روزانه پالی‌گان تنها در هفته گذشته دوبرابر شده و از عدد ۵۰۰هزار به ۱ میلیون تراکنش در روز رسیده است

19:49بر اساس داده‌های بلاک (The Block)، کل ارزش قفل‌شده شبکه پالی‌گان به ۲ میلیارد دلار نزدیک شده است؛ چیزی حدود یک‌سوم کل ارزش قفل‌شده ۶.۶ میلیارد دلاری بایننس اسمارت چین.

19:44️بودجه این پروژه توسط پلتفرم الگورند تامین شده است.️تا به امروز pNetwork بین شبکه‌های ذیل پل‌های ارتباطی ایجاد کرده که باعث سهولت چشمگیر انقال دارایی می‌شود

19:40️سیستم pNetwork اکنون با پلتفرم الگوراند (Algorand) همکاری خواهد کرد و یک پل ارتباطی بین الگوراند و ارزهای دیجیتال بزرگ از جمله بیت کوین و اتریوم ارائه خواهد داد.

19:36 ️پی‌نتورک (pNetwork)، ارائه دهنده پل‌های ارتباطی بین بلاک چین‌ها، یک پلتفرم دیگر را به لیست بلاک چین‌های خود اضافه کرد.

19:28این چارتیست با تجربه در توییتی عنوان کرده است که روزی ثروت و پس انداز زندگی افراد بسیاری از دست خواهد رفت و در این میان افرادی که ارزهای دیجیتال و بازار آن را به خوبی نمی‌شناسند و معامله‌گران اهرمی، بزرگترین بازندگان بازار خواهند بود.

19:21پیتر برنت، تریدر افسانه‌ای بازارهای کالایی که در سال ۲۰۱۸ سقوط بهای بیت کوین را پیش بینی کرده بود، بار دیگر با هشداری درباره اصلاح عمیق بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال بازگشته است.

19:18کیف پول متامسک به دلیل محبوبیتش با استفاده از روش‌های مختلف مانند ربات فیشینگ همیشه هدف حمله هکرها و کلاهبرداران قرار گرفته است. در ۲۷ آپریل، توسعه دهنده این کیف پول اعلام کرد که متامسک به رکورد ۵ میلیون کاربر فعال در ماه رسیده است.

19:12علاوه بر آن تیم پشتیبانی این کیف پول از کاربران تقاضا کرد موارد مشابه و کلاهبرداری‌هایی که خود را به عنوان پشتیبانی معرفی می‌کنند از طریق همان گزینه به تیم گزارش دهند.

19:07این فرم از کاربران می‌خواهد تا کلمات بازیابی خود را وارد کنند. با استفاده از کلمات بازیابی می‌توان به دارایی‌های آن کیف دسترسی پیدا کرد. متامسک عنوان کرد که سیستم پشتیبانی آنها از سرویس Google Docs استفاده نمی‌کند و از کاربران خواستند در صورت نیاز به پشتیبانی از گزینه Get Help تعبیه شده در نرم‌افزار Metamask استفاده کنند.

19:00کیف پول متامسک به کاربران خود در مورد ربات جدیدی هشدار داد. متامسک روز دوشنبه توییتی منتشر کرد و به کاربران هشدار داد ربات جدید فیشینگ، به کاربران پیام پشتیبانی آنی ارسال می‌کند و از کاربران می‌خواهد اطلاعات خود را در یک فرم گوگل وارد کنند.

18:55این یکی از بزرگترین سرقت‌ها در حوزه دیفای به شمار می‌رود و فقط پنج سرقت سنگین‌تر از آن تاکنون صورت گرفته است.

18:46در پی این سرقت ارزش توکن بومی پروتکل اسپارتان (SPARTA) ۳۰ درصد افت کرد و قیمت هر واحد آن به ۱.۱۷ دلار رسید.

18:39پروتکل اسپارتان، پلتفرم نقدینگی دارایی‌هایی با شاخص مصنوعی در اسمارت چین بایننس، هدف حمله هکری هماهنگ‌شده قرار گرفت و ۳۰ میلیون دلار از استخرهای نقدینگی آن به سرقت رفت.

18:22وی ادامه داد:هر چند که بازار ارزهای دیجیتال بازار بسیار ریسکی است اما نقدینگی بسیار زیادی وارد این حوزه شده و متاسفانه تبلیغات گسترده‌ای را هم به راه انداخته اند تا سهام‌داران خرد باقیمانده در بورس به بازار رمزارز ها وارد شوند.

18:13وی تاکید کرد:قرار نبوده این پول‌ها صرف کم‌کاری مدیران این شرکت‌ها شود. شرکت‌های حقوقی تعهد اخلاقی دارند که این سود را صرف توسعه بازار یا توسعه تولید کنند اما متعهد به آن نبودند.

18:10علیزاده ادامه داد:به یکی از این حقوقی‌های خیلی بزرگ که سرمایه خود را از بازار خارج کرده، گفتم باید این عدد را به بازار برگردانید و بازار را در این شرایط حمایت کنید، آنها مدعی شدند که با این سودی که از بازار به دست آمده، معوقات حقوق چند سال گذشته را پرداخت کردیم.

17:56عضو ناظر شورای عالی بورس با بیان اینکه فراموش نکنیم که هدف از توسعه بازار رونق بازار بود، افزود:به طور قطع سود حاصل از رونق تولید عاید همه مردم می‌شد و به بازار سرمایه هم برمی‌گشت اما این اتفاق نیفتاد.

17:48وی با بیان اینکه خروج این نقدینگی تخلف نبوده اما بی‌اخلاقی محسوب می‌شود، ادامه داد:خروج این میزان نقدینگی از بازار غیرقانونی نبوده اما باید تعهد اخلاقی را رعایت می‌کردند، وقتی به شخصیت حقوقی لقب حرفه‌ای را در بازار می‌دهیم باید اخلاق حرفه‌ای را هم بروز دهند. متاسفانه عده‌ای سودی را که از این بازار کسب کردند در محل نامناسب دیگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما قرار بر این بوده این سرمایه برای توسعه بازار خرج شود و مجددا به بورس و بازار سرمایه برگردد.

17:42محسن علیزاده در مورد خروج ارقام نجومی از بازار سرمایه توسط حقوقی‌های بزرگ اظهار داشت:در مدت زمان بسیار کوتاهی بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از بازار سرمایه خارج شده است.

17:37محسن علیزاده عضو شورای عالی بورس در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: هم حقیقی‌های بزرگ و هم حقوقی‌ها بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان سهام را در مدت زمان کوتاهی از بازار خارج کردند و آن را وارد بازار رمزارز ها کرده‌اند.

14:00ال کلی رئیس شرکت خدمات مالی ویزا در گزارش فصلی این شرکت عنوان کرده است که ویزا برنامه های بلند پروازانه ای برای ارز های دیجیتال دارد و میخواهد استفاده از ویزا کارت برای خرید ارزهای دیجیتال توسط مشتریانش را تسهیل کند .

13:58وضعیت اندیکاتور ها :اندیکاتور RSI واگرایی صعودی شدیدی نمایش میده مکدی در حالت خنثی قرار داره و هنوز به محدوده صعودی وارد نشده

13:47در صورت مقامت دوباره در سقف کانال نزولی و خارج شدن از پایین مثلث ، روند نزولی ادامه پیدا میکنه .در این حالت ریزش ۱۴٪ تا ۴۳۶۰۰ و کف کانال نزولی بسیار محتمله .حمایت های مهم : ۴۷۷۰۰ ، ۴۶۰۰۰ ، ۴۳۶۰۰

13:38با کاهش ۲۷٪ ، بیت کوین به ۴۷۷۰۰ دلار (فیبوناچی ۷۸.۶ ٪) رسید ولی با حمایت خریداران به محدوده ۵۰ هزار دلار برگشت .
در حال حاضر بیت کوین در الگو مثلث گیر افتاده و خروج از این الگو بسیار مهمه .در صورت خروج از بالای مثلث طی ۱ یا ۲ روز آینده ، بیت کوین میتونه روند صعودی جدیدی شروع کنه .
مقاومت های مهم : ۵۱۰۰ ، ۵۳۳۰۰ ، ۵۷۰۰۰

13:30این خبر باعث وارد شدن بزرگ ترین رمز ارز به کانال نزولی شد و بیت کوین به پایین ترین قیمت ۵۰ روز اخیر (۴۷۴۷۰) رسید .

13:24بیت کوین بعد از ثبت بالاترین قیمت ۶۴۸۵۰ ، با خبر پیشنهاد دو برابر شدن مالیات سرمایه گذاران از طرف بایدن رو به رو شد .

13:19البته در این گزارش خاطر نشان شده است که خرید بیت کوین هنوز به عنوان یک سرمایه‌گذاری قابل اعتماد بلند مدت اثبات نشده و در نتیجه به پس انداز کنندگانی که برنامه بلند مدت دارند، هشدار داده است که تمام سناریوها و گزینه‌های ممکن را در نظر بگیرند

13:09رسانه‌های محلی در آفریقای جنوبی بر پایه تحلیل استارتاپ یلو کارد (Yellow Card) گزارش کرده‌اند که تمایل به بیت کوین به عنوان جایگزین صندوق‌های بازنشستگی بی ثبات این کشور افزایش یافته است.

13:06موارد استفاده از بیت کوین در کشورهای آفریقایی همچنان در حال گسترش است و در قاره‌ای که گرفتار تورم بالا و ارزهای ناپایدار است بیت کوین به عنوان منبع امنی برای کمک به دوران بازنشستگی دیده می‌شود.

13:00️در روزهای گذشته و پس از آن که نووگراتز افزایش بهای توکن ریپل را مورد انتقاد قرار داد، طرفداران این ارز دیجیتال به صفحه توییتر او نیز حمله کردند.

12:47️طرفداران ریپل طی چند ماه اخیر جنگی هشتگی علیه جی کلایتون، رئیس سابق و دیگر مقامات بلندپایه سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به راه انداخته و دائما مشغول پخش تئوری توطئه‌های بی اساسی درباره آن‌ها هستند.

12:35️او در ادامه گفت جامعه طرفداران ریپل وی را به یاد طرفداران ترامپ می‌اندازد که همچنان به دنبال زیر سوال بردن مشروعیت انتخابات ۲۰۲۰ هستند.

12:31نووگراتز در آخرین مصاحبه خود می‌گوید:«طرفداران ریپل برای خود در این سال‌ها جامعه‌ای واقعی از افرادی تشکیل داده‌اند که واقعا می‌خواهند آن را باور کنند. شما می‌توانید به آن‌ها هر چیزی بگویید. ارتش XRP شبیه تئوری توطئه پردازان ۱۱ سپتامبر هستند.»

12:28 مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) بار دیگر به ریپل و هوادرانش که به ارتش XRP معروفند، حمله کرد.

12:17️قیمت اتریوم کلاسیک حدود ۱۲.۲۳ درصد افزایش یافته و به ۴۹.۹ دلار رسیده است. این قیمت یک رکورد تاریخی جدیدی برای اتریوم کلاسیک است.

12:13به احتمال زیاد شبکه بیت کوین، آستانه ۹۰٪ لازم را در دومین دوره سختی شبکه با موفقیت پشت سر می‌گذارد.

12:06اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، ویژگی Taproot قبل از شروع تعطیلات فصلی پایان سال میلادی روی بلاکچین بیت کوین اعمال می‌شود. در صورتی که شبکه به آستانه ۹۰٪ ذکر شده دست پیدا نکند، به‌روزرسانی تپ‌روت دیگر اجرا نخواهد شد.

11:58برخلاف شبکه‌های متمرکز که تغییرات یک‌طرفه اعمال می‌شوند، در یک شبکه غیر متمرکز مانند بیت کوین، تغییرات اساسی روی هسته شبکه با هماهنگی تمام کاربران صورت می‌پذیرد. علاوه بر آن هماهنگی زیادی میان سهام‌داران برای اعمال این تغییرات لازم است.

11:44از امروز ماینرهایی که قصد دارند این به‌روزرسانی را اجرا کنند می‌توانند داده‌های مخصوصی با نام Signal bit را در بلاک استخراج شده وارد کنند. اگر ۹۰٪ از بلاک‌های استخراج شده در این دوره سختی شبکه (و یا هر دوره دو هفته ای تا پایان مرحله آزمایشی) شامل این داده‌ها باشند، بنابراین به‌روزرسانی برای ماه نوامبر در این شبکه اعمال خواهد شد.

11:34تنظیم سختی شبکه بیت کوین با به‌روز رسانی بسیار مهم تپ‌روت (Taproot) این شبکه همراه شد. بر این اساس ویژگی تپ‌روت باعث می‌شود تراکنش‌های چندامضایی بیت کوین ارزان‌تر، با حریم خصوصی بیشتر و راحت‌تر استقرار پیدا کنند.

11:22️در حال حاضر اتریوم توانسته است از اسامی برجسته‌ای نظیر پی‌پال، تویوتا، کوکاکولا، نتفلیکس و سایر شرکت‌ها پیشی بگیرد.

11:16️افزایش قیمت اتریوم باعث شده است که ارزش بازار این ارز دیجیتال از شرکت‌هایی نظیر والت دیزنی و بنک آو آمریکا (Bank of America) پیشی بگیرد. طبق اطلاعات وبسایت Infinite Marketcap، ارزش بازار اتر طی هفته جاری ۲۴ درصد افزایش یافته و به ۳۵۳.۴۴ میلیارد دلار رسیده است.

11:11ساعاتی پیش اتریوم دومین ارز‌کریپتوکارنسی از نظر حجم مارکت ATH جدیدی را در قیمت ۳۰۰۰ دلار ثبت کرد.

10:59مانگر دوست دارد موضع خود را در برابر ارزهای دیجیتال و سهام‌های نظری آشکارا نشان دهد. این میلیاردر ۹۷ ساله در نشست سالانه خبرگزاری Daily Journal در فوریه، بیت کوین و سهام تسلا را “شپش و کپک” خواند.

10:45وارن بافت در سال ۲۰۱۸ به سم بیت کوین شناخته شد. وارن بافت (Warren Buffet) سرمایه‌گذار مهم و با نفوذ آمریکایی و مدیر عامل شرکت Berkshire Hathaway است. او یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران تاریخ جهان است و ثروت خالص او در جولای ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۷۱.۸ میلیارد دلار برآورد شده است. بافت از ابتدا به مخالفت با بیت کوین پرداخته است.

10:20در حالیکه اوراکل اوماها (لقبی که به وارن بافت داده‌اند) از پاسخ به سوالی در مورد بیت کوین طفره رفت، با این حال با نظر مانگر موافقت کرد و گفت:من با این یک مورد موافقم

10:13او در ادامه گفت:البته که از موفقیت بیت کوین متنفر هستم. باید اقرار کنم که به نظر من تمام این توسعه تهوع آور است و با منافع بشر در تضاد است. و انتقادات را به دیگران خواهم سپرد.

10:06مانگر در مراسمی که در ۱ می (۱۱ اردیبهشت) با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد اذعان داشت که از موفقیت بیت کوین متنفر است.

10:00رشد چشمگیر بیت کوین در مقابل بسیاری از منتقدان قبلی این ارز به پیروزی رسیده است. اما زمانیکه پای وارن بافت، مدیر عامل شرکت برکشایر هثاوی (Berkshire Hathaway) و دست راست او چارلی مانگر به میان می‌آید، قضیه متفاوت می‌شود.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *