مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

20:00البته در این گزارش خاطر نشان شده است که خرید بیت کوین هنوز به عنوان یک سرمایه‌گذاری قابل اعتماد بلند مدت اثبات نشده و در نتیجه به پس انداز کنندگانی که برنامه بلند مدت دارند، هشدار داده است که تمام سناریوها و گزینه‌های ممکن را در نظر بگیرند.

19:59بیت کوین به عنوان منبع امنی برای کمک به دوران بازنشستگی دیده می‌شود. رسانه‌های محلی در آفریقای جنوبی بر پایه تحلیل استارتاپ یلو کارد (Yellow Card) گزارش کرده‌اند که تمایل به بیت کوین به عنوان جایگزین صندوق‌های بازنشستگی بی ثبات این کشور افزایش یافته است.

19:47موارد استفاده از بیت کوین در کشورهای آفریقایی همچنان در حال گسترش است و در قاره‌ای که گرفتار تورم بالا و ارزهای ناپایدار است

19:38️در حالیکه اوراکل اوماها (لقبی که به وارن بافت داده‌اند) از پاسخ به سوالی در مورد بیت کوین طفره رفت، با این حال با نظر مانگر موافقت کرد و گفت:من با این یک مورد موافقم وارن بافت در سال ۲۰۱۸ به سم بیت کوین شناخته شد. وارن بافت (Warren Buffet) سرمایه‌گذار مهم و با نفوذ آمریکایی و مدیر عامل شرکت Berkshire Hathaway است. او یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران تاریخ جهان است و ثروت خالص او در جولای ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۷۱.۸ میلیارد دلار برآورد شده است. بافت از ابتدا به مخالفت با بیت کوین پرداخته است.

19:24البته که از موفقیت بیت کوین متنفر هستم. باید اقرار کنم که به نظر من تمام این توسعه تهوع آور است و با منافع بشر در تضاد است. و انتقادات را به دیگران خواهم سپرد.

19:16️مانگر در مراسمی که در ۱ می (۱۱ اردیبهشت) با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد اذعان داشت که از موفقیت بیت کوین متنفر است. او در ادامه گفت:

19:02️رشد چشمگیر بیت کوین در مقابل بسیاری از منتقدان قبلی این ارز به پیروزی رسیده است. اما زمانیکه پای وارن بافت، مدیر عامل شرکت برکشایر هثاوی (Berkshire Hathaway) و دست راست او چارلی مانگر به میان می‌آید، قضیه متفاوت می‌شود.

18:59رشد چشمگیر این پروتکل‌ها در اسمارت چین بایننس در حالی رقم خورد که برخی پروتکل‌های فعال در اتریوم همچنان با مشکل کارمزدها و تأخیر در انجام تراکنش‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

18:45پروتکل لینیر فایننس (LINA) با رشد ۷۰ درصدی همراه بود و ارزش آن از ۰٫۰۶۹ دلار به ۰٫۱۱۶۴ دلار رسید.

18:38ارزش توکن پن‌کیک‌سواپ (CAKE) به علت عرضه (V2 farms) طی هفته گذشته ۱۰۲ درصد افزایش یافت و اوج ۴۴.۲۸ دلاری را در همان تاریخ ثبت کرد.

18:30ارزش پروتکل ونوس (XVS) بعد از لیست شدن در صرافی کریپتو داتکام و اعلام یک ایردراپ، ۷۰ درصد رشد کرد و در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) به اوج ۱۲۴ دلاری رسید.

18:22پروتکل‌های دیفای فعال در اسمارت چین بایننس بعد از انجام یکسری به‌روزرسانی‌ها با رشد قابل‌توجهی همراه بودند و قیمت توکن‌های آنها رکوردهای جدیدی را ثبت کرد.

18:16️توکن‌های OKB با ۴۵٪ افزایش قیمت، توکن BakeryToken با ۴۱٪ رشد، NANO با ۲۲٪ و توکن صرافی هیوبی با ۱۵٪ افزایش به همراه فانتوم ۱۳٪ و اتریوم کلاسیک با ۱۲٪ و سولانا با ۱۰٪ افزایش قیمت، عملکردهای خوبی از خود نشان داده‌اند.

18:11️اتریوم (ETH) نیز با حدود ۲٪ افزایش در ۲۴ ساعت گذشته در وضعیت خوبی قرار گرفته است و در این مدت توانست با اختلاف ۴۰ دلاری به قیمت رویایی ۳۰۰۰ دلار نزدیک شود. قیمت اتریوم امروز به بالاترین میزان خود یعنی ۲۹۵۵ دلار رسید.

18:05از طرف دیگر چین لینک (LINK) با ۴.۵ ٪ و دوج کوین (DOGE) با ۵.۵٪ افزایش قیمت بهترین عملکرد را در میان ارزهای برتر بازار به خود اختصاص داده‌اند.

17:58️ریپل (XRP) با ۰.۶٪ کاهش، کاردانو (ADA) با ۲.۵٪، پولکادات (DOT) با ۲.۱٪ یونی سواپ (UNI) با ۲.۸٪ و لایت کوین (LTC) با ۱٪ کاهش قیمت همراه بوده‌اند.

17:42️بازگشت آلتکوین‌ها؛ بسیاری از آلتکوین‌ها در هفته‌های اخیر رشد چشمگیری داشتند و باعث شدند که سلطه بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال کمتر شود. با این حال در ۲۴ ساعت گذشته از تب و تاب آنها کمی کاسته شده است. کوین صرافی بایننس (BNB) پس از آنکه روز گذشته توانست رکورد قیمت خود را تا سقف ۶۴۵ دلار جابجا کند، با ۳.۳٪ کاهش قیمت هم‌اکنون با قیمت ۶۰۸.۶ دلار معامله می‌شود.

17:34️با توجه به اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال، اولین موانع رشد قیمت Bitcoin مقاومت‌های ۵۸۳۵۵ و ۵۹۰۰۰ و مقاومت کلیدی ۶۰،۰۰۰ دلار هستند. از سوی دیگر سطح حمایت کلیدی و بسیار مهم ۵۶،۵۰۰ تا ۵۷۰۰۰ دلار که نمودار میانگین متحرک ۵۰ روزه است به همراه سطح ۵۶،۲۰۰ دلاری (که نمودار میانگین متحرک ۲۰ روزه است) حمایت‌های اولیه و مهم قیمت بیت کوین هستند. در پایین‌تر از آنها سطح ۵۵۰۰۰ دلار قرار دارد که به حمایت مهمی تبدیل شده است.

17:26یکی دیگر از آلتکوین های مورد توجه ون د پوپ، زیلیکا (بلاک چینی برای راه حل های سازمانی) است. طبق گفته وی، جفت ارز ZIL/BTC در یک روند صعودی قوی قرار دارد و اکنون آماده رشدی بیش از 120٪ از سطح قیمت فعلی در 0.00000363 است.

17:19او همچنان می گوید  ” فکر می کنم هنگامی که این خط قرمز (1.36 دلار) را بشکنیم، بالاترین قیمت ثبت شده قبلی را پشت سر می گذاریم ، شروع به تحکیم می کنیم و سپس به حرکت خود ادامه می دهیم زیرا در این صورت، با شکست مقاومت قبلی، این سطح به یک حمایت قوی تبدیل می شود. تا آن زمان ما فقط به حرکت خود ادامه می دهیم. “
این استراتژیست علاوه بر کاردانو، لایت کوین (Litecoin) را نیز زیر نظر دارد. به گفته وی این ارز نیز آماده است تا حرکتی 65٪ در برابر بیت کوین (LTC / BTC) را آغاز کند.

17:11وی در مورد جفت ارز ADA/USD می گوید که شکست مقاومت فوری این جفت ارز، کاردانو را تا سقف 2.40 دلار سوق خواهد داد.

17:06این تریدر با نگاهی به نمودار بلند مدت، افزوده است که چرخه صعودی جفت ارز ADA/BTC هنوز در اوایل راه خود قرار دارد زیرا معتقد است این جفت ارز از پتانسیل صعودی زیادی برخوردار است.

17:00ین تحلیلگر محبوب در یک ویدیوی جدید به 76700 دنبال کننده کانال یوتیوب خود گفته است وقت آن رسیده است که کاردانو مرحله تحکیم خود در برابر بیت کوین (ADA/BTC) را پایان دهد.

16:10مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تریدر و تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند کاردانو (ADA)، لایت کوین (LTC) و زیلیکا (ZIL) آماده هستند تا مرحله بعدی چرخه گاوی خود را آغاز کنند.

14:00کاردانو در تاریخ ۲۹ آپریل با قیمت ۱.۴۱ دلار شاهد فروش سنگین بود اما گاوها اجازه ندادند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۵ دلار) برسد.این یک نشانه مثبت است و ادا را در مسیر خود قرار می دهد تا به مقاومت خود در ۱.۴۸ دلار برسد.

13:56️او همچنین نیز با اشاره به تبعات زیست محیطی استخراج ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین به ایلان ماسک حمله کرد و گفت: «شرکتی مانند تسلا چطور می‌تواند با تولید خودروهای برقی زمین را نجات دهد و با پول آن برای نابودی زمین مشارکت کند؟»

13:43️بیل ماهر (Bill Maher)، مجری و کمدین سیاسی معروف تلویزیون آمریکا، در برنامه Real Time شب گذشته خود گفت: «ارزهای دیجیتال یک جور “ترفند پانزی” برای کلاهبرداری هستند و تاکنون چیز خوبی که در نام آن عبارت کریپتو آمده باشد، وجود نداشته است.»

13:39️بر اساس داده‌های کریپتوکوانت (CryptoQuant) و ویل آلرت (Whale Alert)، طی ۱۳ ساعت اخیر یک نهنگ سازمانی ۱۱,۸۲۷ واحد بیت کوین به ارزش ۶۷۰,۹۹۵,۰۵۳ دلار را از صرافی کوین بیس پرو خریداری و به کیف پول سرد منتقل کرده است.

13:27️مدیر ارشد فناوری اطلاعات شرکت موسکوفسکی کپیتال، در توییتر خود نموداری از شرکت تحلیلی کریپتوکوانت منتشر کرد که نشان می‌داد سرمایه‌گذاران نهادی به انباشت بیت کوین ادامه می‌دهند.

13:20️شرکت گری‌اسکیل در حساب توییتر خود اعلام کرد که در یک روز، ۰.۸ میلیارد دلار دیگر در ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت‌کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، استلار و چندین آلت کوین دیگر، سرمایه‌گذاری کرده است.

12:43شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل در ۲۴ ساعت تقریباً ۱ میلیارد دلار دیگر بیت کوین و آلت کوین خرید.

12:36رشد قیمت اتریوم چندین دلیل نظیر پیشروی به سمت بلاک چین سریع‌تر و ارزانتر اتریوم ۲.۰ و هم‌چنین خوش‌بینی نسبت به کاهش کارمزد گس طی به‌روزرسانی ماه جولای داشته است.

12:25با پایان یافتن ماه آوریل شاهد رشد قیمت اتریوم و رسیدن آن به بالاتر از سطح ۲۸۰۰ دلار برای اولین بار بودیم. از ابتدای سال تاکنون قیمت اتریوم ۱۸۹ درصد و نسبت به زمان مشاهده سال گذشته بیش از ۱۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

12:19معامله‌گران حرفه‌ای در مقایسه با خرده سرمایه‌گذاران به قراردادهای آتی ۳ ماهه که در حال حاضر بر روی ۲۵ درصد در سال قرار دارد، خوش‌بین‌تر هستند. این نرخ سود بالاتر اکثر سرویس‌های وام‌دهی استیبل کوین است.

12:13سالانه قراردادهای آتی اتریوم در اواسط ماه آپریل به رقم چشمگیر ۴۵ درصد رسیده بود. اگرچه فوموی معامله‌گران نقش مهمی در این موضوع ایفا کرده است، اما با این وجود بیانگر خوش‌بینی بسیار زیاد به این ارز دیجیتال است. اگرچه معامله‌گران حرفه‌ای اغلب از قراردادهای آتی ماهانه استفاده می‌کنند، اما قراردادهای دائمی به ابزار رایجی برای خرده سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.

12:08با ثبت رکورد قیمت ۲۸۰۰ دلار اتریوم در تاریخ ۲۹ آوریل، قراردادهای باز آتی این ارز دیجیتال نیز رکوردشکنی کرد. ۸.۵ میلیارد دلار قرارداد باز گویای رشد ۵۲ درصدی در این زمینه است و فعالیت معاملاتی منسجمی را همراه با افزایش قیمت اتریوم نشان می‌دهد.

11:56اطلاعات قراردادهای آتی اتریوم نشان می‌دهد که معامله‌گران حرفه‌ای معتقدند قیمت ۳۵۰۰ دلار، مقصد بعدی اتر خواهد بود.

11:46لکس موسکوفسکی (Lex Moskovski)، مدیر بخش اطلاعات شرکت موسکوفسکی کپیتال (Moskovski Capital)، معتقد است که افزایش قیمت بیت کوین، دلیل خوش‌بینی‌های فعلی است. او در این باره خاطرنشان کرد:افزایش قیمت بیت کوین ناشی از فعالیت‌ها در بازارهای آنی بوده است. این در حالی است که نرخ تأمین بودجه با کاهشی اندک همراه بوده است.

11:36 معامله‌گران در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به تاریخ انقضای ۴.۱ میلیارد دلار قرارداد اختیار، پیش‌بینی می‌کنند که راه برای جهش بیشتر باز است؛ چراکه اتفاقات این چنینی بر فشار قیمت اضافه می‌کنند. نباید فراموش کرد که جهش‌های احیایی ممکن است از نظر قدرت با یکدیگر متفاوت باشند. این احتمال هم وجود دارد که شاهد چنین جهش‌هایی نباشیم.

11:03داده‌های بازار نشان می‌دهد که افزایش ۵ درصدی قیمت بیت کوین در روز جمعه، به اندازه‌ای نبود که بتواند کندل ماهیانه را در ناحیه سبز رنگ ببندد. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۵۸,۳۰۸ دلاری معامله می‌شود.

10:59به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین دیروز با یک جهش غیرمنتظره تا ۵۷,۰۰۰ دلار افزایش یافت. این اتفاق باعث تعجب بسیاری از معامله‌گران شد.

10:46قیمت بیت کوین در ساعات گذشت با جهشی ناگهانی از ۵۷,۰۰۰ دلار عبور کرد. گفته می‌شود که این افزایش قیمت خبر از بازگشت نوسانات به بازار ارزهای دیجیتال دارد.

10:39ملتم دمیرورز (Meltem Demirors)، مدیر ارشد بخش استراتژی کوین شیرز، با اشاره به افزایش سرمایه ورودی از بازار یک ارز دیجیتال به بازار ارز دیجیتال دیگر، گفت:
تقاضا در حال تغییر است.

10:34داده‌های کوین شیرز که اوایل هفته گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد که سرمایه‌ها در بازار اتریوم و محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با آن، ۳۴ میلیون دلار بوده است و این در حالی است که این حجم در ارتباط با بیت کوین با کاهشی ۲۱ میلیون دلاری همراه بوده است.

10:22پانکاج بالانی (Pankaj Balani)، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل دلتا اکسچنج (Delta Exchange)، در این باره گفت:جفت ارز اتریوم/بیت کوین از یک دوره تثبیت قیمت چندساله خارج شده است و به نظر می‌رسد که این روند بسیار قدرتمند باشد. در این ناحیه مقاومتی وجود ندارد و انتظار داریم که تا ۰.۱ بیت کوین این روند پا بر جا باشد.
این اظهارنظر با تکیه بر این مسئله انجام شده است که در حال حاضر شاهد تغییر جریان ورود سرمایه از بیت کوین به‌سمت اتریوم هستیم و این موضوع ممکن است در ماه‌های بعدی هم ادامه داشته باشد .

10:18قیمت اتریوم بر مبنای بیت کوین هم به بیشترین میزان خود در ۲.۵ سال گذشته و بالاتر از محدوده ۰.۰۵۰ بیت کوین رسیده است که خود نشانه تکنیکال بسیار پراهمیتی است.

10:14قیمت اتریوم طی یک ماه گذشته ۴۳ درصد رشد کرده است. این در حالی است که قیمت بیت کوین با کاهشی ۷ درصدی در مدت مشابه همراه بوده است.

10:06داده‌های بازار نشان می‌دهد که اتریوم روز چهارشنبه با عبور از ۲,۷۶۲ دلار تا ۲,۸۰۰ دلار اوج گرفت.

10:01به گزارش کوین دسک، شواهد حاکی از آن است که احتمال تداوم روند جفت اتریوم/بیت کوین وجود دارد؛ چراکه این جفت ارز توانست اوج چندساله خود را بشکند. این اتفاق پس از افزایش سرمایه ورودی به بازار اتر رخ داد.

9:55قیمت اتریوم، ارز شماره دو بازار، بار دیگر با شکستن اوج تاریخی خود، موفق شد جای پای خود در بازار محکم‌تر کند. همزمان با این نوسانات، کارشناسان معتقدند احتمال رشد بیشتر جفت ارز اتریوم/بیت کوین وجود دارد.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *