مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

20:00کاربران کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger) مراقب باشند. نسخه جدید مرورگر کروم، از کیف پول Metamask پشتیبانی نمی‌کند. این نسخه از ارتباطات U2F پشتیبانی نمی‌کند؛ کاربران لجر از این ویژگی برای اتصال کیف پول لجر به متامسک استفاده می‌کردند.

19:50تتر (USDT) هنوز ۶۰ درصد کل ارزش بازار استیبل کوین‌ها را در اختیار دارد. همچنین عرضه استیبل کوین در بلاک چین ترون یک رشد نمایی را تجربه کرده و به اکنون از استیبل کوین موجود در بلاک چین اتریوم پیشی گرفته است.

19:38بر اساس داده‌های The Block، ارزش بازار استیبل کوین‌ها نسبت به اوایل سال جاری میلادی ۳ برابر شده و به ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

19:27بنابراین کاربران پی‌پال که قصد خرید ارز دیجیتال داشته باشند کسانی هستند که تاکنون در این مورد تردید داشته‌اند و در مورد سرمایه‌گذاری، سردرگم بوده‌اند. پلتفرم Paypal راهی آسان و ساده برای خرید کریپتوکارنسی‌ها ارائه می‌دهد تا کاربران نگرانی‌های فنی صرافی‌ها را نداشته باشند.

19:21پونته روز مشخصی را برای این آپدیت اعلام نکرد. اگر تغییرات قبلی مشکلی نداشته باشند، این آپدیت نیز باید چند ماه دیگر عرضه شود.

19:14خوزه فرناندز ده پونته معاون بخش بلاکچین و ارزهای دیجیتال در پی‌پال، در اینباره عنوان کرد:
️ما می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد این قابلیت را گسترش دهیم و به کاربران‌مان اجازه دهیم به هر روشی که تمایل دارند پرداخت‌های خود را انجام دهند. آنها می‌خواهند ارزهای دیجیتال خود را در پلتفرم ما بگذارند تا از آن برای پرداخت‌هایشان استفاده کنند، و ما نیز می‌خواهیم این امکان را فراهم کنیم که هر زمان لازم داشتند بتوانند رمزارزهایشان را به هر مقصدی که خواستند ارسال کنند.

19:04پی‌پال غول پرداخت‌های اینترنتی در ۲۶ می اعلام کرد امکان برداشت ارز دیجیتال از این پلتفرم و انتقال آن به سایر کیف پول‌ها را فراهم می‌آورد. تا قبل از این کاربران تنها می‌توانستند با استفاده از امکانات PayPal، تنها خرید و فروش رمزارزها را انجام دهند.

19:00 این در حالی است که کنترل بایننس روی بایننس اسمارت چین (BSC) بسیار بالا است و بسیاری از منتقدان آن را متمرکزتر از بلاک چین‌های رقیب می‌دانند.

18:47به گزارش کوین دسک، یکی از نمایندگان بایننس روز چهارشنبه با اشاره به اتفاقاتی که فضای امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای می‌افتد، اعلام کرد که بایننس در بسیاری از موارد نمی‌تواند با عقب‌گرد، ضررهایی که به‌واسطه رخنه‌های امنیتی به پروژه‌ها وارد می‌شود را جبران کند.

18:42این مسئله با واکنش بایننس همراه شده است و یکی از مسئولین ارشد این صرافی عنوان کرده است که بایننس مسئولیتی در قبال ترک پروژه‌ها و حملات هکرها ندارد.

18:37در ماه‌های اخیر، تعداد حملات هکرها و ترک پروژه‌ها توسط سازنده‌ها در پروتکل‌هایی که بر بستر زنجیره هوشمند بایننس کار می‌کنند افزایش یافته است.

18:25 او‌کا بی (OKB)
این توکن که متعلق به صرافی OKEx است ۲۵۳٪ رشد در حجم ترید داشته. دلیل اصلی این رشد، رشد ۲۵۰ درصدی خود این صرافی است. اما قیمت این ارز ۱۸.۷۶ درصد منفی بوده است و جواب مشخصی برای آن یافت نشده است.

18:15آر ال سی (RLC)
حجم معاملات روزانه توکن شرکت iExec که بر حافظه‌های ابری (Cloud) تمرکز دارد ۱۱۵۳٪ رشد کرده. این رشد شگفت‌انگیز با خبر لیست شدن این ارز در coinbase آغاز شد و سپس با تعداد بالای همکاری‌های جدید، لیست شدن‌های دیگر، و برنامه پاداش برای دولاپر‌ها به این رشد ادامه داد.

17:55تلکوین (TEL)
رشد ۵۰۰ درصدی معاملات، توکن این پلتفورم را با رشدی ۴۳۷٪ در مقابل دلار و ۶۰۰٪ در مقابل بیت‌کوین همراه کرده است. رشد این ارز به رشد پولیگان مربوط است. مهاجرت لایه دوم به شبکه پولیگان و لیست شدنش در صرافی غیر‌متمرکز کوییک‌سواپ از دلایل این رشد است.

17:46اتریوم کلاسیک (ETC)
این ارز که مدت‌ها به آن بی‌توجهی شده بوده با ۲۲۹.۲۳٪ رشد در حجم‌معاملات و ۳۰۰٪ رشد قیمت ماه بسیار قوی‌ای را تجربه کرده است. بعضی‌ها معتقدند که این ارز جایگزین ارزان‌تری برای اتریوم‌است و آن را دلیل رشدش می‌دانند. و بعضی شباهت اسمی را.

17:39پولیگان(MATIC)
با ۶۴۳.۷۹٪ رشد در حجم معاملات پولیگان ماه خوبی داشته. رشد بازار دی‌فای بر روی این پلتفرم باعث ایجاد ۳۲۹٪ رشد قیمت این ارز در قیاس با دلار شده است.

17:34ماینرد همچنین به افت شدید بهای ارزهای دیجیتال اشاره کرد و گفت مدتی زمان لازم است تا اوضاع بازار بهتر شود. به باور وی، بیت کوین و اتریوم جزو معدود ارزهایی هستند که از این سقوط مهلک نجات پیدا خواهند کرد.

17:27با پایان ماه می بازار شاهد ۳۷٪ سقوط بیت‌کوین خواهد بود که بدترین ماه این ارز از سپتامبر ۲۰۱۱ است.
️اسکات ماینرد، مدیر ارشد فناوری اطلاعات شرکت گوگنهایم، آخر هفته پرنوسانی را برای بازار پیش‌بینی کرده است او در توییتر خطاب به سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال نوشت: «آگاه باشید و برای آخر هفته‌ای متلاطم آماده باشید.»

17:23در بخشی از طرح پیشنهادی آمده است:به‌علاوه، ملزومات گزارش‌دهی در ارتباط با مواردی که در آنها مالیات‌دهنده از یک کارگزاری دارایی رمزنگاری‌شده می‌خرد و آن را به کارگزاری دیگری منتقل می‌کند هم اجرایی خواهند بود. کسب‌وکاری که این دارایی را با قیمت بازار منصفانه بیش از ۱۰,۰۰۰ دلار دریافت می‌کند، ملزم به گزارش این تراکنش خواهد بود.

17:19وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید در برنامه بودجه سال ۲۰۲۲ به ملزومات گزارش‌دهی مرتبط با ارزهای دیجیتال اضافه شده است.

17:14در بخش دیگری از این سند ذکر شده است که این طرح در ارتباط با درآمدهایی که بعد از پایان سال ۲۰۲۲ ثبت شده باشند، اجرایی خواهد شد.

17:11در بخشی از این اسناد آمده است:طرح پیشنهادی کارگزاری‌ها، از جمله نهادهایی مثل صرافی‌های ارزهای دیجیتال و ارائه‌دهندگان کیف پول‌های داغ، را ملزم می‌کند که اطلاعاتی در مورد نهادهای تابع مشخص و صاحب غیرآمریکایی را در هنگام ارائه اطلاعات دارایی‌هایی که نزد کارگزاری قرار دارد، در اختیار مراجع ذی ربط قرار دهد.

17:09در یکی از این طرح‌ها که در بودجه کاخ سفید به آن اشاره شده است، اطلاعات گزارش‌شده کارگزاری‌ها در ارتباط دارایی‌های رمزنگاری‌شده را گسترش می‌دهد.

17:02در این برنامه، ۲ طرح ارائه شده است بر اساس آنها، وزارت خزانه‌داری، ملزومات جدیدی در مورد اطلاعات دریافتی از مؤسسات مالی وضع می‌کند. این اطلاعات دریافتی در قالب گزارشی به زیرشاخه‌های وزارت خزانه‌داری نظیر خدمات درآمدهای داخلی (IRS) ارسال می‌شود.

17:00کارول هاوس (Carole Hous)، مدیر امنیت سایبری شورای امنیت ملی کاخ سفید؛ هاوس گفت که نبود کنترل ممکن است دولت ایالات متحده را ملزم به وضع برخی مقررات برای محدود کردن جذب سرمایه توسط کلاهبرداران کند.

16:50جارد پولیس (Jared Polis)، فرماندار کلرادو؛ پولیس که عضو پیشین کنگره آمریکا و یکی از بنیان‌گذاران فراکسیون بلاک چین کنگره است، گفت که قصد دارد با سیاست‌گذاران ایالت خود برای پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت مالیات همکاری کند.

16:46هستر پیرس (Hester Peirce)، عضو کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا؛ او گفت که احتمالاً رشد دارایی‌های دیجیتال این کمیسیون را مجبور کند تا قوانین تصدی‌گری خود را سریع‌تر نوسازی کند.

16:40سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، سناتور آمریکایی؛ سناتور لومیس که حامی ارزهای دیجیتال است، روز سه‌شنبه تشکیل فراکسیون نوآوری مالی را رسماً اعلام کرد. لومیس سناتور جمهوری‌خواه از وایومینگ و کریستن سینما (Krysten Sinema) سناتور دمکرات از آریزونا پیشگام این تلاش بودند.

16:34توماسو مانچینی-گریفولی (Tommaso Mancini-Griffoli)، رئیس حوزه‌های صندوق بین‌المللی پول؛ مانچینی-گریفولی در پاسخ به پرسشی پیرامون یوان دیجیتال چین گفت که به لحاظ نظری، وجود چندین ارز ذخیره در جهان آن را نسبتاً پایدار می‌کند.

16:25مارک گوردون (Mark Gordon)، فرماندار وایومینگ؛ گوردون فاش کرد که ارز دیجیتال دارد و نسبت به ارزهای دیجیتال ملی نگران است.

16:22لِیل برینارد (Lael Brainard)، عضو هیأت رئیسه بانک مرکزی آمریکا؛ برینارد سخنران آغازین کنفرانس بود و رویکرد دقیق بانک مرکزی بوستون را نسبت به دلار دیجیتال از چشم‌انداز سیاست‌گذاری تشریح کرد.

16:17دیوید راسل یکی از مدیران Tradestation می‌گوید:این هفته می‌تواند برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال هفته سختی باشد. فروش در میانه ماه می، زخم‌هایی را به جا گذاشته است که ممکن است زمان زیادی برای بهبود آنها نیاز باشد.

16:12اخبار بنیادی مانند بودجه ۶ تریلیون دلاری بایدن و شک در مورد خاصیت ضد تورمی بیت کوین و همچنین نگرانی‌ها در مورد آثار زیست محیطی استخراج آن باعث شد تا روز جمعه فشار فروش بیشتر شود.

16:05تردید باعث ریزش قیمت بیت کوین شدبزرگ‌ترین رمزارز بازار، در روز جمعه پایین‌تر از نمودارهای میانگین متحرک ۱۰ و ۵۰ ساعته حرکت کرده است که این سیگنالی از روند نزولی در بازار است.

16:00اخبار منفی باعث شده است تا بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر به سطوح پایین و مناطق عدم قطعیت وارد شود؛ تا جاییکه ممکن است قیمت‌ها دوباره جان تازه‌ای بگیرند و حرکت صعودی‌شان را شروع کنند. یکی از اخبار بسیار مهم این روزها به بودجه اقتصادی ۶ تریلیون دلاری جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برمی‌گردد.

14:00در حملات با این وام‌ها، کاربر وام بزرگی را می‌گیرد و با این مقدار زیاد بازار را به جهتی که می‌پسندد درستکاری می‌کند.️مسئولان این صرافی فعلا تمام سواپ ها را متوفق کرده‌اند تا پاسخی برای این‌مشکل بیابند.️این بار اولی نیست که این مشکل بوجود می‌آید. صرافی‌های دیگری همچون پن‌کیک‌بانی (PancakeBunny) هم مورد حمله قرار گرفته‌اند.️بایننس اسمارت چین برای حل این مشکلات تلاش بر افزایش حفاظت شبکه دارد.

13:58وام‌های فلش (Flash Loans) وام‌هایی هستند که بدون هیچگونه زمانتی به کاربر داده می‌شوند و کاربر از آن استفاده‌ای در بازار‌ها می‌کند و وام را با سود به صاحب وام بر‌میگرداند. این پروسه در مدت زمان کوتاهی اتفاق می‌افتد

13:55برگر‌سواپ (BurgerSwap) صرافی غیر متمرکزی که بر بایننس اسمارت چین فعال است مورد حمله قرار گرفته است.
️این حمله از نوع حمله وام‌های فلش بوده (Flash Loan Attack).️برای فهمیدن‌ این نوع حملات باید اول‌ وام‌های فلش را توصیف کرد.

13:46در بخشی از اطلاعیه اداره کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا آمده است:️چینالیسیس برخی از نیازهای OFAC را رفع می‌کند. خوشه‌بندی آدرس، ترسیم جریان و نقشه‌ای از تراکنش‌ها، کاوشگر تراکنش‌ها، تحلیل رفتار کاربر، نرخ تبدیل [ارز]، معامله و اطلاعات بازار از جمله قابلیت‌های موردنیاز OFAC است که چینالیسیس امکان دسترسی به آنها را مهیا می‌کند.

13:41رامکر (Rumker) یکی از نرم‌افزارهای چینالیسیس است که اداره کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا از آن بهره می‌برد. این نرم‌افزار مجموعه‌ای از ابزارهای نظارتی است که برای تعیین موقعیت مکانی نودها استفاده می‌شود. از جمله بخش‌های دیگر این نرم‌افزار، ابزار واسابی دیمیکسینگ (Wasabi Demixing) است که به نهادهای قانونی امکان دسترسی به اطلاعات رمزنگاری‌شده‌ در تراکنش‌هایی که شفافیت کافی ندارند را مهیا می‌کند.

13:35از نرم‌افزار چینالیسیس برای تحلیل و ره‌گیری تراکنش‌های ارزهای مجازی و کسب اطلاعاتی در مورد طرفین این تراکنش‌ها استفاده خواهد شد. در نهایت این اطلاعات برای تکمیل فهرست SDN یا همان لیست سیاه افراد و نهادها استفاده می‌شود.

13:24اداره کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا یک نهاد اطلاعاتی مالی است که زیر نظر وزارت خزانه‌داری آمریکا فعالیت می‌کند. اجرای تحریم‌های اقتصادی و تجاری در راستای اهداف امنیت ملی و سیاست‌های خارجی از جمله وظایف این نهاد است.

13:20این دومین بار در یک ماه گذشته است که اداره کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا به‌دنبال ابزارهایی است تا در دایره اهداف جهانی (OGT) از آنها بهره گیرد.

13:17️ این درخواست در راستای تحقق اهداف آمریکا برای ره‌گیری تراکنش‌های بلاک چینی انجام می‌گیرد.

13:08قبل از این رئیس بانک مرکزی آمریکا (Jerome Powell), و معاون اول بانک مرکزی اروپا (Luis de Guindos) از بیت‌کوین انتقاد کرده بوده‌اند.

13:02رئیس بانک مرکزی ژاپن در صحبت های خود گفت که تمام معاملات بیت‌کوین گمانی‌زنی است و این ارز به شدت نواسان دارد. همین‌طور وی افزود که بیت‌کوین به ندرت برای پرداخت و رفع بدهی استفاده می‌شود.

12:58اقتصاد‌دان به نام آلمانی (Holger Zschaepitz) این انتقاد را دلیل افت قیمت بیت‌کوین از زیر ۴۰ هزار دلار تا ۳۶ هزار می‌داند.

12:47طبق گزارش بلومبرگ رئیس بانک مرکزی ژاپن (Haruhiko Kuroda) امروز به انتقاد از بیت‌کوین پرداخت.

12:36️به گفته لیفچیتز این مسئله بازار را وارد یک فاز تعلیق کرده که همه می‌گویند «صبر کنید تا ببینیم چه می‌شود»، به‌طوری که هم معامله‌گران روند و هم سرمایه‌گذاران خلاف جهت نیاز به مشاهده یک حرکت دارند، حالا چه صعودی چه نزولی، تا تصمیم به ورود به بازار بگیرند.

12:28لیفچیتز همچنین افزود که این اصلاح موفق شد حجم اهرمی (منظور ترید‌هایی همچون فیوچرز) را که در این اکوسیستم شیوع یافته بود، به شدت کاهش دهد که اتفاق سالم و مثبتی برای کلیت بازار است، چراکه کمک می‌کند تا پایه‌ای باثبات‌تر برای بازار ایجاد شود.

12:21به گفته دیوید لیفچیتز (David Lifchitz)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت اگزوآلفا (ExoAlpha)، پس از صعود تقریباً بدون وقفه از ۱۰,۰۰۰ دلار در اکتبر ۲۰۲۰ تا سقف تاریخی ۶۵,۰۰۰ دلار در اواسط آوریل ۲۰۲۱ برای بیت کوین، بازار شاهد چندین موج برداشت سود بوده است. پس از آن، بزرگ‌ترین تسویه سال ۲۰۲۱ روی داد که طی آن قیمت بیت کوین تا ۳۰,۰۰۰ دلار هم سقوط کرد و اتر و دیگر آلت کوین‌ها حتی از این هم بیشتر ضرر دیدند.

12:15اصلاح اخیر بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً برای بسیاری از معامله‌گران مانند نوعی اختلال اضطراب پس از سانحه، سقوط بازار در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و زمستان دو ساله پس از آن را یادآوری می‌کند و این می‌تواند دلیل بلاتکلیفی بازار در شرایط کنونی.

12:09در روزهای گذشته قیمت بیت کوین با افزایش فشار فروش همراه بوده است. این در حالی است که تحلیل‌گران عنوان می‌کنند که معامله‌گران منتظرند تا ببینند وضعیت آینده بازار چگونه پیش می‌رود.

11:57ژائو در این مصاحبه گفت:ارزهای دیجیتال تنها یک ابزار جدید برای افزایش آزادی پولی در سراسر دنیا هستند. به آنها به چشم یک رقیب برای قانون‌گذاران نگاه نمی‌کنم و راه‌هایی وجود دارد که می‌توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند.

11:49به عقیده ژائو، مبارزه برای حذف بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مثل انکار قبول مدل کسب‌وکار اینترنتی آمازون در دهه ۹۰ میلادی و زمانی که این فروشگاه تازه کارش را آغاز کرده بود است. او در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به این موضوع که ارزهای دیجیتال برای از بین بردن اقتصاد سنتی یا ارزهای فیاتِ با پشتوانه دولت‌ها ایجاد نشده‌اند اظهار کرد که آنها برای بیشتر برای ایجاد «آزادی پولی» پا به دنیا گذاشته‌اند.

11:44مدیرعامل صرافی بایننس در این مصاحبه عنوان می‌کند:فکر نمی‌کنم الان دیگر کسی بتواند بیت کوین را از کار بیندازد؛ چراکه باید در نظر داشت این فناوری، این مفهوم، در ذهن ۵۰۰ میلیون انسان وجود دارد. نمی‌توانید آن را به‌راحتی پاک کنید.

11:40مدیرعامل صرافی بایننس، در کنفرانس کانسنوس ۲۰۲۱ با اشاره به نبود شفافیت در رویکرد دولت‌ها در ارتباط با ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که هیچ نهادی نمی‌تواند بیت کوین یا بلاک چین را از بین ببرد و از همین رو، دولت‌ها باید با آغوش باز این فناوری را بپذیرند.

11:34به طور کلی ، او معتقد است که بازار ارز های دیجیتال ماندنی است اما هشدار داده است که بسیاری از رمزارز های امروزی در آینده از بین خواهند رفت.

11:27علی رغم اینکه آیکان به این زودی ها وارد دنیای ارز های دیجیتال نمی شود اما ، او قصد دارد در این حوزه کار های بزرگی را انجام دهد :سرمایه گذار میلیادر ادعا می کند که می تواند بیش از یک میلیارد دلار در حوزه ی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کند.

11:15تاجر آمریکایی که ثروت خالص وی 15.6 میلیارد دلار تخمین زده می شود ، بیت کوین را با یک ویژگی توصیف کرد و گفت که  بیت کوین را تنها می توان به عنوان یک ذخیره ارزش استفاده کرد:
“بنابراین اتریوم و بیت کوین متفاوت هستند. بیت کوین برای من فقط یک ذخیره ارزش است.”
علاوه بر حمایت آیکان از اتریوم ، در اوایل این هفته ،ری دالیو (Ray Dalio‎) ، میلیاردر آمریکایی و موسس شرکت بریج واتر ، عنوان کرد که معاملات اتریوم کارآمدتر هستند. شایان ذکر است که ری دالیو درحال حاضر دارایی بیت کوین دارد.

10:58در طی یک مصاحبه تلویزیونی با بلومبرگ ، کارل آیکان ، بنیانگذار شرکت آیکان اینترپرایسز ، از رمزارز اتریوم ، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ جهان ، تمجید کرد و مدعی شد که اتریوم می تواند هم به عنوان یک ذخیره ارزش و هم یک روش پرداخت عمل کند:” در واقع ، اتریوم شامل دو ویژگی مجزا است – می توانید از آن به عنوان یک روش پرداخت و هم به عنوان یک ذخیره ارزش استفاده کنید.”

10:46اولین حمایت عمده نزدیک سطح محوری ۳۶,۰۰۰ دلاری است. در صورت نقض حمایت ۳۶,۰۰۰ دلاری، قیمت بیت کوین ممکن است در کوتاه‌مدت به ناحیه حمایتی ۳۴,۰۰۰ دلار افت کند.

10:42اگر بیت کوین موفق با عبور از مقاومت ۳۹,۵۰۰ دلار نشود، خطر نزول بیشتر وجود دارد. در صورت سقوط، اولین حمایت در نزدیکی سطح ۳۷,۰۰۰ دلار است.

10:34فیبوناچی ۷۶.۴ درصدی که در موج صعودی ۳۶,۴۷۲ دلار تا ۴۰,۹۲۳ دلار تشکیل شده بود، به‌عنوان یک ناحیه حمایتی نیز عمل می‌کند. در مسیر صعود، اولین مقاومت در نزدیکی حمایت مثلث جمع‌شونده در ۳۸,۵۰۰ دلار است. اولین مقاومت عمده نیز نزدیک سطح ۳۹,۵۰۰ دلاری است. اما مقاومت اصلی هنوز نزدیک ناحیه ۴۰,۰۰۰ دلار است. بسته شدن قیمت بالاتر از ناحیه مقاومت ۴۰,۰۰۰ دلاری می‌تواند آغازگر یک صعود قدرتمند باشد.

10:22این جفت‌ارز سپس در زیر فیبوناچی ۵۰ درصدی که در موج صعودی ۳۶,۴۷۲ دلار تا ۴۰,۹۲۳ دلار شکل گرفته بود، شتاب نزولی گرفت. بیت کوین در حال حاضر توانسته سطح حمایت ۳۷,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعتی را حفظ کند.

10:16این در حالی است که خریداران نتوانستند در بالای ۴۰,۵۰۰ دلار قدرت بگیرند. یک سقف در قیمت ۴۰,۹۲۳ دلار شکل گرفت و پس از آن شاهد اصلاح بودیم و سپس حمایت ۴۰,۰۰۰ دلاری شکسته شد. علاوه بر این، یک افت هم به زیر مثلث جمع‌شونده کوتاه‌مدت با حمایت نزدیک به ۳۸,۴۰۰ دلار در نمودار ساعتی بیت کوین/تتر روی داد.

10:10بیت کوین توانست مقاومت ۴۰,۰۰۰ دلاری را شکسته و موج بازیابی خود را گسترش دهد. این ارز دیجیتال حتی از سطح ۴۰,۵۰۰ دلار عبور کرد و کاملاً بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعتی قرار گرفت.

10:00به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، بیت کوین که در حال حاضر حمایت ۳۷,۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته (SMA100) را حفظ کرده، در تکاپو است تا سطوح مقاومتی ۴۰,۰۰۰ و ۴۰,۵۰۰ دلار را فتح کند.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *