اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال 

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال 

امروز یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

 

۱۳:۰۱بر اساس یک اطلاعیه مطبوعاتی در ۲۳ ژوئن(۲ تیر)، مشتریان موسسات مالی، مانند بانک ها و اتحادیه های اعتباری، می توانند به طور مستقیم از طریق حساب های خود به خرید و فروش و نگهداری بیت کوین بپردازند. زیرا اخیراً این همکاری بین NYDIG شرکت تابعه Stone Ridge و ارائه دهنده فناوری پرداخت جهانی Fiserv، انجام شده است و California’s First Foundation در حال کار بر روی ارائه چنین عملکردی می باشد.

۱۲:۵۴پلن‌بی (PlanB)، خالق مدل پیش‌بینی قیمت بیت کوین مشهور انباشت به جریان (S2F)، در اظهارنظر خود عنوان کرده است که عملکرد اخیر بیت کوین باعث نگرانی و اضطراب او شده است. شایان ذکر است که اگر قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ زیر ۱۰۰,۰۰۰ دلار باقی بماند، مدل انباشت به جریان اعتبارش را از دست خواهد داد.

۱۲:۳۹داده های ارائه شده توسط وب سایت تحلیلی کریپتو کوانت نشان می دهد که میزان استیبل کوین ها در صرافی ها به بالاترین حد خود رسیده و اکنون به میزان ۱۷ میلیارد دلار است.توییت منتشر شده توسط مدیر ارشد فناوری اطلاعات شرکت موسکوپیتال توضیح می دهد که چرا این رویداد می تواند برای بیت کوین مفید باشد.لکس موسکوفکسی Lex Moskovski در توییتر خود نموداری از پلتفرم تحلیلی کریپتو کوانت را به اشتراک گذاشته است که نشان دهنده افزایش حجم استیبل کوین ها در صرافی ها و رسیدن به بالاترین سطح تاریخی جدید است.
وی معتقد است که این استیبل کوین ها به طور بالقوه برای خرید بیت کوین در کف قیمت استفاده می شود.وی افزود این تعجب آور نیست ، هنگامی که بیت کوین به سطح ۲۸۰۰۰ دلار سقوط کرد ، به سرعت سطح ۳۴۰۰۰ دلار را بازیابی کرد

۱۲:۲۱بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال گری اسکیل ، یک شرکت تابعه از گروه ارز دیجیتال باری سیلبرت ، اعلام کرد که ارزش سبد کریپتویی آن در ۲۵ ژوئن(۴ تیر) نیم میلیارد دلار دیگر در مقایسه با ۲۹٫۵ میلیارد دلار در روز قبل کاهش یافت.با توجه به داده های ارائه شده توسط Bybt ، ارزش دارایی های ارز دیجیتال این شرکت در حال کاهش است ارزش بیت کوین ، اتریوم و اتریوم کلاسیک این شرکت کاهش یافته با این حال ، ارزش آلت کوینهای اضافه شده به سبد در حال افزایش است همانطور که در اوایل این ماه توسط U.Today گزارش شد ، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی رمزنگاری Grayscale اعلام کرد که در حال بررسی آلتکوین های جدید است.از جمله آلت های کوین های در نظر گرفته شده می توان به وان اینچ ، بنکور (BNT) ، کرو (CRV) ، (ICP) ، کاوا (KAVA) ، (KNC) ، (MATIC) ، رن (REN) ، سولانا (SOL) ، اشاره کرد.امروز بیت کوین ۷ درصد دیگر کاهش یافت و از منطقه ۳۲۰۰۰ دلاری به ۳۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد.تاکنون ، بیت کوین برخی از ضررهای امروز خود را بازیابی کرده و در ۳۱،۰۰۰ دلار قرار دارد.

۱۲:۰۱جامعه اتریوم به شدت منتظر عرضه شبکه اصلی EIP-1559 هستند. به‌روزرسانی آتی اتریوم که شامل پروپوزال به شدت مورد انتظار EIP 1559 است، بر بستر شبکه آزمایشی راپستن اجرا شده است.انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی به سمت شبکه‌های آزمایشی گورلی (Goerli)، رینکبای و کووان (Kovan) پیش برود. پس از آن نیز، جامعه اتریوم انتظار دارد تاریخ دقیق عرضه بر روی شبکه اصلی اعلام شود.در این به‌روزرسانی جدید شاهد سوزاندن کارمزد تراکنش‌ها هستیم.اطلاعات CryptoQuant مشخص کرده‌اند که تقریبا همزمان با عرضه لندن بر بستر راپستن، ۱۰۰,۰۰۰ اتر به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون دلار در قرارداد استیکینگ اتریوم ۲.۰ واریز شده است. CryptoQuant هم‌چنین خاطرنشان کرده است که در حال حاضر بیش از ۵ درصد موجودی اتر به ارزش تقریبی ۱۱.۷۵ میلیارد دلار در حوزه استیکینگ مسدود شده است.فاز بعدی هاردفورک لندن، اجرا بر بستر شبکه آزمایشی گورلی در تاریخ ۳۰ ژوئن و عرضه آن بر روی شبکه آزمایشی رینکبای در تاریخ ۷ جولای است. پس از آن شاهد عرضه به‌روزرسانی لندن اتریوم در شبکه اصلی در اواخر ماه جولای خواهیم بود.ویژگی‌های ضدتورمی شبکه اتریوم با عرضه گواه اثبات سهام (Proof of stake یا PoS) در شبکه اتریوم ۲.۰ در سال ۲۰۲۲ گسترش خواهد یافت و پس از آن، این رمزارز دیگر استخراج نمی‌شود.در ماه فوریه، رایان برکمنز (Ryan Berckmans) موسس Predictions Global گفت که به نظر او با توجه به این ویژگی‌های ضدتورمی، قیمت اتریوم می‌تواند ۵ رقمی شود.

۱۱:۴۹تقریباً نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی JPMorgan اظهار داشتند که بیت کوین “یک مد موقتی” است. بررسی انجام شده نشان داد که اکثر سرمایه گذاران بزرگ بازار کریپتوکارنسی را جذاب نمی دانند زیرا تنها ۱۰٪ از شرکت کنندگان ادعا می کنند که دارایی های دیجیتال را معامله می کنند. علاوه بر این ، ۳۰٪ از مردم با نظر وارن بافت که BTC یک “سم موش” است موافق هستند.چهار پنجم شرکت کنندگان امید به محدودیت های شدیدتر در برخورد با رمزنگاری را دارند از طرف دیگر ، ۴۰٪ از سرمایه گذاران تأیید کردند که با سرمایه گذاری های شخصی خود در بازار ارز دیجیتال فعال بوده اند.نظرسنجی اخیر دیگری که توسط گروه طیف انجام شد نشان داد که تقریباً ۵۰٪ از سرمایه گذاران جوان که حداقل ۱ میلیون دلار در کارنامه خود دارند ، کمتر از ۱/۴ ثروت خود را در ارزهای دیجیتال به دست آورده اند ۳۰٪ دیگر از شرکت کنندگان در نظرسنجی بیش از نیمی از دارایی خود را در بازار ارزدیجیتال اختصاص داده اند. از طرف دیگر ، اکثر سرمایه گذاران قدیمی که حداقل یک میلیون دلار دارند ، علاقه زیادی به دارایی های دیجیتال ندارند زیرا ۸۳٪ آنها اعلام کردند اعتقادی به آن ندارند.در حقیقت ، از هر ۱۰ نفر فقط ۱ نفر بیش از ۱۰٪ از بودجه خود را در ارزهای دیجیتال نگه می دارد

۱۱:۳۲ با استدلال مدیرعامل MicroStrategy ، مایکل سایلور ، با بیرون راندن استخراج کنندگان بیت کوین از مرزهای خود ، چین یک تریلیون دلار اشتباه کرد. در طی مصاحبه اخیر با بلومبرگ ، وی در مورد اثرات نامطلوب کوتاه مدت سرکوب اخیر چین در استخراج بیت کوین صحبت کرد. Saylor معتقد است که این “اشتباه” از کشور آسیایی یک فرصت عالی برای دیگران فراهم می کند.

۱۱:۱۷رییس جمهور ال سالوادور در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوبی What Bitcoin did گفت کار کردن با دو ارز بیت کوین و دلار به صورت موازی دشوار است و اجرا کردن ۱۰ ارز قانونی در کشور غیرممکن است. وی تاکید کرد قرار نیست آلتکوین‌ها را ممنوع اعلام کند و توسعه‌دهندگان آنها آزادند فروشگاه‌های خود را راه‌اندازی کنند و در السالوادور سرمایه‌گذاری کنند. اما تا جاییکه موضوع پول قانونی باشد، بیت کوین تنها رمزارز کشور به عنوان پول قانونی خواهد بود.

۱۱:۱۲چارلز هاسکینسون خالق کاردانو می‌گوید که با مقامات رسمی السالوادور در مورد کاردانو صحبت کرده است:ما با حزب‌ها و مقامات السالوادور در ارتباط بوده‌ایم و ممکن است به این کشور نیز بروم. مدارک و درخواست‌های خود را برای ملاقات با رییس جمهور این کشور ارسال کرده‌ایم. اما همه چیز در دست آنها قرار دارد…کاردانو به تازگی اعلام کرده بود قراردادهایی دولتی با اتیوپی و تانزانیا منعقد کرده است تا زیرساخت‌های بلاکچین مرتبط با آموزش و اتصال به اینترنت را در این کشورها پیاده‌سازی کند. با توجه به اینکه مقامات السالوادور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی این کشور پذیرفته‌اند، هاسکینسون فرصت را غنیمت شمرده و قصد دارد از مومنتوم ایجاد شده برای توسعه پذیرش بلاکچین کاردانو استفاده کند.

۱۰:۵۶نهاد نظارتی مالی در ژاپن یک بار دیگر در مورد فعالیت‌های بدون مجوز صرافی بایننس در این کشور هشدار داد.آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) بار دیگر به صرافی بایننس اخطار داد و خاطر نشان کرد فعالیت‌های این صرافی در ژاپن بدون نظارت واحدهای قانون‌گذار صورت گرفته است. این اخطاریه توسط شخصی آگاه تایید شده است.در سال ۲۰۱۷ آژانس FSA روند ثبت‌نام شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را آغاز کرد که بر اساس آن شرکت‌ها به منظور ادامه فعالیت خود در ژاپن ملزم به همکاری با نهادهای نظارتی خواهند بود.این اقدام در پی چند فقره هک و اتفاقات ناشی از ضعف مدیریت تیم‌های کریپتویی به‌خصوص صرافی‌های رمزارز صورت گرفت. اتفاقی که برای Mt.Gox در سال ۲۰۱۴ افتاد یکی از بزرگ‌ترین آنها بود. در گزارشی دیگر آمده است بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه در نیمه اول سال ۲۰۱۸ هک شده است.این اخطار دومین هشدار به صرافی بایننس از سوی آژانس FSA ژاپن است. اولین اخطار در سال ۲۰۱۸ صادر شد که پس از آن بایننس فعالیت‌های خود را به مالتا منتقل کرد.بایننس برای هماهنگی با واحدهای نظارتی و قانون‌گذار سخت در تلاش است. این شرکت در ماه آپریل برایان بوکس (Brian Books) مسئول سابق نظارت بر ارز در آژانس نظارتی آمریکا را به عنوان مدیر سایت Binance.us منصوب کرد.حال باید دید که اخطاریه آژانس FSA فعالیت‌های بایننس در این کشور را متوقف می‌کند یا خیر. البته با توجه به تاریخچه این صرافی، این هشدارها تاثیر کمی در ادامه فعالیت آن داشته‌اند.

۱۰:۳۰به گزارش cointelegraph : همزمان با ریزش قیمت‌های اتریوم و بیت کوین در بازار و نگرانی سرمایه‌گذاران این ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران سلو (Celo) یک روز عالی را پشت سر گذاشته‌اند.این ارز دیجیتال که در صرافی کوین بیس عرضه شده و به صورت گسترده در حال تبلیغ شدن است، طبق اطلاعات چارت، در روز گذشته با ۴۶ درصد افزایش به ۳.۹ دلار رسید و طی هفته گذشته نیز بیش از ۶۰ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است. امروز نیز، تا بحال رشد ۵۷ درصدی داشته.در همین حال، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد و اتریوم نیز بیش از ۳ درصد افت قیمت داشته‌اند و به ترتیب افت هفتگی ۱۱ و ۱۹ درصدی داشته‌اند.گفتنی است که از دلایل رشد سلو می توان به پذیرش این ارز دیجیتال توسط کیف پول اوپرا اشاره کرد.

Bookmark(0)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *