انقلاب سرقت بیت کویین

انقلاب سرقت بیت کویین

ایوان شاپیرو مدیر عامل و بنیان گذار Labas ، تیم پشتیبان پروتئین Coda ، زنجیره ای است و به کلیه شرکت کنندگان امکان دستیابی کامل از P2P را می دهد و اجازه دسترسی غیرقانونی از هر وسیله ای را محدود می کند.

چه کسی بیت کوین را کنترل می کند؟

نکته: این شما نیستید. سیستم های قدرت به سرعت در حال کنترل بیت کوین هستند. و انگیزه های آنها انگیزه شما نیست. ما به عنوان یک صنعت ، در یک نقطه بحرانی هستیم و باید انتخاب کنیم. ما یا خواستار این هستیم که خصوصیات مالکیت کاربر و مقاومت در برابر سانسور پیشگام شده توسط بیت کوین ادامه یابد یا ما نمای عدم تمرکز کاذب را که توسط یک رژیم متمرکز ساخته شده است می پذیریم. انقلاب ما به سرقت رفته است ، اما برای بازگرداندن آن دیر نیست.

اول ، بیایید نگاهی بیندازیم که چه کسی blockchain Bitcoin را کنترل می کند. شصت و پنج درصد از حراست آن در یک کشور است: چین. در سطح جهان ، حدود 10 سازمان مختلف 90٪ قدرت نیروی انسانی را کنترل می کنند. مخزن های بزرگ همه با اتصالات اختصاصی شبکه ارتباط دارند. اگر من شورای 10 شرکت را برای شما تعریف کنم ، آینده محصول را نشان می دهد و بیش از نیمی از آنها در چین هستند و به یک دولت متمرکز نگاه می کنند ، آیا آن را غیر متمرکز می نامید؟ نه ، اما امروز وضعیت بیت کوین است.

چرا بیت کویین با اصلاح قانون اول محافطت می شود؟

شاید شما اهمیتی ندهید شاید شما بگویید ، “حتی ۵۱٪ از یک حمله از طرف من خوب خواهد بود ، زیرا آنها هنوز هم به لحاظ منافع اقتصادی به نفع پروتکل هستند.” شما بسیار اشتباه می کنید ، اما اولین کسی نیستید که تصور می کنید یک قدرت متمرکز می تواند منافع شما را به خوبی نشان دهد. نمونه های بی شماری در تاریخ اعتماد نامناسب به یک مقام متمرکز وجود دارد. برخی از این مقامات انقلابی محبوب ، رهبران ، هموطنان و اعضای جامعه خود بودند. همه فکر می کردند ، “آنها کشور خود را دوست دارند ، و هیچ کاری برای آسیب رساندن به آنها انجام نمی دهند.”

رابرت موگابه ، دیکتاتور سابق زیمبابوه به مدت 30 سال ، فعالیت خود را به عنوان یک انقلابی محبوب سیاسی آغاز کرد. او در به دست آوردن استقلال از استعمار نقش موثری داشت. در آن زمان ، فکر کردن به کسی که بیشتر کشورش را دوست داشته باشد کار سختی بود. اما این در ابتدا بود ، قبل از آنكه او اقتدار متمرکز را جمع كند. وی به دلیل سیاستهای وحشیانه ، ناصحیح و در نهایت عدم موفقیت سیاست های اجتماعی و مالی ، کار خود را به دلیل گرسنگی گسترده و آشفتگی اجتماعی به پایان رساند.
مشکل هرگز فقط یک رهبر نیست ، این سیستمی است که در آن فعالیت می کنند. بدون بررسی در برابر قدرت متمرکز ، بنابراین ، چرا این بار فرق می کند؟ زیرا بیت کوین به نوعی ذاتاً متفاوت است؟ زیرا شخص ، یا مردم ، که آن را ایجاد کرده اند ، ایده های انقلابی دارد؟!یگر کافی است.

کریپتو(crypto) در نظر گرفته شد تا مارا در مقابل این محافظت کند ولی بجای آن به ما اسم های متفاوتی با همان سرمایه های متفرقه داد.
آنالوگ سیاستهای اجتماعی و مالی برای رمزنگاری قوانین پروتکل است. وقتی بحث به روز می شود (یا به روز نمی شود) این قوانین ، کنترل آن ناگهان بسیار مهم می شود. تصمیمات مهم ، از جمله مقیاس پذیری شبکه به دلیل ازدحام وخیم تر ، یا به روز کردن برنامه تورم هنگامی که پاداش های بلوک در سال 2021 ناپدید می شوند ، به یک شورای کوچک معدنکار واگذار می شود.

به نوبه خود ، آنها می توانند از این فرصتها برای تصمیم گیری به نفع خود ، برای تحکیم قدرت ، به بیرون کشیدن ارزش بیشتر از شبکه ، به نفع دولت های محلی یا هر تعداد دیگری از کارهایی که افراد در سمت های قدرت برای حفظ مزیت خود استفاده می کنند ، استفاده کنند. . شاید اهداف آنها خوب باشد. شاید آنها حتی نمی خواهند در آن موقعیت قرار بگیرند؟ ما هیچ راهی برای شناختن نداریم و این مشکل است.

هنگامی که شما یکی از 10 بازیکنی هستید که به طور مرتب برای تعیین آینده طلای 2.0 دیدار می کند – و شما تحت کنترل دولت چین واقعاً کنترل می شوید – شاید شما یک حزب بی طرف نباشید که آرزو دارید. ما چاره ای نداریم جز اینکه اعتماد کنیم که همه چیز خوب خواهد بود. بنابراین ، پس از گذشت بیش از یک دهه از تلاش های هرکولین ، میلیاردها دلار سرمایه گذاری کرده و امیدهای کل نسل از توسعه دهندگان و فن آوری ها ، ما در اصل در همان مکانی هستیم که قبل از شروع رمزگذاری شروع کرده ایم.

نیمی دیگر از این معمای این است که حتی خارج از مرکزیت اجماع ، شما به ندرت مانند هر زمان دیگری ، فکر می کنید که حاکمیت دارید. نهادها بر هر قدم نظارت دارند. وقتی معاملات بیت کوین را در Coinbase یا Binance انجام می دهید ، معامله واقعی را انجام نمی دهید. Coinbase و Binance انجام می دهد. شما بیش از اینکه داده های شخصی خود را در Facebook داشته باشید ، مستقیماً از رمزنگاری “استفاده” نمی کنید. شما یک مشتری از نسل جدید فناوری های بزرگ هستید.

  • سیستم پشتیبانی بیت کوین یک مقاومت غیرقابل هدایت است

این تقصیر Coinbase ، Binance یا هر مبادله دیگر نیست. آنها سطح دسترسی به میلیونها کاربر را فراهم کرده اند که در غیر این صورت غیرممکن خواهد بود. این است که در حال حاضر باید درست باشد ، زیرا در واقع استفاده از رمزنگاری بسیار سخت است. بدون دسترسی به سخت افزار سرور و دانش فنی عمیق ، اتصال به شبکه کاملاً غیرقابل دسترسی است. دسترسی به این فناوری انقلابی در پشت برخی از دروازه های سنگین و بلند قفل شده است.

تا زمانی که نتوانیم این موانع را برطرف کنیم ، تبادل فناوری بزرگ تنها گزینه است. شما ممکن است مشتری Goldman Sachs یا Bank of America نباشید اما با همان نوع بازیکنان با چهره متفاوت سر و کار دارید ، قوانینی را تعیین می کنید که سود بیشتری را برای سهامداران خود به دست آورید و معامله کریپتو قرار بود ما را از این امر محافظت کند ، اما در عوض اسامی جدیدی با همان انگیزه های نادرست به ما می دهد.

قرار بود کریپتو اینگونه نباشد. ما یک سیستم غیر مجاز در جایی که کاربران قوانین را تنظیم می کنند،می خواهیم. ما انقلابی می خواستیم ولی برای یک تعداد کمی از شرکتها و افراد ثروتمند یک اسباب بازی مالی جدید بدست آوردیم.

برخی ممکن است بگویند این هیجان انگیز است. اما می گویم کریپتو می تواند بیشتر باشد. اگر این اوج تأثیر رمزنگاری باشد ، وقتی از خواب بیدار می شویم به یک واقعیت غم انگیز دست می یابیم و می فهمیم که تمام کارهایی که انجام دادیم انتقال قدرت مالی از یک نگهبان قدیمی موسسات متمرکز به یک نگهبان جدید است که در همان بازی، بازی می کند. این انقلاب به پایان نرسیده است ، اما ما باید فوراً آن را بازسرقت کنیم.

اعضای جا ، “آنها کشور خود را دوست دارند ، و هیچ کاری برای آسیب رساندن به آنها انجام نمی دهند.”

رابرت موگابه ، دیکتاتور سابق زیمبابوه به مدت 30 سال ، فعالیت خود را به عنوان یک انقلابی محبوب سیاسی آغاز کرد. او در به دست آوردن استقلال از استعمار نقش موثری داشت. در آن زمان ، فکر کردن به کسی که بیشتر کشورش را دوست داشته باشد کار سختی بود. اما این در ابتدا بود ، قبل از آنكه او اقتدار متمرکز را جمع كند. وی به دلیل سیاستهای وحشیانه ، ناصحیح و در نهایت عدم موفقیت سیاست های اجتماعی و پولی ، کار خود را به دلیل گرسنگی گسترده و آشفتگی اجتماعی به پایان رساند.

مشکل هرگز فقط یک رهبر نیست ، این سیستمی است که در آن فعالیت می کنند. بدون بررسی در برابر قدرت متمرکز ، آنچه که اعتماد به آن است ، باقی خواهد ماند ، اشکالی ندارد. و هرگز اینطور نیست. بنابراین ، چرا این بار فرق می کند؟ زیرا بیت کوین به نوعی ذاتاً متفاوت است

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *