مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

20:00جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییتی بیان کرد:《پول آینده دنیا ارز دیجیتال خواهد بود و رمزارزها راهی برای کاهش محدودیت های بانکی بین المللی است. تقویت،نظارت،حمایت و هدایت ‎ارزهای دیجیتال باید ‎سیاست اقتصادی ‎کشور باشد نه محدودیت و مقابله با آن. زمان به سرعت به نفع گسترش ‎ارزهای دیجیتال می گذرد ‎اقتصاد ما از سفینه پرتابی جا نماند》

19:47او در این مصاحبه به‌شدت از یونی‌سواپ و کریپتوکیتیز (CryptoKitties) انتقاد کرده و آنها را حباب خوانده است.

19:35چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) بنیان‌گذار کاردانو در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ مدعی شد بیش از ۱۰۰ شرکت در فرآیند انتقال از اتریوم به کاردانو قرار دارند. هاسکینسون از بنیان‌گذاران اتریوم است که پس از مدتی از این پروژه جدا شده وکاردانو را ایجاد کرد.

19:20 با این حال او مدعی شده که بیت کوین می‌تواند به عنوان یک «ابزار سرمایه‌گذاری» مورد توجه قرار گیرد.

18:58بنوات کوئری (Benoit Coeure)، اقتصاددان فرانسوی، معتقد است بیت کوین نمی‌تواند به‌عنوان یک ابزار پرداخت عمل کند. او در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ همچنین گفته است که بیت کوین به دلیل نوسانات زیاد در ایفای نقش خود به‌عنوان یک ارز شکست خورده است.

18:45اقتصاددان فرانسوی: بیت کوین به‌عنوان یک ارز شکست خورده است.

18:17هیچکس ساعاتی پیش با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود، از آغاز مزایده برای فروش کاور آلبوم مجاز به‌صورت توکن غیرمثلی خبر داد.️این توکن روی بلاک چین اتریوم قرار دارد و در توضیحات آن آمده است:

18:00هیچکس، رپر مشهور ایرانی، کاور آلبوم اخیر خود را که «مجاز» نام دارد، به‌صورت توکن غیرمثلی (NFT)، برای فروش در پلتفرم اوپن‌سی (Opensea) قرار داده است. او این آلبوم را سال گذشته منتشر کرد.

17:30 یک زوج کالیفرنیایی با توکنیزه کردن حلقه‌های ازدواج خود در قالب NFT در بلاک چین اتریوم، ازدواج کردند. ربکا رز و پیتر کاچرگینسکی که هر دو کارمند صرافی بزرگ کوین بیس هستند، یک قرارداد هوشمند نوشته و دو توکن غیرمثلی به‌عنوان نمادی از حلقه ازدواج ایجاد کردند. آنها این توکن‌ها را به کیف پول‌های یکدیگر ارسال کردند تا ازدواجشان برای همیشه در بلاک چین اتریوم ثبت شود.

17:16ملکر معتقد است که عملکرد عالی اتریوم، مهترین عامل بازار صعودی اخیر آلت کوین‌ها بوده است. او گفت که قیمت اتریوم در پایان سال ۲۰۲۱ می‌تواند به ۱۰ هزار دلار برسد.

16:49به‌گفته اسکات ملکر (Scott Melker)، تریدر معروف، به‌دلیل پتانسیل صعودی فوق‌العاده اتریوم، این ارز دیجیتال می‌تواند در سال ۲۰۲۱ عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشد. به‌عقیده اسکات ملکر، دوره حال‌حاضر تثبیت قیمت بیت کوین، فرصت ویژه‌ای برای صعودی بودن بازار اتریوم است.

16:39این کارآفرین آمریکایی اعلام کرد: «تاجران باهوش بسیاری را می‌شناسم که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند و از من هم می‌خواهند سوار بر این قطار شوم. من این کار را انجام نمی‌دهم. من تمام سرمایه‌ای که دارم را وارد حوزه املاک می‌کنم. در این روش ثروتمند شدن به آهستگی رقم می‌خورد.» گفتنی است کورکوران کار خود را با یک وام هزار دلاری شروع و آن را به یک کسب‌وکار چند میلیارد دلاری تبدیل کرده است.

16:28باربارا کورکوران، میلیاردر بخش املاک و مستغلات، می‌گوید در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.

16:16 یک بحران اقتصادی در راه است ، پس سعی کنید بیشتر طلا ، نقره و بیت کوین پس انداز کنید در توییت مشابهی ، آقای کیوساکی از احتمال بسیار زیاد وقوع یک بحران اقتصادی در ایالات متحده در آینده نزدیک اخطار داد و مجددا به خرید طلا ، نقره و بیت کوین توصیه کرد. اظهارات دقیق وی به شرح زیراست:“آماده هستین؟ بوم ، بحران ، دیوانگی ، سقوط ، افسردگی. برای بزرگترین بحران، افسردگی در تاریخ جهان آماده شوید.فدرال رزرو در آن چه خواهد کرد؟ پول بیشتری چاپ خواهد کرد؟ در نتیجه بیشتر بیت کوین ، طلا ، نقره ذخیره کنید.”

16:05 به گفته آقای کیوساکی ، هم اکنون نه ایلان ماسک و نه بیت کوین دیگر مشکل ساز نیستند. مشکلات اصلی درحال حاضر به سیستم مالی ایالات متحده بستگی دارد که در نتیجه اقدامات فدرال رزرو ، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا و رئیس جمهور جو بایدن است.

16:00رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) ، نویسنده کتاب های محبوب “استقلال مالی” ،” پدر پولدار، پدر بی‌پول” ، قصد دارد در کف قیمت فعلی بیت کوین خرید خود را انجام دهد.

14:00پستر شیف در ماه مارس اعلام کرد که فرزندش اسپنسر، تمام سرمایه خود را به بیت کوین تبدیل کرده است و به شوخی گفته بود با این وصف مجبور است او را از ارث محروم کند تا پسرش نتواند بیت کوین بیشتری بخرد.

13:48پیتر شیف که به دلیل تمسخر ارزهای دیجیتال به عنوان شخصیتی جنجالی در دنیای کریپتو شناخته می‌شود، به پسرش که از طرفداران سرسخت بیت کوین است گفته که بیت کوین را می‌شود با یک اسب پیر مقایسه کرد، در حالی که دوج کوین مانند یک خودرو اسپرت است.

13:45پیتر شیف، مدیر یورو پاسیفیک کپیتال (Euro Pacific Capital) که به موضع‌گیری‌های تمسخر آمیز و شدیدش علیه بیت کوین و ارزهای دیجیتال معروف است؛ دیروز پس از آنکه دوج کوین به اوج قیمتی ۰.۴۵ دلاری رسید، در توییترش نوشت: «دوج کوین در حال بلعیدن بیت کوین است.»

13:36پیتر شیف: بیت کوین در برابر دوج کوین، مثل یک اسب پیر در برابر خودرو اسپرت است

13:30براین اساس صرافی‌های مجاز و بانک ها می توانند در چارچوب ضوابط یاد شده نسبت به انجام پرداخت‌های ارزی بابت واردات از طریق رمز ارزهای استخراج شده در داخل کشور اقدام کنند.

13:21هیأت عامل بانک مرکزی ضوابط ناظر بر چگونگی استفاده از رمزارزهای حاصل از استخراج داخلی توسط واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری از وزارت صمت را صرفاً به منظور انجام پرداخت‌های ارزی بابت واردات و با رعایت مجموعه مقررات ارزی تصویب کرد.

13:12بانک مرکزی تصویب کرد؛ استفاده از رمزارز تولید داخلی برای صرافی ها و بانک ها مجاز شد!

12:45ماسک در جواب احتمال این امر را رد نکرد و نوشت واقعا همینطور است.بازار با واکنش شدید به این خبر سقوط کرده و در زمان انشتار بیت‌کوین به ۴۳۹۹۶ دلار هم رسیده است و به دنبال آن ارز‌های دیگر هم سقوط کرده‌اند!

12:38ایلان ماسک، ساعت پیش در توییتی گفت که محتمل است تمام بیت‌کوین‌های تسلا را بفروشد‌.یک اکانت ناشناس و مشکوک نوشته است: تسلا ممکن است تمام بیت‌کوین‌های خود را بفروشد و با حد تنفری که اهالی کریپتو از ماسک دارند، نمیتوان او را برای چنین حرکتی سرزنش کرد.

12:24پس از آن جک دورسی در یک رشته توییت شرکت کرد که با این توییت آغاز شده بود: نه جک، نه ایلان و نه هیچ کس دیگری قادر نخواهد بود بیت کوین را تغییر دهد، بلکه بیت کوین، جک، ایلان و بقیه را تغییر خواهد داد.

12:11او گفته بود:️ما به این جامعه متعهد هستیم و از طریق راهکارهای انرژی پاک بیت کوین، برای آینده‌ای سبز تلاش خواهیم کرد. همانطور که در فوریه اعلام شد، اسکوئر به صورت مداوم به استراتژی‌های خود در مورد BTC ادامه خواهد داد.

12:09امریتا اهوژا مدیر ارشد مالی شرکت اسکوئر، قبلا اعلام کرد استراتژی‌های این شرکت در مورد بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا تغییر نخواهد کرد.

12:02جک دورسی، مدیر عامل شرکت اسکوئر و توییتر گفت بیت کوین همه چیز را به سمت بهتر شدن سوق می‌دهد. علاوه بر آن مدیر عامل این شرکت متعهد شد که برای همیشه سعی در بهتر کردن Bitcoin خواهد داشت. در همین حال Square و شرکت آرک اینوست گزارشی را منتشر کرده‌اند که در آن بیتکوین را عاملی کلیدی در آینده انرژی‌های تجدیدپذیر نامیده‌اند.

12:00در همین حال، شاخص ترس و طمع که معیاری برای سنجش احساسات بازار است هم‌اینک عدد ۲۰ را نشان می‌دهد و بیانگر آن است که بازار در ناحیه «ترس شدید» قرار دارد. این نخستین بار طی یک سال گذشته است که بازار وارد این ناحیه می‌شود

11:55توییت اخیر ایلان ماسک مبنی بر اینکه تسلا برای فروش خودروهای خود دیگر بیت کوین نمی‌پذیرد، با ریزش قیمت این ارز دیجیتال همراه بود و سبب شد سایه سنگین ترس بر بازار حکفرما شود.

11:47اتریوم با ۱۹.۳ درصد در جایگاه دوم قرار دارد و بایننس کوین با ۴ درصد سوم است.

11:42اوج دامیننس بیت کوین مربوط به ۴ ژانویه ۲۰۲۱ است که در آن زمان با در اختیار داشتن محدوده ۶۹.۷ درصد برای خود پادشاهی می‌کرد. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال هم‌اینک محدوده ۲.۲۵ تریلیون دلار است که ۹۰۴ میلیارد دلار آن مربوط به بیت کوین است.

11:35دامیننس بیت کوین بر بازار به کمترین حد خود از اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی رسیده است. سلطه این ارز دیجیتال اکنون در محدوده ۴۰.۲ درصد قرار دارد.

11:28همچنین ۸۲ بلوک با قوانین جدید استخراج شده است. این به روزرسانی ، دوره جدیدی را در نحوه مدیریت به روزرسانی های پروتکل توسط توسعه دهندگان نشان می دهد.

11:24ویژگی های جدید بدون هیچ‌ مشکلی روی‌ زنجیره اعمال شده‌و‌همانطور که انتظار می‌رفت کار میکند.یکی‌از این ویژگی‌ها امنیت در برابر دوباره‌ خرج کردن ارتقا داد‌.

11:16در ۱۵ می به روز رسانی بیت‌کوین کش‌با موفقیت انجام شد و ویژگی هایی را در جهت بهبود کلی کاربران به ارمغان آورد.

11:11صرافی بایننس در خصوص سرمایه گذاری عبارت خوبی را برای سرمایه گذارانی که اطمینان کافی درباره SHIB ندارند ، مطرح کرد:
“لطفا اطمینان حاصل کنید که حتما مدیریت ریسک کافی را در معاملات خود رعایت کرده باشید و همین طور تحقیقات خود را در رابطه با فاندامنتال SHIB انجام داده باشید، و قبل از امید بستن به معاملات این توکن از پروژه آن به طور کامل مطلع باشید”

11:06طبق نظریه سایت InvestorPlace.com ، این رمزارز به نظر تحلیل گران می تواند به سطوح قیمتی پایینی افت کند.

10:58همچنین DigitalCoinPrice اشاره به افزایش قیمت SHIB به 0.000044 دلار تا پایان سال 2021 داشت. Gov Capital نیز پیش بینی کرد که قیمت SHIB افت بزرگی را تجربه خواهد کرد و به 0.000006 دلار سقوط می کند.

10:49سایت InvestorPlace.comتعدادی از این پیش بینی ها را جمع آوری کرده است: WalletInvestor معتقد است که SHIB برای بلند مدت سرمایه گذاری خوبی محسوب نمی شود. در واقع ، تخمین می زند که این رمزارز تا سال 2022 به 0.000029 دلار تا 0.000016 دلار کاهش خواهد یافت.

10:37سایت InvestorPlace.com به تازگی درمورد این رمزارز عنوان کرد:“به دنبال سودهای بزرگ شیبا ، پیش بینی قیمت این رمزارز بسیار وایرال شده است.اما ، تحلیلگران فعلا نظرمطمئن و دقیقی برای سرمایه گذاری در این رمزارز را مطرح نکرده اند.

10:30 طبق سایت Benzinga ، اوایل این هفته ، ارزش SHIB در حدود 0.00003212 دلار بود.صرافی بایننس اخیرا پشتیبانی از این رمزارز را اضافه کرده است.

10:22شیبا اینو (SHIB) چیست؟رمزارز SHIB شکل دیگری از ارزدیجیتال است که شباهت زیادی به دوج کوین دارد زیرا از نژاد سگ شیبا اینو به عنوان طلسم خود الهام گرفته است.

10:15رمزارز شیبا اینو (SHIB) ، جدید ترین رمزارزی که برپایه میم کوین و یا جوک اینترنتی ساخته شده است و با دوج کوین در رقابت است ، در حال حاضر پیش بینی هایی در مورد آن در سال جاری میلادی مطرح شده است.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *