مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

مهم ترین اخبار ارز های دیجیتال

20:00 پیتر تیل، بنیان‌گذار پی پل، از دولت آمریکا خواسته است تا رابطه چین و بیت کوین را از منظر ژئوپلتیک ارزیابی کند. او همچنین هشدار داده است که دولت مرکزی چین ممکن است از بیت کوین به‌عنوان ابزاری برای تضعیف سیاست خارجی و مالی آمریکا و راهی برای کاهش سلطه دلار در اقتصاد جهانی حمایت کند.

19:57 بنیان‌گذار پی پل: چین از بیت کوین به‌عنوان یک سلاح مالی علیه آمریکا استفاده می‌کند

19:39این نهاد همچنین افزوده این سرمایه‌گذاران نمی‌توانند از صرافی‌هایی که معاملات XRP را به حالت تعلیق درآورده‌اند و یا این ارز دیجیتال را از فهرست خود خارج کرده‌اند؛ درخواست جبران خسارت کنند، چرا که این صرافی‌ها ارتباطی با این پرونده ندارند.

19:23همچنین SEC تهدید کرده است که ادامه فعالیت‌های حقوقی سرمایه‌گذاران ریپل این نهاد را مجبور می‌کند علیه آنان دست به اقدام حقوقی بزند.

19:17 کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در تلاش است تا مانع از دخالت سرمایه‌گذاران XRP در پرونده حقوقی ریپل شود و اعلام کرده در این پرونده به سرمایه‌گذاران بازار ثانویه اتهامی وارد نشده است.

19:05همان طور که پیش‌بینی می‌شد، کاهش قیمت بیت کوین به فروش سایر ارزهای دیجیتال نیز منجر شد و تا این لحظه، ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال خارج شده است.

18:59شاخص ترس و طمع بیت کوین نیز به ۲۰ کاهش پیدا کرده و این نشان‌دهنده ترس شدید در بازار است. این مقدار از زمان سقوط بازار در مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۹) تاکنون بی‌سابقه بوده است.

18:44کریپتوفیبوناچی در توییتی در تاریخ ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) می‌نویسد:️هشدار خطر یا نشانه‌ای از یک روند صعودی قوی‌تر؟ اگر این نمودار برعکس بود، چه تعدادی از افراد کاهش قیمت بیت کوین (و رسیدن آن به کف قیمت) را پیش‌بینی می‌کردند؟

18:39تحلیلگری به نام کریپتوفیبوناچی (CryptoFibonacci) نیز با مشاهده نمودارهای هفتگی، عنوان می‌کند که به‌عقیده او، نیروهای صعودی در حال از دست دادن قدرت و اشتیاق خود هستند.

18:25نیروهای خرسی در حال تسلط به بازار ارزهای دیجیتال هستند. از زمان ثبت رکورد قیمت ۶۵,۰۰۰ دلاری در ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین)، این دومین کمینه قیمتی است که بیت کوین تجربه کرده و به همین علت، می‌توان پیش‌بینی کرد که یک روند نزولی در راه است.

18:14قیمت بیت کوین در ساعات ابتدایی روز یکشنبه، ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) به پایین‌ترین سطح در ۱۱ هفته گذشته رسید و به ۴۶,۷۰۰ دلار سقوط کرد. قیمت این ارز دیجیتال پس از این کاهش ناگهانی، اصلاح اندکی را تجربه کرد.

18:02️قیمت بیت کوین به پایین‌ترین حد خود از ماه فوریه (اسفند) تاکنون رسید. به ‌نظر می‌رسد که خرس‌های بازار از خواب زمستانی ۶ماهه خود بیدار شده‌اند.

17:50 او همچنین گفته است که با کاهش سرعت روند صعودی و همچنین افزایش ریسک اصلاح قیمتی، طبیعی است که برخی از سرمایه‌گذاران کسب سود کرده و آن را در سایر دارایی‌ها قرار دهند.

17:38لین آلدن، سرمایه‌گذار استراتژیک، در مصاحبه اخیر خود با کوین تلگراف اظهار داشته است که بیت کوین در روند صعودی اخیر و علی‌رغم عدم قطعیت‌ها و افزایش نوسانات هنوز هم توانایی رسیدن به قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلار را دارد.

17:23اما این اتفاق همیشه هم‌‌ نمی‌افتد. در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ قیمت بیت‌کوین رسد قابل توجهی را قبل از ساعت انقضا تجربه کرده است.

17:17دیتا نشان‌ می‌دهد که از قیمت بیت‌کوین به صورت متوسط ۲.۳ درصد، ۴۰ ساعت قبل از منقضی شدن معاملات آتی در بازار‌ کالای شیکاگو، کاسته میشود.

17:10بسیاری از معامله‌گران بازار کریپتو معتقد هستند که قیمت این ارز قبل از منقضی شدن معاملات آتی (Futures) این ارز در بازار کالای شیکاگو (CME) ریزش خواهد داشت.

16:59دلیل نوسانات کم فعلی بیت کوین از نظر پلن بی این است که تریدرهایی که در قیمت پایین‌تر خرید کرده‌اند، در حال حفظ سود هستند.

16:50” درست است، بازار مثل همیشه به نظرات ایلان ماسک بیش از حد واکنش نشان داده‌ است، اما آگاه باشید تا فرصت‌ها را از دست ندهید، مانند میانه‌ی روند صعودی سال ۲۰۱۳: اگر در زیر ۱۰۰ دلار از ترس خبر توقیف MtGox توسط دولت آمریکا بیت کوین‌های خود را میفروختید، نمیتوانستید رشد تا ۱۰۰۰ دلار را کسب کنید. در وضعیت فعلی، جهشی از ۵۰,۰۰۰ دلار به ۵۰۰,۰۰۰ دلار است.”

16:41“با وجود تمام خبرهای ممنوعیت در ترکیه، مالیات در ایالات متحده، صحبت‌های ایلان ماسک و غیره بیت کوین همچنان ۵ برابر قیمت ۶ ماه گذشته است و داده‌های درون زنجیره‌ای نشان میدهند که ما در میانه‌ی یک روند صعودی هستیم. من از یک رشد ۵ برابری دیگر در ۶ ماه آینده شوکه نخواهم شد.”

16:34در توییت جدید خود، پلن بی به 457,000 دنبال کننده‌ی خود گفت که نظریه رالی گسترده‌ی بیت کوین در ماه‌های آینده را رد نکنند، زیرا این ارز در میان هجوم عاملان نزولی همچنان قوی است.

16:27تحلیلگر برجسته، پلن بی(PlanB)، معتقد است که با توجه به این که بیت کوین توانسته است سطح قیمتی خود را در بازار خرسی حفظ کند، BTC شاهد رشد خوبی در چند ماه آینده خواهد بود.

16:20علاوه بر آن ایلان ماسک در نظر دارد کارمزد تراکنش‌های دوج کوین را تا ۱۰۰ برابر کاهش دهد. این امر باعث می‌شود جذابیت DOGE برای معاملات افزایش یابد.

16:15با این حال در این میم کوین، سرعت تایید تراکنش‌ها بالاتر از Bitcoin است. به جای هر ۱۰ دقیقه، تنها در یک دقیقه یک بلاک جدید ایجاد می‌شود. اما به نظر می‌رسد این میزان برای این میلیاردر شناخته شده کافی نیست.

16:06اندازه بلاک بیت کوین (BTC) و دوج کوین (DOGE) هر دو یک مگابایت است. هر بلاک بزرگ‌تری غیرمعتبر در نظر گرفته می‌شود. البته این شباهت چندان جای تعجب ندارد؛ زیرا دوج کوین در ابتدا تنها به عنوان یک میم کوین، از بزرگ‌ترین رمزارز بازار کپی برداری شده است.

14:00️بخصوص آنکه ایلان ماسک تاکید داشت زمان ایجاد بلاک‌ها و حجم آنها باید ۱۰ برابر افزایش داشته باشد.

13:56ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا در توییتر در پاسخ به کاربری اعلام کرد که اگر دوج کوین بتواند چند تغییر اساسی داشته باشد، حتما در برابر بیت کوین پیروز خواهد شد.

13:51️بر اساس معاملات انجام شده، میانگین موزون نرخ دلاری معاملات ۲۰۵۷۴ تومان بوده است.️این امر حاکی از این است که نرخ ارز موثر در واردات کشور نرخ مذکور بوده است و روند آن در روز‌های اخیر نزولی بوده است.

13:49️سامانه نیما دیروز مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه شاهد عرضه حدود ۳۲۲ میلیون دلار به صورت حواله ارزی به منظور تامین ارز واردات کشور بوده است. از عرضه‌های مذکور حدود ۱۰۳ میلیون دلار معامله شده است.

13:45️او همچنین گفته است که با کاهش سرعت روند صعودی و همچنین افزایش ریسک اصلاح قیمتی، طبیعی است که برخی از سرمایه‌گذاران کسب سود کرده و آن را در سایر دارایی‌ها قرار دهند.

13:41️لین آلدن، سرمایه‌گذار استراتژیک، در مصاحبه اخیر خود با کوین تلگراف اظهار داشته است که بیت کوین در روند صعودی اخیر و علی‌رغم عدم قطعیت‌ها و افزایش نوسانات هنوز هم توانایی رسیدن به قیمت ۱۰۰.۰۰۰ دلار را دارد.

13:39گزارش‌ها همچنین بیانگر آن است ۱۰,۱۴۵ بیت کوین از صرافی کوین بیس برداشت شده است. قیمت هر واحد بیت کوین هم‌اینک در ناحیه ۵۰,۰۰۰ دلار قرار دارد و شاخص ترس و طمع نشان می‌دهد بازار وارد ناحیه ترس شده است.

13:23️ تیم تحلیلی IntoTheBlock در توییتر نوشت صرافی‌های متمرکز جهان در روز گذشته شاهد برداشت حجم سنگین بیت کوین بوده‌اند. بنا بر اعلام این تیم، معامله‌گران در مجموع ۲۴,۸۴۰ واحد بیت کوین را از صرافی‌ها خارج کرده‌اند.

13:12ایلان ماسک در توییت خود نوشت: «ما درباره افزایش استفاده از سوخت‌های فسیلی برای استخراج و معاملات بیت کوین، به‌ویژه زغال‌سنگ که نسبت به دیگر سوخت‌ها بدترین میزان آلایندگی را دارد، نگران هستیم

13:02 ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت تسلا، ساعاتی پیش در توییتر خود اعلام کرد که به دلیل مصرف انرژی بیت کوین، این شرکت دیگر بیت کوین را به‌عنوان یک روش پرداخت برای خرید خودروها نخواهد پذیرفت.

12:59مایک نووگراتز در این باره گفت: «همانند همه سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، در ۵ ماه اخیر، درصد سرمایه‌گذاری شرکت ما در ارزهای دیجیتال تغییر چشمگیری داشته است.»️در سال ۲۰۱۷، ارزهای دیجیتال تنها ۳۰ درصد از دارایی‌های این شرکت را تشکیل می داد.

12:39مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، در مصاحبه اخیر خود با مجله نیویورک (New York) اعلام کرد که ارزهای دیجیتال اکنون ۸۵ درصد از دارایی‌های او را تشکیل می‌دهند.

12:21 اسکاراموچی معتقد است تسلا یا سولار سیتی شروع استخراج «کاملاً پاک» بیت کوین را سال آینده اعلام خواهند کرد. گفتنی است سولار سیتی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تسلاست که در زمینه تولید و فروش پنل‌های خورشیدی فعالیت می‌کند.

12:18 آنتونی اسکاراموچی، بنیان‌گذار اسکای بریج کپیتال، توییت اخیر ایلان ماسک درباره بیت کوین را اقدامی هوشمندانه خواند و افزود هدف مدیرعامل تسلا از این کار ایجاد اصلاحات در صنعت استخراج بیت کوین و تبدیل آن به حوزه‌ای کاملاً تجدید پذیر و دوستدار محیط زیست است.

12:03اتریوم اخیراً یک روند صعودی فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است که در جامعه ارز دیجیتال به The Flippening معروف است.

12:00 ارزش بازار اتریوم به بیش از ۴۷۸ میلیارد دلار رسیده است. درواقع ارزش بازار اتریوم اکنون بیش از نصف ارزش بازار بیت کوین است. بسیاری از طرفداران ارز دیجیتال باور دارند که ارزش بازار اتریوم در آینده می‌تواند از ارزش بازار بیت کوین پیشی بگیرد و اتریوم به برترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

11:49 با اینکه پس از رویگردانی تسلا از بیت کوین، کلیت بازار کریپتو با افت مواجه شد، اما کاردانو سقف تاریخی جدیدی را در ۲.۳۸ دلار ثبت کرد.

11:35همچنین بنیاد کاردانو، که بر توسعه چهارمین بلاک چین بزرگ جهان تمرکز دارد، در یک رشته توییت به تسلا پیشنهاد داده است تا توکن ADA را بپذیرد. گفتنی است که کاردانو به جای مکانیسم اجماع پرمصرف اثبات کار، از اثبات سهام استفاده می‌کند و درحال حاظر بزرگ‌ترین بلاک چین اثبات سهام به‌شمار می‌رود.

11:24 ساعاتی پیش توکن بومی شبکه کاردانو یعنی ADA، با رشدی ۲۰ درصدی به اوج تاریخی خود در ۲.۳۸ دلار دست پیدا کرد. این درحالی است که مارکت کپ کاردانو با گذر از دوج کوین پر حاشیه به رقم ۷۳ میلیار دلار و جایگاه چهارم مارکت بدست آورد

11:17️آنتونی پامپولینو اعتقاد دارد که ماسک بی‌دلیل در مورد مشکلات زیست محیطی استخراج صحبت نمی‌کند. پامپولینو معتقد است که ماسک بعدا برای استخراج سبز بیت‌کوین راه‌حل‌های را ارائه‌ خواهد کرد.

11:06️وی با استدلال به این ادعا، افزود که اگر تسلا پذیرش بیت کوین را متوقف کرده است، پس باید از پذیرش پول فیات نیز صرف نظر کند.

10:48️وی در صفحه شخصی خود در توییتر عنوان کرد که سیستم مالی فعلی از جمله بانک‌ها با مصرف انرژی فراوان، مقدار زیادی گاز دی‌اکسید کربن را روانه جو می‌کنند.

10:36️تیم درپر میلیاردر معروف طرفدار بیت کوین، علیه اظهارات ضد بیت کوینی ایلان ماسک توییتی را منتشر کرده است.

10:29️مجیک تحلیل کرد : اگر کسی به آنها به صورت بیت کوین هزینه خرید خودرو را پرداخت کند، آنها مجبور هستند که بیت کوین را در بازار نزولی نگه دارند. در این شرایط، دارایی را در اختیار دارند که ارزش آن به سرعت در حال کاهش است و سود کلانی را از فروش خودروهای خود از دست می‌دهند.

10:22️مجیک هم‌چنین افزود که اگر بیت کوین وارد بازار نزولی شود، احتمال کاهش قيمت به ۱۲ الی ۱۵ هزار دلار وجود دارد.

10:18️وی گفت: در حال حاضر، ایجاد نقاط ضعف بیشتر در بازاری می‌بینم که به نظر می‌رسد شرایط مساعدی ندارد.

10:15طبق گفته مجیک، قیمت بیت کوین در حال حاضر کمتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه قرار دارد که نشانه ضعیف شدن این ارز دیجیتال است.

10:09️یکی از تحلیلگران بیت کوین و ارزهای دیجیتال به اسم MagicPoopCannon، شرایط احتمالی ورود بیت کوین به بازار نزولی با کاهش قيمت این ارز دیجیتال به کمتر از ۵۰,۰۰۰ دلار را بررسی کرده است.

10:01️گفتنی است در این نیروگاه پیشتر از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌شده است و ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، یک روز پیش با اشاره به گرینیج، این شرکت را به عنوان مدرکی دال بر مصرف بیش از حد انرژی برای استخراج بیت کوین عنوان کرد.

09:58️گرینیج می‌خواهد با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سبز، مقدار کربن تولیدشده خود را خنثی کند.

09:50️نیروگاه برق گرینیج شهر نیویورک که با تغییر کاربری در سال ۲۰۱۷ به واحد استخراج بیت کوین تبدیل شده است، می‌خواهد از ماه ژوئن مقدار کربن تولیدی خود را به صفر برساند.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *