اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال

امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ اخرین اخبار فاندامنتال ارزهای دیجیتال که در شبکات اجتماعی منتشر شده است را در این مقاله با توجه به ساعت انتشار اخبار برای شما نمایش میدهیم . سایت سکه بازار روزانه این اخبار فاندامنتال را در سایت نمایش میدهد .

۱۸:۱۰مجموع اترهای سهام‌گذاری‌شده در اتریوم ۲ که در قرارداد سپرده آن قفل شده‌اند، از ۵ میلیون واحد فراتر رفت و ارزش کل آن‌ها حدود ۱۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود.به گزارش فایننس مگنتس، اتریوم ۲ که شبکه ارتقایافتۀ اتریوم ۱ است، اکنون بیش از ۵ میلیون واحد اتر را تحت قرارداد سپرده خود دارد که بالاترین میزان ثبت‌شده تاکنون است.

۱۷:۵۰رئیس کل بانک مرکزی در خصوص شایعات اخیر حوزه ارزهای دیجیتال تصریح کرد که این نهاد تا زمان ترسیم نقشه راه، هیچگونه اقدام شتاب‌زده‌ای انجام نمی‌دهد.عبدالناصر همتی در خصوص اخبار منتشر شده در مورد بستن درگاه‌های پرداخت صرافی‌های ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی طی روزهای اخیر گفت درخواست بنده همچون گذشته این است که مردم سرمایه‌های خود را به بازاهای غیررسمی که هیچ مجوزی از نهادهای قانونی ندارند، وارد نکنند.

۱۷:۱۶به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از خبرنگار تسنیم، حسن روحانی در جریان جلسه  هیات دولت گفت تولید و استخراج رمزارزها در کشور حتی مراکز دارای مجوز، تا پایان شهریور ممنوع شده است.رئیس جمهور با اشاره به مشکل کمبود برق افزود:من خوشحالم که وزیر نیرو در این مورد از مردم عذرخواهی کرد. ریشه اصلی این موضوع هم خشکسالی امسال است. برق برای استخراج رمز ارزها با مجوزش ۳۰۰ مگاوات است اما غیر مجازش ۲,۰۰۰ مگاوات است. هر کسی تعدادی ماینر گذاشته و این بیت کوین را استخراج می‌کند. از امروز تا پایان شهریور هر نوع استخراج رمز ارز ممنوع و غیر قانونی است.

۱۶:۴۶محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، دیروز در شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات جزیره کیش گفت که کیش زیرساخت های لازم برای تبدیل شدن به مرکز صرافی‌های بین‌المللی ارز دیجیتال کشورهای منطقه را دارد و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

۱۶:۳۰شرکت ریپل می‌گوید سوابق موجود در ۱۵ صرافی خارجی ثابت می‌کند که ادعایکمیسیون بورس و ارواق بهادار امریکا مبنی بر نقض ماده پنجم قانون اوراق بهادار این کشور توسط مدیران ریپل درست نیست.به گزارش کوین تلگراف، برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت ریپل و کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار این شرکت با ارائه دادخواستی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) خواسته‌اند که در مورد آی‌فینکس (iFinex)، شرکت مادر صرافی بیت فینکس (Bitfinex)، و ۱۴ صرافی بین‌المللی دیگر تحقیق کند.

۱۶:۱۵به گزارش کوین دسک، پس ازاعلام خبر اضافه‌شدن ارز دیجیتال کاردانو به پلتفرم کوین بیس، اثر کوین بیس مورد توجه بسیاری از محققان قرار گرفت و مطالعات جامعی را پیرامون این نظریه انجام دادند. تحقیق مساری تازه‌ترین مورد از این پژوهش‌هاست که عملکرد این توکن‌ها را در ۵ روز اول معاملات در کوین بیس مورد بررسی قرار داده است. در تحقیق مساری، تأثیرات اضافه‌شدن ارزها به فهرست صرافی‌های بزرگی مثل بایننس، اف‌تی‌ایکس، OKEx، کراکن و جمینی لحاظ شده است.

۱۳:۰۰صرافی کوین بیس با همکاری اپل‌پی امکان استفاده از کارت نقدی ویزای خود را در گوشی‌های آیفون برای کاربران آمریکایی فراهم می‌کند. شایان ذکر است که امکان استفاده از کارت‌های نقدی کوین بیس در سرویس گوگل پی هم از این پس در اختیار کاربران خواهد بود.به گزارش کوین دسک، صرافی کوین بیس (Coinbase) روز سه‌شنبه اعلام کرد که کارت نقدی این صرافی با نرم‌افزارهای اپل‌پی (Apple Pay) و گوگل‌پی (Google Pay) همگام خواهد شد.

۱۲:۴۵سیاست‌های تازه گوگل موانع بر سر راه ارائه تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال در سرویس‌های گوگل را حذف می‌کند؛ این یعنی، کسب‌وکارهای حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند در صورت نبود مغایرت با سیاست‌های تازه، در گوگل و سرویس‌های آن تبلیغ کنند.به گزارش کوین تلگراف، گوگل روز چهارشنبه در اقدامی غافلگیرکننده، قانون ممنوعیت تبلیغات صرافی ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌های وابسته به خود را برداشت. این محدودیت‌ها ۳ سال پیش توسط گوگل وضع شده بود.

۱۲:۲۳طبق تحلیل cointelegraph :داده ها نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین می‌تواند مانند ماه مارس ۲۰۲۰ اصلاح داشته باشد و بعد به قیمت ۸۵۰۰۰ دلار برسد.قیمت بیت کوین در زیر سطح میانگین متحرک‌های کلیدی قرار دارد و این سیگنال روند صعودی نیست؛ با این حال نشانه‌هایی از بازگشت روند صعودی دیده می‌شود.بر اساس تحلیل گروه Decentrader، این سه اندیکاتور روی زنجیره‌ای، این بازگشت را نشان میدهد.تقریبا یک ماه است که بیت کوین در زیر نمودار میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (DMA) خود در حال حرکت است. این موضوع چندان خوشایند نیست. قیمت بیت کوین در بازه بین حمایت هفتگی در ۳۲۰۰۰ دلار و مقاومت ۲۰۰DMA خود در حال نوسان است.سه فاکتور مورد بررسی : احساسات آدرس‌های فعال، شاخص SOPR و مدل انباشت به جریان.طبق شاخص SOPR ، بعد از سقوط قیمت BTC در هفته‌های گذشته شاهد فروش با ضرر به صورت مداوم بوده‌ایم؛ اما حالا در حال بازگشت به محدوده مثبت است.احساسات آدرس های فعال: بیت کوین، نسبت به تعداد آدرس‌های فعال آن بیش از حد فروش رفته است و الان این احتمال وجود دارد که در هفته‌های پیش‌رو برای بازگشت به روند صعودی آماده باشد.انباشت به جریان: ممکن است این بار به سرعت روند صعودی را طی نکنیم. در چند ماه آینده ممکن است شاهد آن باشیم که قیمت به خط انباشت به جریان بازگردد؛ یعنی قیمت ۸۵ هزار دلار!

۱۱:۴۶دی لاریو که مدیر عامل و موسس استارت آپی در کانادا و کیف پول Jaxx است، در مصاحبه با آنتونی پامپلیانو گفت که سبد سرمایه‌گذاری او متنوع است و روی شبکه‌های کاردانو و پولکادات نیز سرمایه‌گذاری کرده است.
وی در اینباره گفت:من طرفدار پرو پاقرص چارلز هستم. او برای انجام هر کار به ویژه از لحاظ آکادمیک و پیشبرد پروژه، روش‌های متنوعی در پیش می‌گیرد. من طرفدار واقعی گوین وود هستم…. آنها را از زمانیکه با هم روی اتریوم کار می‌کردیم می‌شناسم، اهداف آنها را می‌شناسم و رقابت و هوش آنها را می‌شناسم. در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت پروژه‌هایشان بودم و می‌دانستم که یک روزی به اینجایی که الان هستند خواهند رسید.

۱۱:۲۷مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال، در مصاحبه اخیر خود با یاهو فایننس گفته است که ارزش ۴۶ میلیارد دلاری بازار کاردانو او را شوکه کرده و ساختار شبکه این ارز دیجیتال هر توسعه‌دهنده باهوش دیگری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.او همچنین گفته است که توسعه‌دهندگان کاردانو چیز عجیبی را خلق کرده‌اند.نووگراتز با وجود نفرتی که نسبت به کاردانو دارد، پذیرفته است که ارزهایی جامعه‌محور مانند «ADA» به آسانی از بین نمی‌روند.

۱۱:۱۳به گزارش cryptoslate : توکن اینترنت کامپیوتر یا همان دفینیتی (با نماد اختصاری ICP) در یک ماه گذشته بیش از ۸۰ درصد از ارزش خود را از دست داده و این باعث شده که کاربران با انتقاد از «متمرکزبودن» این پروژه، آن را در ازدست‌رفتن سرمایه خود مقصر بدانند.کمی بیش از یک ماه قبل بود که این ارز جدید در جمع ۱۰ ارز دیجیتال پرارزش بازار قرار گرفت.این پروژه تحت‌نظر بنیاد دفینیتی (Dfinity Foundation) بود، هر توکن آن با قیمت ۵۸۰ دلار معامله می‌شد و حجم معاملاتی معادل ۵۰۰ میلیون دلار داشت. همه اینها نشان می‌داد که برخلاف کلیت بازار ارزهای دیجیتال در آن زمان، اینترنت کامپیوتر در فصل صعودی خود قرار داشت.با این حال، ارزش این پروژه در چند وقت اخیر به‌شدت افت کرده است. اینترنت کامپیوتر بیش از ۸۰ درصد از ارزش خود را نسبت به سقف تاریخی خود در ماه می (اردیبهشت) از دست داده و در لحظه نگارش این خبر، با قیمت ۵۸ دلار معامله می‌شود. این توکن همچنین از میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر خارج شده و اکنون با ارزش بازار ۷ میلیارد دلاری، در رتبه ۱۸ قرار دارد.
برخی از کاربران معتقدند که درمورد غیرمتمرکزبودن این پروتکل به آنها دروغ گفته شده و این پروژه متمرکز است، چراکه توسعه‌دهندگان ICP، سامانه نام دامنه یا همان DNS آن را کنترل می‌کنند.

۱۰:۴۷ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اعلام کرد هنگامی که ۵۰ درصد از انرژی مصرفی برای استخراج بیت کوین از منابع پاک تأمین شود، این شرکت خودروسازی پذیرش بیت کوین را شروع خواهد کرد.ماسک همچنین اتهام‌هایی را که در رابطه با دست‌کاری قیمت بیت کوین علیه وی مطرح شده بود، رد کرد و آنها را نادرست خواند.تسلا در ماه مارس پذیرش بیت کوین را شروع کرد ولی به خاطر مسائل زیست‌محیطی پذیرش آن را به حالت تعلیق درآورد.

۱۰:۲۰خالق مدل انباشت به جریان بیت کوین، بار دیگر اطمینان خود را از رسیدن بهای بیت کوین به ۲۸۸,۰۰۰ دلار اعلام کرد و افزود این این ارز دیجیتال در مسیر رسیدن به این ناحیه قیمتی قرار دارد. او در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر که گفته بود بر چه اساسی این قیمت را پیش‌بینی می‌کند، به شتاب حرکتی بیت کوین بعد از هاوینگ اشاره کرد و گفت شرایط بسیار شبیه سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ است. در همین حال، مایک مک‌گلون، تحلیل‌گر برجسته بلومبرگ، هم با اشاره به کاهش عرضه بیت کوین و هاوینگ آن، پیش‌بینی کرد قیمت این ارز افزایش یابد.

۱۰:۰۰آنتونی دی لاریو، کارآفرین کانادایی و از هم‌بنیان گذاران شبکه اتریوم در مصاحبه‌ای عنوان داشت که بخش عظیمی از سرمایه‌گذاری خود را به پروژه‌های کاردانو و پولکادات اختصاص داده است. وی اذعان داشت بنیان‌گذاران این شبکه‌ها یعنی چارلز هاسکینسون و گوین وود را به خوبی می‌شناسد و آنها را افرادی هدفمند و باهوش می‌داند که به خوبی پروژه‌ها را رو به جلو هدایت کرده‌اند.

Bookmark(1)
آدا کاردانو

$2.9109

80,060 تومان

آیاس

$6.266

172,200 تومان

اتریوم
اتریوم

$3,945

108,400,000 تومان

اتریوم کلاسیک

$73.16

2,012,000 تومان

استلار

$0.3946

10,840 تومان

اوی

$417.6

11,470,000 تومان

بایننس کوین

$504.0

13,860,000 تومان

بیت تورنت

$0.004956

136.3 تومان

بیت کوین
بیت کوین

$51,800

1,423,000,000 تومان

بیت کوین کش

$779.9

21,500,000 تومان

پالی گان

$1.6988

46,880 تومان

پولکادات

$34.39

946,700 تومان

تتا

$8.238

226,600 تومان

ترون

$0.10483

2,881 تومان

چین لینک

$34.52

948,600 تومان

دوج کوین

$0.31159

8,567 تومان

ریپل

$1.3216

36,320 تومان

سولانا

$146.18

4,018,000 تومان

شیبایونی

$0.000007473

0.2050 تومان

فایل کوین

$116.85

3,284,000 تومان

کوزاما

$404.8

11,130,000 تومان

لایت کوین

$228.71

6,288,000 تومان

مونرو

$

تومان

وینک

$0.0007029

19.38 تومان

محبوب ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *