اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

 اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز چهارشنبه ۱۶تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد.

 

 

۱۱:۱۵بلاک چین الروند (Elrond) با توکنی کردن فلزات گرانبها، عرصه فعالیت خود در امور مالی غیرمتمرکز را گسترش می‌دهد.پس از عقد قرارداد همکاری مابین الروند (Elrond) و شرکت بریتانیایی اورس (Aurus) که فعال در حوزه فینتک (Fintech) است؛ این بلاک چین با کمک شریک جدید خود، توکن کردن فلزات گرانبها و کالا را آغاز خواهد کرد.سه توکن برای طلا، نقره و پلاتینیوم – به ترتیب با تیکرهای AWG، AWS و AWP – بر روی بلاک چین الروند به عنوان توکن ESDT (توکن استاندارد شبکه الروند – معادل توکن‌های ERC-20 برای شبکه اتریوم) ایجاد خواهند شد. طبق اعلان الروند، این سه توکن معادل یک گرم از فلزات ذکر شده خواهند بود.این توکن‌ها به زودی در صرافی مایار (Maiar) که بازارسازی خودکار (AMM) بر روی شبکه الروند است، عرضه خواهد شد.الروند اضافه کرد که دامنه همکاری خود را با اورس افزایش خواهد داد که شامل استفاده از این‌گونه توکن‌های با پشتوانه کالا به عنوان وثیقه در سرویس‌های لندینگ و یا حتی انتشار استیبل‌کوینی جدید بر اساس آن‌ها می‌شود.بنیامین مینچو (Beniamin Mincu)، مدیر ارشد اجرایی شبکه الروند اظهار داشت که دارایی‌های سنتی همانند طلا و نقره، از طریق امور مالی غیرمتمرکز نقدینگی خواهند یافت:”تکنولوژی بلاک چین دارایی‌هایی که به صورت سنتی ابزار حفظ ارزش بوده‌اند را بهبود خواهد بخشید. این کار با افزایش نقدینگی، امنیت، راحتی انتقال و صاحب شدن صورت خواهد گرفت. ما چشم‌انتظار دیدن استفاده‌های خلاقانه دیفای از محصولاتی که اورس (Aurus) به شبکه الروند خواهد آورد، هستیم.”

۱۰:۵۹چهار روز پیش، توجه جامعه کریپتوکارنسی به جریان جدیدی از ارز دیجیتال مبتنی بر الگوهای رفتاری به نام baby doge جلب شد.زمانی که ایلان ماسک درباره کودک دوج توییت منتشر کرد و تقریباً بلافاصله پس از توییت وی، ارزش این دارایی بسیار بالا رفت و سبب شد این میم کوین مورد توجه بیشتری قرار گیرد. ماسک از آن زمان تاکنون چیزی در مورد کودک دوج نگفته است، اما همچنان ارزش این دارایی بالاتر می رود.این ارز دیجیتال در فاصله ۲۴ ساعت بعد از توییت ایلان ماسک در تاریخ یکم جولای (۱۰ تیر) رشد ۲۲۸٫۳٪ درصدی را تجربه کرده و آمارهفتگی افزایش ۲۴۹ درصدی را نشان می دهد. طی روزهای اخیر این روند صعودی ادامه داشته است و این ارز دیجیتال همچنان به جمع آوری سود می پردازد.این میم کوین طی دو هفته گذشته عملکرد خوبی را در بازار ارزهای دیجیتال به ثبت رسانده است و رشد چشمگیر ۷۲۳ درصدی را ثبت نموده است.

۱۰:۴۲ به گفته یک تحلیلگر مشهور بازار ، این واقعیت که بیت کوین در ۸۰ روز گذشته نتوانست به اوج جدید برسد، به این معنی است که ممکن است وارد بازار خرس شده باشیم. آقای Whale ‘[CryptoWhale] اعلام کرده است که شرایط فعلی بازار نشان می دهد که احتمالا در بازار خرسی قرار داریم…در گذشته سرکوب ارزهای دیجیتال توسط بانک ها صورت گرفته بود ، اما هیچ وقت ممنوعیت ماینر ها در کشوری مهم مثل چین وجود نداشته است. بسیاری از تحلیل گران، این موضوع را مثبت تلقی می کنند زیرا نرخ هش از رژیم استبدادی چین خارج شده است. همچنین اکنون ماینر ها میتوانند از انرژی های تجدیدپذیر استفاده کنند که این نیز اتفاق مثبت دیگریست. هش ریت بیت کوین همچنان کاهش می یابد و طبق اطلاعات Bitinfocharts در حال حاضر ۷۶٫۷ EH / s است. این نسبت به اواسط ماه مه ۵۵ درصد افت داشته است.

۱۰:۱۸فردریک گرگارد (Frederik Gregaard)، مدیر عامل کاردانو ، اهداف والایی را برای پنج سال آینده در نظر گرفته است ، به اشتراک گذاشته است.طبق استراتژی CF ، سه شرکت Fortune 500 میتوانند کاردانو را تا سال ۲۰۲۴ نگه دارند و از آن استفاده کنند.
اهداف دیگر شامل افزایش تنوع فعالیت‌های موجود در زنجیره، انتشار سه وایت‌پیپر دیگر و ارتقا رشد آدرس کیف پول ها می باشد.تا سال ۲۰۲۶ ، زمانی که سرانجام دوران(Voltaire) فرا می رسد، کاردانو به یک سیستم خودپایدار تبدیل می‌شود که کاملاً توسط کاربران آن مدیریت می‌شود.بلاکچین POS قصد دارد مجموعه ای از خدمات را برای یک کشور و ۱ میلیارد کاربر توسعه دهد.علاوه بر این ، انتظار می رود ۱۰ شرکت Fortune 500 کاردانو را تا سال ۲۰۲۶ نگهداری کنند. هنگامی که نوبت به اهداف کوتاه‌مدت می‌رسد، بنیاد کاردانو قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ قابلیت همکاری و ۵۰ بانک را افزایش دهد.در حالی که کاردانو به اهداف بلند پروازانه خود مشهور است، منتقدان اغلب پروژه را به دلیل عدم تحقق کامل آن ها تمسخر می کنند. هفته گذشته، تعداد زیادی از کاربران توییتر درمورد پیشرفت بلاکچین از جولای ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹)، شروع به تمسخر مدیر عامل IOHK چارلز هاسکینسون کردند.در حال حاضر ، تسلا و اسکوئر تنها شرکت های Fortune 500 هستند که در ترازنامه خود بیت‌کوین دارند. مطابق آخرین پرونده های نظارتی، هیچ یک از آنها هیچ altcoin را در اختیار ندارند.کاردانو ادعا کرد که این بلاکچین به دلیل الگوریتم POS ، سازگار با تسلا است.ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا با تبلیغ Dogecoin هرگز مستقیماً از کاردانو نام نبرد.

۱۰:۰۰انزایم فایننس (Enzyme Finance) یکی از پروتکل‌های حوزه امور مالی غیر متمرکز است که به تازگی مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.قیمت رمز ارز Enzyme (MLN) در کمتر از یک هفته به واسطه لیست شدن در صرافی‌های بزرگ دو برابر شده است.روز گذشته توکن MLN در صرافی‌ بایننس لیست شد که همین امر موجب شد قیمت آن با افزایش ۵۵٪ به سقف ۱۲۵ دلار دست یابد. همچنین حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۰۰۰٪ به ۱۴۸ میلیون دلار رسید.روز گذشته توکن MLN در چندین اکسچنج دیگر مانند صرافی گیت نیز لیست شد. حدودا یک ماه قبل کوین‌بیس بزرگ‌ترین صرافی رمز ارزها در آمریکا توکن MLN را به لیست بازارهای خود اضافه کرد.یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت انزایم اعلام خبر همکاری این پروتکل با شبکه Yearn Finance بود.سومین عامل مهم در افزایش قیمت انزایم را می‌توان به ارزش کل قفل شده (TVL) در این پروتکل نسبت داد. بر اساس داده‌های سایت Defi pulse شاخص ارزش کل قفل شده در پروتکل Enzyme در ماه ژوئن از ۴۰ میلیون دلار تا رقم ۱۱۰ میلیون دلار افزایش یافته است.دلیل افزایش TVL در این پروتکل به همکاری انزایم با شبکه Unslashed Finance برمی‌گردد. این پروتکل ۴۰۰۰ اتر را به استراتژی‌های کسب درآمد انزایم اختصاص داده است.با یک نگاه کلی‌تر به حوزه رمز ارزها متوجه می‌شویم بخش امور مالی پس از سقوط بازار در حال بازگشت است و با شروع ماه جولای نشانه‌هایی از روند‌های صعودی در آن دیده می‌شود.

۰۹:۳۰ ایلان ماسک ، پس از توییت هایی در مورد Dogecoin و Skype ، میم نقل قول جعلی وارن بافت را توییت کرد. و بعد از مدتی انرا پاک کرد با این حال ، این توییت بیش از ۷۰۰۰ بار قبل از اینکه ماسک آن را پاک کند ، به اشتراک گذاشته شد.در این میم نقل قول فرضی از رئیس Berkshire Hathaway نوشته شده بود :”تا آنجا که می توانید coin (سکه- ارز) پیدا کنید. و سریع!”.وارن بافت یک سرمایه گذار افسانه ای است که به عنوان یک منتقد سخت گیر بیت کوین شناخته می شود. او معتقد است که BTC یک حباب و قمار است. چند سال پیش ، وی از بیت کوین به عنوان “سم موش” نام برد.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *