اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال 

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال 

امروز دو شنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

 

۱۸:۰۰بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال گری اسکیل ، یک شرکت تابعه از گروه ارز دیجیتال باری سیلبرت ، اعلام کرد که ارزش سبد کریپتویی آن در ۲۵ ژوئن(۴ تیر) نیم میلیارد دلار دیگر در مقایسه با ۲۹٫۵ میلیارد دلار در روز قبل کاهش یافت.

۱۷:۵۴لارک دیویس (Lark Davis)، تحلیلگر برجسته ارز دیجیتال ،مدعی شد که بیت کوین بالغ بر ۱۵ برابر رشد خواهد کرد تا با طلا رقابت کند. قابل توجه است که آقای دیویس این را در پاسخ به توییت ریکاردو سالیناس پلیئگو(Ricardo Salinas Pliego) ، میلیاردر مکزیکی گفت:بیت کوین طلایی جدید است، طلای عصر اینترنت. من با ریکاردو سالیناس پلیگو موافق هستممیلیادر اهل مکزیک و مدیر گروه شرکت‌های سالیناس، از قصد خود برای پذیرش بیت کوین در بانکش خبر داده است. او ضمن تأکید بر استفاده از بیت کوین در توییتر خود نوشت بانک آزتک در تلاش است تا به اولین بانک پذیرنده این ارز دیجیتال در مکزیک تبدیل شود. آقای پلیئگو معتقد است که بیت کوین طلای جدید است ،قابل حمل تر است و انتقال آن آسان تر است.

۱۷:۱۶به گزارش تحریریه ، به نقل از فورچون، دو برادر که بنیانگذار بزرگ‌ترین کارگزاری خرید و فروش ارزهای مجازی در آفریقای جنوبی بودند، به همراه ۳.۶ میلیارد دلار بیتکوین ناپدید شدند. آن‌ها البته قبل از رفتن گفته بودند که کارگزاری آن‌ها هک شده است.میر و رائیس کاجی، مالک کارگزاری افری کریپت، حالا ناپدید شده و یک موسسه حقوقی که از سوی مالباختگان مامور رسیدگی به این پرونده شده است گفته که نمی‌تواند این دو برادر را پیدا کند کارگزاری افری کریپت، به مشتریانش گفته بود که در ماه آوریل مورد هک قرار گرفته است. در عین حال البته از آن‌ها خواسته بود تا از مراجعه به مراجع قضایی و وکلا خودداری کنند؛ چراکه این مسئله می‌تواند روند بازیابی اطلاعات را کُند کند.

۱۷:۰۰گفته می شود که جان مک آفی قبل از دستگیری در یک “هتل ارواح” اسپانیایی با یک مزرعه استخراج بیت کوین در زیرزمین مخفی شده بود. سرنخ های دریافت شده از تصاویر و پیام هایی که این سرمایه دار در شبکه های اجتماعی منتشر کرده به یک هتل نیمه متروکه متعلق به یک فرد روسی اشاره دارد.گزارش ها حاکی از آن است که مکان مخفیگاه این سرمایه دار بزرگ یک مزرعه مخفی استخراج بیت کوین بوده است.نشریه ال پایز (El Pais)روز جمعه گزارش داد ، این مکان یک هتل نیمه متروکه در کمبریلز بود به نام هتل داورادا پارک (Daurada Park). کمبریلز یک شهر ساحلی در اسپانیا است.که توسط نشریه اسپانیایی El Confidencial ” هتل ارواح” لقب گرفته است زیرا انجام رزرواسیون بسیار غیرممکن بود و کسی به تلفن پاسخ نمی داد. این نشریه سعی کرد در سال ۲۰۱۸ درمورد داستان مک آفی با هتل تماس بگیرد اما نتیجه ای نداشت. نظرات کمی در مورد این هتل وجود دارد و پس از سال ۲۰۱۷ هیچ نظری وجود ندارد. بیشتر نظر دهندگان هتل را “وحشتناک” دانستند.پیش از این دیاری د تاراگونا (Diari de Tarragona) گزارش داده بود که هتل (Daurada Park) توسط یک تاجر روسی ناشناس خریداری شده است. هنگامی که لیزر عظیمی در سقف آن ساخته شد ، مقامات به هتل مشکوک شدند. پلیس کاتالان در سال ۲۰۱۸ به محل حمله کرد و یک مزرعه استخراج بیت کوین را در زیرزمین هتل پیدا کرد که ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته کار می کرد. بر اساس گزارش ها ، پلیس در آن زمان فاقد صلاحیت متوقف کردن عملیات استخراج بیت کوین بود زیرا ارز دیجیتال یک صنعت غیرقانونی بود. این نشریه خاطرنشان کرد که مشخص نیست چه اتفاقی برای مزرعه استخراج افتاد. هتل اکنون برای همیشه بسته شده است.

۱۶:۲۰بر اساس داده‌های سایت PoolTool، در مدت سه هفته ۵۰,۰۰۰ آدرس استیکینگ یا سهام‌گذاری جدید به شبکه کاردانو اضافه شده است.آدرس‌های سهام‌گذاری کاردانو در کمتر از یک ماه، ۸ درصد افزایش یافته است.هم‌زمان با افزایش توجه و علاقه افراد به کاردانو، تعداد کل آدرس‌های سهام‌گذاری این ارز دیجیتال در اوایل ماه ژوئن از مرز ۶۰۰,۰۰۰ آدرس عبور کرده و اکنون به ۶۵۹,۳۰۱ آدرس فعال رسیده است.

۱۵:۳۰مرجع راهبردی امور مالی انگلستان (FCA) گفته است که بخش Binance Markets Limited از صرافی بایننس نمی‌تواند در کشور انگلستان، اوراق مشتقه ارائه دهد. اما بایننس گفت مشکلی وجود ندارد زیرا این موضوع در فعالیت آنها خللی ایجاد نمی‌کند.طبق اطلاعیه رسمی FCA، ارائه اوراق مشتقه برای بایننس به شدت ممنوع است زیرا از جانب FCA به عنوان محصولات قانونگذاری‌شده در نظر گرفته می‌شود.بدین ترتیب، طبق قانون انگلستان، هر شرکتی مثل بایننس که بخواهد اوراق مشتقه نظیر قراردادهای آتی، تبادل‌ها، قراردادهای آپشن یا حق اختیار یا سهام توکنی‌شده ارائه دهد باید ثبت شود و مجوزهای مربوطه را داشته باشد.بایننس هم‌‌چنین موظف است در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت خود اعلام کند بایننس مجوز انجام هیچگونه فعالیت قانونی در انگلستان ندارد.هرچند، FCA اذعان داشته است که این محدودیت فقط بر روی محصولات اوراق مشتقه اعمال می‌شود و معاملات نقدی رمزارزها خارج از حیطه قانونی آنها است.اگرچه این اطلاعیه در نگاه اول بسیار نگران‌کننده به نظر می‌رسد اما شرایط فعالیت‌های کنونی بایننس را تغییر آنچنانی نمی‌دهد.بایننس در کشور انگلستان اوراق مشتقه ارائه نمی‌دهد. با توجه به اینکه بایننس یک شرکت بین‌المللی است و خارج از انگلستان قرار دارد، قوانین این کشور بر تمام شرکت‌های Binance Group اعمال نمی‌شود.هم‌چنین این نکته قابل ذکر است که مشتریان بایننس هم‌چنان می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند و این موضوع را به خاطر داشته باشند که نهادهای انگلستان هنگام وقوع هرگونه اتفاقی، تعهدی به محافظت از آنها ندارد.بنابراین جای نگرانی وجود ندارد و به نظر میرسد تریدرها از این بابت مطلعند و ترسی در مارکت دیده نشد.

۱۳:۰۰به گزارش گرداب در پی دستگیری مدیران صرافی کریپتولند و مسدود شدن حساب‌های مشتریان این سایت، فرآیند حسابرسی کاربران از روز سه‌شنبه اول تیرماه آغاز می‌شود.در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ضابطین قضایی و دستور مقام محترم قضایی، کاربران این سایت می‌بایست به منظور احراز هویت بر اساس جدول زمان‌بندی زیر و رقم آخر کد ملی خود، مشخصات خود را در سایت cryptoland.com ثبت کنند.

۱۲:۴۸شرکت مایکرواستراتژی روز دوشنبه اعلام کرد که ۱۳,۰۰۵ بیت کوین دیگر به ارزش تقریبی ۴۸۹ میلیون دلار خریداری کرده است.مایکرواستراتژی گفته است میانگین قیمت خرید هر بیت کوین ۳۷,۶۱۷ دلار بوده است. قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر کاهش شدیدی داشته است و در حال حاضر ۳۲۵۰۰ دلار است.

۱۲:۴۰چانگ پنگ ژائو، رئیس اجرایی بزرگترین صرافی معاملاتی کریپتو در جهان می‌گوید در حال حاضر از بین رفتن بیت‌کوین سناریویی غیرمحتمل است و هیچ سازمانی به تنهایی نمی‌تواند بیت‌کوین و فناوری زیربنای آن یعنی بلاکچین را از بین ببرد، بنابراین دولت‌ها و نهادهای نظارتی چاره‌ای جز پذیرفتن رمزارزها و فناوری بلاکچین ندارند.مدیرعامل بایننس(CZ) در مصاحبه ای که در کنفرانس مجازی ۲۰۲۱ Consensus انجام داد گفت: فکر نمی‌کنم اکنون کسی بتواند این کار را انجام دهد. وقتی بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در جهان درگیر این فناوری شده‌اند شما دیگر نمی‌توانید آن را از بین ببریداو معتقد است مبارزه با بیت‌کوین و سایر رمزارزها مشابه مخالفت با مدل کسب و کار اینترنتی آمازون در زمان شروع کار این غول تجارت الکترونیکی در اوایل دهه ۱۹۹۰ است. او می‌گوید: رمز ارزها به وجود نیامده‌اند تا جایگزنی برای دارایی‌های سنتی و پول ملی کشورها باشند بلکه هدف آن‌ها آزادی مالی بیشتر است.ژائو در ادامه این مصاحبه افزود: ما مخالف دولت‌ها نیستیم. در بعضی مواقع نهادهای نظارتی یا قوانین، کاملاً شفاف نیستند. این نهادها در بیشتر مناطق جهان کار خود را شروع کرده‌اند به همین دلیل ممکن است برخی نقاط مبهم وجود داشته باشد. اما ما باید با آزمون و خطا پیش برویم، با هم کار کنیم تا این مسائل را حل کنیم. اما نمی‌توان از این واقعیت هم چشم پوشی کرد که برخی از کشورها آرزوی از بین رفتن بیت کوین را دارند.

۱۲:۲۴چارلز هاسکینسون خالق کاردانو می‌گوید که با مقامات رسمی السالوادور در مورد کاردانو صحبت کرده است : ما با حزب‌ها و مقامات السالوادور در ارتباط بوده‌ایم و ممکن است به این کشور نیز بروم. مدارک و درخواست‌های خود را برای ملاقات با رییس جمهور این کشور ارسال کرده‌ایم. اما همه چیز در دست آنها قرار دارد…کاردانو به تازگی اعلام کرده بود قراردادهایی دولتی با اتیوپی و تانزانیا منعقد کرده است تا زیرساخت‌های بلاکچین مرتبط با آموزش و اتصال به اینترنت را در این کشورها پیاده‌سازی کند. با توجه به اینکه مقامات السالوادور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی این کشور پذیرفته‌اند، هاسکینسون فرصت را غنیمت شمرده و قصد دارد از مومنتوم ایجاد شده برای توسعه پذیرش بلاکچین کاردانو استفاده کند.جریان بیت کوین در السالوادور نشان می‌دهد علیرغم مخالفت‌های بسیار، پذیرش گسترده رمزارزها در حال وقوع است. البته نه به این دلیل که یک بخش کوچک از جامعه آن را پذیرفته‌اند، بلکه رمزارزها جایگزین سیستمی خواهند شد که آن سیستم سود مردم را در نظر نگرفته است.رییس جمهور ال سالوادور در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوبی What Bitcoin did گفت کار کردن با دو ارز بیت کوین و دلار به صورت موازی دشوار است و اجرا کردن ۱۰ ارز قانونی در کشور غیرممکن است. وی تاکید کرد قرار نیست آلتکوین‌ها را ممنوع اعلام کند و توسعه‌دهندگان آنها آزادند فروشگاه‌های خود را راه‌اندازی کنند و در السالوادور سرمایه‌گذاری کنند. اما تا جاییکه موضوع پول قانونی باشد، بیت کوین تنها رمزارز کشور به عنوان پول قانونی خواهد بود.

۱۲:۱۳همزمان با ریزش قیمت‌های اتریوم و بیت کوین در بازار و نگرانی سرمایه‌گذاران این ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران سلو (Celo) یک روز عالی را پشت سر گذاشته‌اند.این ارز دیجیتال که در صرافی کوین بیس عرضه شده و به صورت گسترده در حال تبلیغ شدن است، طبق اطلاعات چارت، در روز گذشته با ۴۶ درصد افزایش به ۳.۹ دلار رسید و طی هفته گذشته نیز بیش از ۶۰ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است. امروز نیز، تا بحال رشد ۵۷ درصدی داشته.در همین حال، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد و اتریوم نیز بیش از ۳ درصد افت قیمت داشته‌اند و به ترتیب افت هفتگی ۱۱ و ۱۹ درصدی داشته‌اند.گفتنی است که از دلایل رشد سلو می توان به پذیرش این ارز دیجیتال توسط کیف پول اوپرا اشاره کرد.

۱۱:۵۸ الویرا نابیولینا می گوید قیمت ارز های دیجیتال بسیار ناپایدار است و سرمایه گذاران در معرض دست دادن سرمایه های خود هستند. وی اظهار داشت که ارز های دیجیتال بسیار بی ثبات هستند و به سرمایه گذاران هشدار داد که نسبت به ضررهای “وحشتناک” مراقب باشند. وی در مصاحبه با روزنامه محلی Komsomolskaya Pravda گفت که سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال خطرناک تر از هر استراتژی دیگری استبانک مرکزی هرگز توصیه نمی کند که کجا سرمایه گذاری کند ، اما در این مورد خاص قطعاً نباید سرمایه گذاری کنند. »بانکدار برتر خاطرنشان کرد: مسئله اصلی بازار نوسانات آن است و مردم ممکن است به دلیل آن مبالغ کلانی را از دست بدهند. پیش از این ، مقام بانک مرکزی اظهار نظر می کرد که دارایی های مجازی به ناچار آینده دنیای مالی خواهد بود. با این وجود ، وی معتقد است که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی این نو اوری خواهد بود نه ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین . الیگارشی یکی از ثروتمندان روسیه نظری مخالف بانک‌مرکزی دارد.وی اظهار داشت که بزرگترین کشور از نظر وسعت زمین باید الگوی السالوادور را دنبال کند و بیت کوین را به عنوان روش پرداخت اضافه کند:حتی السالوادور فقیر که به نیاز ارزهای دیجیتال پی برده و راهی ساده را در پیش گرفته است و بیت کوین را به عنوان وسیله پرداخت شناخته است. ”

۱۱:۳۲در حالی که بیت کوین روند نزولی خود را ادامه می دهد ، گری اسکیل ، یکی از شرکت های تابعه گروه ارز دیجیتال باری سیلبرت ، اعلام کرد که دارایی های کریپتو آن در ۲۵ ژوئن با نیم میلیارد دلار دیگر در مقایسه با ۲۹٫۵ دلار کاهش یافته است. با توجه به داده های ارائه شده توسط Bybt ، دارایی های کریپتو این شرکت در حال کاهش است که جریان خروجی از اعتبارات رمزپایه آن ادامه دارد. این مورد در مورد Bitcoin Trust ، Ethereum Trust و ETC Trust که سهام آنها با تخفیف معامله می کنند ، صادق است.

۱۱:۰۹الکس مشینسکی، بنیان‌گذار و مدیرعامل سلسیوس (Celsius)، به کوین تلگراف گفته بیت کوین به ۱۶۰,۰۰۰ دلار یا احتمالا کمی پایین‌تر از آن برسد و معتقد است این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ هنوز اوج خود را ندیده است. او با اشاره به اصلاح بیت کوین پس از لمس اوج قیمتی خود گفت:«وقتی قیمت سریعا خیلی بالا می‌رود، بازار مجبور به اصلاح است. توییت‌های من در مارس و فوریه را ببینید که گفتم بازار می‌ریزد و اصلاحی در راه است. من ۳۰,۰۰۰ دلار را پیش بینی کردم.»وی معتقد است ایلان ماسک قصد کمک به جامعه ارز دیجیتال را ندارد و تنها به دنبال دستکاری بازار است. او می‌گوید ماسک مانند یک توریست در بازار ارز دیجیتال است.مشینسکی در پایان نیز گفت: «ثروتمندترین مرد جهان به دنبال مبادله ماشین‌های تسلا با بیت کوین است. این معامله به نفع کیست؟ شما وقتی تسلا می‌خرید ارزش آن کمتر از پول پرداختی شما می‌شود، اما ارزش بیت کوین هر لحظه زیاد می‌شود. یعنی این به نفع ایلان است و به ضرر شما!»

۱۰:۴۲ همانطور که توسط U.Today گزارش شده، اسکات ماینرد از گوگنهایم اخیراً گفته است که ۱۰،۰۰۰ دلار می تواند “بدترین حالت” بیت کوین باشد.

۱۰:۲۳به گزارش u.today :جی پی مورگان معتقد است که ضررهای بیشتری برای بیت کوین احتمال دارد و هدف میان مدت بیت کوین را ۲۳۰۰۰ دلار تعیین می کند.

۱۰:۱۵به گزارش  news.bitcoin.com:  مزارع استخراج ارز دیجیتال در مناطق مختلفی از جمله استان تهران گسترش یافته است. دولت این داده ها را در میان سرکوب ماینرهای غیرقانونی در کشور ارائه داده است.این هفته به نقل از یک مقام رسمی در وب سایت این وزارتخانه ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ایران مجوزهایی را برای ۳۰ مرکز استخراج ارز دیجیتال صادر کرده است. یکی از این مزارع استخراج در استان تهران واقع شده است.استان سمنان با داشتن شش مزرعه ماینینگ ، بیشترین امکانات دارای مجوز را در خود جای داده است. استان البرز با چهار مزرعه، مورد بعدی است و پس از آن استان های مازندران ، آذربایجان شرقی و زنجان قرار دارند.این وزارتخانه همچنین ۲۵۷۹ مجوز تأسیس برای واحدهای صنعتی جدید در ایران صادر کرده است که ۳۰۵ مورد آن در استان زنجان قرار دارد. استان فارس با ۲۶۲ مجوز و آذربایجان غربی با ۲۴۷ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند..ایران دو سال پیش استخراج ارزدیجیتال را به عنوان یک فعالیت قانونی تصویب کرد. دولت برای نهادهایی که می خواهند در این صنعت مشارکت داشته باشند ، یک قانون صدور مجوز را ایجاد کرد. گزارش ها نشان می دهد که ۱۴ مزرعه استخراج بیت کوین در تابستان گذشته تحت چنین مجوزهایی فعالیت می کردند.

۱۰:۰۰جان همپتون (John Hempton)، بنیانگذارصندوق سرمایه گذاری پوشش ریسک Bronte Capital ، این فرضیه را در شبکه های اجتماعی مطرح کرده است که می گوید قیمت بیت کوین تنها پس از رسیدن دوج کوین به زیر ۰٫۰۱ دلار به پایین خواهد آمد.در یک توییت ، همپتون گفت که بازار ارزهای دیجیتال تا زمانی که تا زمانی که میم کوین‌ها سهم زیادی از ارزش بازار دارند، شرایط به این شکل خواهد بود. قیمت ارزهای دیجیتال برتر از جمله بیت کوین همچنان پایین می آید تا زمانی که دوج بیشترین ارزش خود را از دست بدهد.همپتون به دلیل شرط بندی هایش در برابر شرکت هایی مانند Wirecard و Valieant Pharmaceuticals مشهور است و از منتقدان جدی میم کوین‌ها است. در ماه می همپتون خرید سهام را با خرید دوج کوین مقایسه کرد و گفت که این مقایسه “حتی نزدیک نیست”.

۰۹:۳۰نهاد نظارت بر امور مالی انگلستان دستور توقف فعالیت بایننس در این کشور را صادر کرد. بایننس باید تا تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیرماه)، فعالیت خود در انگلستان را متوقف کند.مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA) روز شنبه اعلام کرد که بایننس هیچگونه اجازه مبنی بر انجام فعالیت های قانونی در انگلستان ندارد، اما در عین حال طیف گسترده‌ای از سرویس‌های آنلاین را به شهروندان خود ارائه می‌دهد.از بایننس درخواست شده است که فعالیت‌های خود را تا تاریخ ۳۰ ژوئن در انگلستان متوقف کند.این خبر هنگامی منتشر شده است که بایننس تحت بررسی دقیق و موشکافانه قانونگذاران آمریکا و اروپا قرار دارد و از جانب ژاپن به دلیل فعالیت غیرقانونی هشدار دریافت کرده است.نهاد فدرال نظارت بر امور مالی آلمان (BaFin) هشدار داده است که بایننس به دلیل ارائه توکن‌های دیجیتال رصد اوراق بهادار بدون انتشار دستورالعمل مختص سرمایه‌گذاران در خطر جریمه شدن قرار دارد.روز دوشنبه بایننس اعلام کرد که “توکن‌های سهام” شرکت‌های مایکرواستراتژی، مایکروسافت و اپل را عرضه خواهد کرداما ‌BaFin روز چهارشنبه گفت که هیچگونه دستورالعمل و شیوه‌نامه‌ای در وبسایت بایننس برای صدور توکن سهام مایکرواستراتژی، تسلا و کوین‌بیس وجود ندارد و این موضوع، نقض قانون اوراق بهادار اتحادیه اروپا است و می‌تواند به جریمه ۵ میلیون یورویی یا ۳ درصد از سود سالانه بایننس منجر شود.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *