اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

۱۳:۰۰به گزارش  u.today : داده های ارائه شده توسط بستر تجزیه و تحلیل Bybt نشان می دهد که موجودی بیت کوین شرکت محبوب سرمایه گذاری Grayscale از ماه فوریه (در درصد) کمی کاهش یافته است.نمودار Bybt نشان می دهد که از ۱۸ فوریه تاکنون ، دارایی های BTC Grayscale از ۶۵۵٫۴۴K BTC به ۶۵۲٫۲۷K کاهش یافته است و همچنان در این شرکت خبری از فروش گسترده بیت کوین نیست و انها همچنان قصد دارند بیت کوین های خود را نگه دارند

۱۲:۴۶شرکت اسکوئر از شرکت‌های پرداخت موبایلی با پشتیبانی از رمزارزها، در صدد سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری در تاسیسات استخراج بیت کوین با استفاده از انرژی خورشیدی برای شرکت Blockstream Mining است. کریس کوک (Chris Cook) مدیر ارشد اطلاعات بلاک‌استریم، روز شنبه همکاری این شرکت با اسکوئر را اعلام کرد. وی برنامه‌های این شرکت در جهت ایجاد تأسیسات استخراج متن باز در یکی از پروژه‌های بلاک‌استریم را عنوان کرد و گفت:ما با همکاری یکدیگر و به اشتراک‌گذاری اقتصاد و دانشی که از ایجاد تأسیسات استخراج بیت کوین با استفاده از انرژی تجدیدپذیر کسب کرده‌ایم، در صدد ارائه شفافیت عمومی هستیم. وی افزود:در آخر، امیدواریم که نشان دهیم استخراج بیت کوین به همراه انرژی تجدیدپذیر چگونه می‌تواند به انتقال انرژی پاک کمک کند ایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی ماه گذشته جلسه‌ای بین ایلان ماسک و جامعه استخراج بیت کوین برگزار کرد. نتیجه این جلسه، تشکیل شورای استخراج بیت کوین بود و طی آن، ماینرهای بیت کوین، ایجاد و تسریع برنامه‌های پایدارتری را وعده دادند.

۱۲:۳۲با توجه به اینکه روز به روز پروژه های مختلف دیفای در بستر پالی گان (MATIC) راه اندازی می شوند، این شبکه از کلاهبرداری های راگ پول (rug pull) پر شده است. اصطلاح راگ پول به خروج نقدینگی توسط پروژه‌ها و فرار با سرمایه‌ی کاربران گفته می‌شود.دیروز، ۵ ژوئن ۲۰۲۱، پروتکل امور مالی غیرمتمرکز PolyButterfly مبتنی بر پالی گان ناپدید شد. وب سایت این شبکه از دسترس خارج شده و حساب توییتر و چت های تلگرامی آنها به طور کامل حذف شده است.قبل از این اتفاق مرموز، مشخص شد که کد PolyButterfly یک بک دُر مخرب داشته است که به این تیم اجازه می دهد نقدینگی مشتریان را تصاحب کنند.لازم به ذکر است که بدافزارهای بک‌دُر (Backdoor) برنامه‌هایی هستند که امکان دور زدن پروسه امنیتی یک سیستم را به هکرها داده و منابع مختلفی از آن سیستم را در اختیار آنها قرار می دهند.به گفته RugDoc که در زمینه شفافیت در فضای دیفای فعالیت دارد، این کلاهبرداران بیش از ۶۰۰ واحد اتر با ارزشی بالغ بر ۱۵۰۰۰۰۰ دلار را به سرقت برده اند.هرچند که میزان خالص این خسارات حتی به راگ پول های انجام گرفته در اتریوم و بایننس کوین نزدیک هم نیست، ولی باید توجه داشت که فعالیت این بدافزارها در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در شبکه پالی گان به شدت افزایش یافته است.

۱۲:۱۳یک شرکت بهداشت و‌ درمان مستقر در فلوریدا امریکا پرداخت بیت‌کوین را برای ازمایشات کرونا قبول میکند.این شرکت درست قبل از شروع کنفرانس بزرگ و جهانی بیت‌کوین در میامی اغاز کرده است و طبق گفته شرکت بهداشت ۵۰ هزار نفذ در این مراسم شرکت خواهند کرد این شرکت از این فرصت استفاده کرد تا از طریق گردشگرانی که به این رویداد میایند درامد کسب کند.پرداخت بی‌کوینی تنها با یک QR کد انجام خواهد شد.

۱۱:۵۰: گروهی از فعالان، عنوان می کردند، صحبت های رییس کل پیشین بانک مرکزی جناب همتی نشان می داد که کشور از لحاظ ارزی در مضیقه قرار دارد. همتی در بخشی از صحبت های خود عنوان کرده بود که متوسط ورودی ارز بانک مرکزی طی ۲۰ سال گذشته ۴۵ میلیارد دلار سالانه بود و در دو سال گذشته به طور متوسط به ۹ میلیارد دلار رسید. همتی در مناظره گفت اگر اقدامات و تدابیر بانک مرکزی در بازار نبود قیمت دلار می توانست به بیش از ۴۰ هزار تومان برسد. این سخن نیز از سوی برخی به عنوان یک مبنا برای قیمت واقعی دلار عنوان شد. قیمتی که بر اساس منابع و مصارف و وضعیت تراز پرداخت ها تغییر نرخ تورم و… برآورد می شود.برخی معامله گران عنوان می کردند که با چنین کاهش درآمدی، افزایش قیمت دلار دور از انتظار نیست. با این حال، کاهشی های بازار اعتقاد دارند که بخش زیادی از کاهش درآمدهای ارزی در افزایش قیمت دلار خود را نشان داده است. قیمت دلار در ابتدای سال ۹۷ حدود ۵ هزار تومان بود و اکنون در حوالی ۲۴ هزار تومان نوسان می کند.

۱۱:۲۸: به گزارش  u.today : پیتر برنت تاجر پیشکسوت امروز در توییتی نوشت که بیت کوین علی رغم اصلاح اخیر ، می تواند در بلند مدت به ۱۰۰۰۰۰ دلار نیز برسد.برنت اخیرا ذکر کرده است که بیت کوین ۲۰ هزار دلاری بدترین سناریو ممکن است.

۱۱:۱۰: ایلان ماسک در جدیدترین واکنش خود در توییتر، با استفاده از دو ایموجی صورتکی که از شدت خنده اشک می‌ریزد، کسانی که بدون انجام تحقیق دوج کوین می‌خرند را مورد تمسخر قرار داد. ایلان ماسک این ایموجی‌ها را در پاسخ به توییت یک کاربر که یک میم با همین موضوع را توییت کرده بود، منتشر کرد.در شبکه‌های اجتماعی حملات کاربران به ایلان ماسک همچنان ادامه دارد، اما به نظر می‌رسد مدیرعامل تسلا از توجهی که طرفداران دوج کوین در فضای مجازی به او دارند لذت می‌برد. ارتش مجازی طرفداران این میم کوین در توییتر با هشتگ #WeLoveYouElon در حال تشکر از او برای حمایتش از دوج کوین هستند.

۱۰:۴۸: به گزارش خبرگذاری u.today : گروه Anonymous تکذیب کرد ویدیو تهدید ایلان ماسک در اکانت توییتر متعلق به گروه انانیموس منتشر نشده است. اکانت توییتر انانیموس طی توییتی اعلام کرد که این ویدیو از جانب آنها منتشر نشده است و خبر انتشار این ویدیو از جانب آنها تکذیب شد.آنها در پاسخ به کاربری که پرسیده بود آیا این ویدیو از جانب آنها ساخته شده است پاسخ منفی دادندحساب توییتر Anonymous دارای ۶.۷ میلیون فالور، اعلام کرد این ویدیو متعلق به فردی با نام کاربری ٰBscAnon است.جنبش گروه Anonymous در نظرسنجی مجله تایم در سال ۲۰۱۲، در صدر تاثیرگذارترین افراد آن سال قرار گرفت. این گروه با ماسک‌های معروف گای فاکس شناخته شده‌اند.

۱۰:۳۰: در پنجم ژوئن ویدیویی منتشر شده که مدعی است از طرف گروه معروف Anonymous است و در آن ایلان ماسک را مقصر خسارت به سرمایه کاربران فضای کریپتو می‌دانند و او را هدف بعدی حملات خود قرار داده‌اند. اما آیا این تهدید واقعی است؟این گروه به موضوعات حساسی در این ویدیو پرداخته است؛ از وابستگی شرکت تسلا به یارانه‌های دولتی گرفته تا جان‌هایی که ایلان ماسک برای فرستادن انسان به مریخ فدا می‌کند.گروه انانیموس، ایلان ماسک را یک میلیاردر خودشیفته نامیدند و مدعی شدند او هرگز نمی‌تواند گرفتاری‌های مردم سختکوش را درک کند. گروه Anonymous پیام خود را به شکل یک تهدید به پایان رساندند:شاید فکر می‌کنی که زرنگ‌ترین فرد ممکن باشی، اما حالا با همتای خود روبرو شده‌ای. ما (Anonymous) هستیم. ما یک لشکریم. منتظر ما باش.

۱۰:۱۵ : دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده روز دوشنبه در گفتگو با فاکس بیزینس بار دیگر به بیت کوین حمله کرد و گفت که طرفدار هژمونی دلار است. او در این گفت‌و‌گو عنوان کرد: «بیت کوین شبیه یک جور کلاهبرداری است. من علاقه‌ای به بیت کوین ندارم، چرا که این هم ارز دیگری است که با دلار رقابت می‌کند. من می‌خواهم دلار ارز برتر جهان باشد، این چیزی است که همواره آن را گفته‌ام.»

۱۰:۰۰ : در اظهار نظر جدید ایلان ماسک معتقد است که اگر توسعه دهنده‌ها سه مورد را ارتقا دهند، دوج کوین می‌تواند در مقابل بیت کوین پیروز شود. این سه مورد عبارتند از زمان ایجاد بلاک‌ها ۱۰ برابر سریع‌تر شود، اندازه بلاک‌ها تا ۱۰ برابر بیشتر شود و کارمزد تراکنش‌ها ۱۰۰ برابر کمتر شود.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *