اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

۱۸:۰۰به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اف بی ای با نفوذ به کیف پول یک گروه هکری، موفق شده است بیتکوین هایی به ارزش ۲.۳ میلیون دلار را باز پس بگیرد. اگرچه کمی بعد مشخص شد اف بی آی موفق به در اختیار گرفتن کنترل سرور شده و خود شبکه بلاک چین کماکان نفوذناپذیر باقی مانده است، بازار ارزهای دیجیتالی تحت تاثیر این خبر به شدت ریزش کرد.

۱۷:۵۰به‌گفته نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، افراد می‌توانند با واردکردن ۳ بیت کوین به السالوادور، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. در حال حاضر ۳ بیت کوین ارزشی حدود ۱۰۰۵۰۰ دلار دارد. امروزمجلس این کشور لایحه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن، بیت کوین به‌عنوان یک پول رسمی و ابزار مبادله قانونی در السالوادور به‌رسمیت شناخته می‌شود.

۱۷:۳۴ارشد استراتژیست Bloomberg میگوید : بیت کوین در صورت پیروی از اتریوم میتواند به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد

۱۷:۲۸مایک مک گلون ، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ ، با انتشار توییتی برای جامعه تأیید کرده است که بیت کوین دیگر ارز رمزپایه نیست بلکه به دارایی ذخیره معتبر تبدیل شده است.

۱۷:۱۵به گزارش cryptopotato: ارز BNB با افت ۱۳ درصدی به زیر ۳۵۰ دلار رسید ، Cardano با افت ۱۱ درصدی به ۱٫۵۰ دلار رسید و Dogecoin با سقوط ۱۳% به ۰٫۳۲ دلار رسید

۱۷:۰۰به گزارش cryptopotato : یوتیوبر Lark Davis صبح امروز نوشت:”مرگ بیت کوین هر روز نزدیکتر می شود … و با کنش قیمت فعلی به احتمال زیاد افزایش می یابد!”

۱۶:۴۶معامله گر و تحلیلگر فنی ‘Rekt Capital’ بیشتر تحرکات بازار در سال جاری را به گردن ایلان ماسک و تسلا می اندازد. در طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ توییت محرمانه دیگری از طرف میلیاردر فناوری وجود نداشته است که بتواند این تخلیه فعلی را کاتالیز کند.

۱۶:۳۹به گزارش cointelegraph :شرکت مایکرواستراتژی که بزرگترین خزانه بیت‌کوین را میان سرمایه‌گذاران شرکتی دارد با ۴۰۰ میلیون دلار پول قرضی قصد خرید بیت‌کوین را دارد. اما در داده‌های بازار نشان می‌دهد که خروج دارایی از محصولات سرمایه‌گذاری وابسته بیت‌کوین رو به افزایش است در حال که محصولات سرمایه‌گذاری وابسته اتر شاهد ورود دارایی می‌باشند.

۱۶:۲۲سقوط قیمت اخیر بیت‌کوین به علل مختلفی بوده اما تحلیل‌گر توییتری (William Clemente III) صحبت از فروش ۵۰۰۰ بیت‌کوین توسط ماینر‌ها در هفته اخیر به ارزش ۱۶۴ میلیون دلار می‌کند.

۱۶:۱۵داده های ارائه شده توسط بستر تجزیه و تحلیل Bybt نشان می دهد که موجودی بیت کوین شرکت محبوب سرمایه گذاری Grayscale از ماه فوریه (در درصد) کمی کاهش یافته است.نمودار Bybt نشان می دهد که از ۱۸ فوریه تاکنون ، دارایی های BTC Grayscale از ۶۵۵٫۴۴K BTC به ۶۵۲٫۲۷K کاهش یافته است و همچنان در این شرکت خبری از فروش گسترده بیت کوین نیست و انها همچنان قصد دارند بیت کوین های خود را نگه دارند

۱۵:۴۲دومینیک ویلیامز، بنیان‌گذار دفینیتی، از اکوسیستم راهکارهای لایه دوم اتریوم انتقاد کرده و مدعی شده است این راهکارها کاربران را در معرض خطرات امنیتی قرار می‌دهند. او همچنین با اشاره به اینکه بیش از نیمی از نودهای اتریوم توسط سرویس ابری آمازون میزبانی می‌شود گفت:«امروزه بسیاری از شبکه‌های اثبات سهامی که مردم در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، اپلیکیشن های لایه دوم مبتنی بر سرویس‌های ابری هستند؛ موضوعی که بسیار ناامیدکننده است. بلاک چین نباید در سرویس‌های ابری شرکت آمازون اجرا شود. جایی که آن‌ها می‌توانند کلیدهای اعتبارسنج‌ها را دزدیده و انواع کارهای نادرست را انجام دهند.»

۱۳:۰۰رییس جمهور دردویست و سی ویکمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه خصوص فعالیت ها در حوزه ارز دیجیتال و رمز ارزها با تاکید بر ضرورت حفظ و حمایت از منافع ملی در این حوزه، گفت:امروزه برنامه هوشمند سازی اقتصاد یک الزام محیطی است و بایستی نسبت به الزامات حقوقی و فنی این مو ضوع با دقت و حساسیت عمل کرد و برای تدوین راهبرد پویا در این حوزه و نقش آن در اقتصاد کلان کشور اقدامات لازم انجام شود.

۱۲:۴۶متیو مک‌درموت، رئیس بخش دارایی دیجیتال گلدمن ساکس اظهار داشت: «بیت کوین اکنون به عنوان یک دارایی قابل سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شود. این دارایی ریسک‌های خاص خود را دارد، چون هنوز تاحدی جدید بوده و درحال طی‌کردن مرحله پذیرش است.»

۱۲:۲۸ وارن دیویدسون، نماینده کنگره آمریکا عقیده دارد که سیاست‌های پولی فدرال رزور در قبال دلار به مدل عرضه دوج‌ کوین شبیه است. وی در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ میامی عنوان کرد: «فدرال رزو درحال تبدیل دلار آمریکا به دوج کوین است.» او درواقع به ایجاد ۱۰,۰۰۰ دوج کوین جدید در هر دقیقه اشاره داشت و آن را به چاپ پول توسط بانک مرکزی آمریکا تشبیه کرد. دیویدسون همچنین افزود: «کمیابی ویژگی خوبی است که دوج کوین آن را ندارد. [دلار] فدرال رزور هم همینطور.»

۱۲:۱۲ مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کالایی در بلومبرگ، در صفحه توییتر خود عنوان کرده است که بیت کوین دیگر یک ارز دیجیتال سوداگرانه نیست و به یک دارایی برای ذخیره ارزش تبدیل شده است. وی همچنین دو نمودار را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهند ارز دیجیتال شماره یک بازار، درصورت پیروی از روند رشد اتریوم، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

۱۱:۵۰براساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در ۷ ژوئن(۱۷ خرداد)، شرکت MicroStrategy در تلاش است ۴۰۰ میلیون دلار دیگر با صدور و ارائه اوراق ارشد وثیقه، برای خرید بیت کوین بیشتر جمع کند:“MicroStrategyقصد دارد از درآمد خالص حاصل از فروش این اوراق، برای بدست آوردن بیت کوین اضافی استفاده کند.”

۱۱:۳۷به گزارش کوینکس آخرین سقوط قیمت بیت کوین در شرایطی اتفاق افتاد که بازرسان آمریکایی ۲٫۳ میلیون دلار بیت کوین پرداخت شده به هکرهای Colonial Pipeline را توقیف کردند. این اقدام باعث ایجاد تردید نسبت به فناوری ارزهای رمزنگاری شد.

۱۱:۲۵بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده به لحاظ ارزش بازار، ساعت ۲:۵۲ دقیقه دیروز به وقت ساعت هماهنگ جهانی در صرافی Bitstamp تا پایین ترین سطح روزانه خود یعنی ۳۲۴۱۸ دلار سقوط کرد.

۱۱:۱۵دونالد ترامپ، رئیس جمهور اسبق آمریکا، در مصاحبه خود با Fox Business ، بیت کوین را نوعی “کلاهبرداری” خواند. این اظهارنظرهای جنجالی نیز می توانند عاملی برای ریزش اخیر قیمت این ارز رمزپایه برجسته باشد.

۱۱:۰۰پیتر شیف، طرفدار مشهور طلا در یک توییت تند مدعی شده است که اگر بیت کوین نتواند خود را به بالاترین سطح ممکن برساند، حتماً به سقوط خود ادامه داده و در نهایت به زیر ۱۰ هزار دلار می رسد.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *